Wie heeft bij de 12 weken echo (of combinatie test echo) het geslacht van het kindje gezien? Ik weet dat t vroeg is en bij mij ook niet de reden van de echo, maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!
bij mijn eerste 2 zwangerschappen konden ze het geslacht wel al zien en deden voorzichtig de uitspraak meisje en dat klopte .... nu bij de derde weer gekeken maar nu konden ze me er niets over zeggen en moest ik wachten tot de 20 weken echo ...... 100 procent zeker met 12 weken is het denk ik toch nooit
Hier dachten ze met 12 weken ook een meisje, toch is het een jongentje. Zou er dus absoluut niet vanuit gaan. Tja 50% kans dat het klopt
Bij de eerste zeiden ze met 12+3 90% kans op een meisje en dat klopte ook! Bij de tweede zeiden ze met 11+3 85% kans dat het een meisje is. Ongeveer het eerste wat je op de 20-weken echo zag was een piemeltje
Ook bij mij hebben ze t gezien met 12 weken. De echoscopiste was heel stellig!! Als dit geen knul is verander ik van baan! Ze heeft geen ander werk hoeven zoeken we kregen inderdaad een jongen.
Hier ook zijden voorzichtig een jongen en dat klopte daarna met 16 weken pret echo en het was duidelijk een jongen. Nu zw van 2e kindje en afwachten tot de volgende echo hoop dat ze weer een goed gokje doen
Bij ons was het niet met 12, maar met 13 weken, dat er al met volle overtuiging gezegd kon worden dat het een jongen was. Het was dan ook wel overduidelijk te zien.
bij ons zagen ze het van alledrie al redelijk vroeg.de eerste twee een meisje en het klopte en nu zag ik het ook al aan 12 weken een zoontje en dees klopt overduidelijk
Wij hebben met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen...met 12 weken deden ze nog geen uitspraak bij ons! Maar ga het deze keer wel proberen, hihi!
Bij ons zei de vrouw als we nu niks zien uitsteken betekend het niet dat het geen jongetje is. Daar is het nog veel te vroeg voor. Wel had ik een echo van tussen de beentjes, en dacht eerst is dat nou een piemeltje maar dat hebben alle kleintjes van 12 weken daar zitten. Bij meisjes trek het naar binnen en bij de jongens word het een piemeltje.
Wat leuk om al jullie diverse reacties en antwoorden te lezen! Lindsey2014: wat een prachtig beeld! Bleek het kindje van de foto uiteindelijk een jongentje of een meisje te zijn? Daar ben ik wel erg benieuwd naar!
Op YouTube is heel mooi vroege geslachtsbepaling te zien. Met 13 weken. Ze legt dan uit dat het uitsteeksel wat de beide geslachten nog hebben er toch iets verschillend uitzien. Ik gelijk kijken op mijn echo foto van 12 weken, maar daar is het helaas niet goed in beeld.