Ik heb eigenlijk altijd gelnagels gehad maar nu niet meer, maar ik vind mijn eigen nagels niet mooi. Daarom ben ik opeens nagellak fan geworden. Maar ik weet nu ff niet welke kleur ik er op moet! Help me en als jullie foto's hebben van jullie mooie gelakte nagels, let me see!!
ik heb geen foto's van mijn nagels maar ik heb eigenlijk altijd dezelfde kleur nagellak. Een soort parelmoer wit niet helemaal dekkend, maar ze krijgen wel een hele mooi witte glans in het licht en het is niet te opvallend, want daar hou ik zelf niet echt van Ik heb een paar maanden terug ook gelnagels gehad, maar ik merkte dat mijn eigen nagels heeel erg dun waren na de tijd, had jij daar ook last van?
Er zijn meerdere merken die 'm wel hebben Momenteel heb ik 'm van John van G. cosmetics (deze week met korting bij DA geloof ik) en op het potje staat 97 dus ik denk dat het nummer 97 is
Mijn nagels zijn super dun en breken echt snel af, daarom ook nagellak, dat helpt enigszins heb ik het idee. Ik vind sommige kleuren wel mooi, rood, bruin of rose. Maar wat is nog meer mooi.....
ik vind parelmoer altijd erg mooi! en die zoek ik nu weer want mn flesje is leeg! maar deze die ik nu had vond ik iets te dekkend.
Ik doe altijd de bovenkanten wit, en dan een doorzichtige nagellak erover heen. Staat heel mooi! French manicure, maar dan doe ik het zelf
Ik draag verschillende kleuren roze voornamelijk! Heb jaren terug ook altijd gelnagels gehad maar dan ben ik toen mee gestopt en in het begin zijn je eigen nagels heel dun en kwetsbaar maar na een paar maanden zijn je nagels gewoon weer zoals voorheen. Gezond en stevig!
Ik draag heel veel rood en dan vooral 'riviera red', maar dat was voor de winter en speciale dingen . Nu zijn m'n nagels heel vaak 'flirty coral'!
Ik weet niet of het bij elke Trekpleister is, maar hier hadden ze de bekende merken make up, alles voor de helft van het geld. Dus ook de nagellakjes! Had voor 2,50 2 potjes...aquablauw en zilver
Ik ben verslaafd aan de french manicure nagellak van Rimmel. ALs ik een kleurtje op doe is het fushia roze of koraal van de hema. Die dekt zo mooi en is lekker betaalbaar.
*Ahum* hier een grote Chanel fan . Mijn teennagels zijn sowieso altijd in een kleur gelakt, nu dus de nieuwste kleur van Chanel. Mijn vingernagels soms in dezelfde kleur, maar als ik het weer zat ben lak ik ze met een doorzichtige lak en een coating eroverheen. Staat heel verzorgd vind ik zelf.