@MSI, Haha, ik ben er vandaag ook geweest... we moeten zaterdag naar een trouwfeest (alle redenen zijn goed he ), en vermits ik niet kon kiezen uit 2jurkjes, heb ik ze maar allebei genomen (de bankrekening was er iets minder blij mee ) Maar ach, je moet er tijdens die 9maanden toch ook leuk bijlopen? @sweet, Aj, opletten voor inbrekers dan! Goed dat je kan starten, meid! Zal wellicht een zware periode worden, met al het spuiten, maar je kansen stijgen ook wel een pak! @kelly, Het zal je vast opluchten hoor! Ik was ook erg bang om het bij mijn ouders te vertellen, hield het eigl liever voor ons, maar achteraf gezien was ik erg blij met hun steun... Toen ze hoorden dat het uiteindelijk gelukt was, barstte iedereen dan ook in tranen uit van blijdschap Veel succes met het vertellen hoor!
Hai meiden, Sorry dat het even duurde. Ik was aan het koken en stonden ineens paar buren voor me deur. Hadden we vanavond een bijeenkomst over de nieuwbouw en onze bouw... pffffffff echt totaal vergeten. K was om 22:00 pas aan het eten en ff vriendin aan de tel en nu jullie. Ehm waar beginnen... ik ben NIET zwanger.. dat als eerste. We hebben de bacterie van het zh nog even besproken en daar kan ik kort over zijn; wij lopen en liepen geen gevaar. Over de mk's; we hebben als we dat wensen evt recht op gen onderzoek. Alleen heeft de gyn aangegeven dat in 0,7% van alle onderzoeken wat word gevonden en op basis van onze gegevens denkt hij dat de kans zo'n 0,2% is. EN daarnaast is het zo dat de uitslagen vaker een ''weetje'' zijn.... men kan namelijk eigenlijk er niets aan doen dan ''mogelijk'' dus constateren en dan weet je het... meer niet. We hebben (moest ook niet) niet meteen antwoord gegeven maar we denken er beide het zelfde over; we willen het niet. Verder viel het neerwaardse van zaadkwaliteit wel mee... in die zin, de 3e iui was het idd klote maar de 1e en vooral de 2e waren oke. De 2e noemde hij zelfs perfect. Verder zijn we allemaal tevreden over Menopur en de werking enz... en de gyn ziet de kans toch zeer positief in met iui. Dus we hebben besloten nog 3 iui's te doen. Ik heb een recept mee gekregen dus zodra ik het heb mag ik starten en het zh bellen voor de fm meting te plannen. Even over dus dat ik niet zwanger ben; op de echo was te zien dat er dus WEER NIETS gebeurde bij mij van binnen. Ik heb dus GEEN cyclus nu. Precies zoals het dus eerst was. Dus wat dat aan gaat weer terug bij af. Zonder de medicatie doet mijn lijf dus werkelijk niks! Nou we zijn heel blij met de afspraak en besproken inhoud en hebben een positief gevoel bij het plan. Ik ga nu gauw slapen want ben echt op! Liefs Sjors
Sow Sjors! Een heel verhaal maar wel heel duidelijk!! Maar ik wist eerlijk gezegd niet dat jouw lichaam niks doet zonder medicatie (sorry ) Maar je kunt nu dus weer lekker verder met 3 IUI's in het verschiet (is Sas tenminste niet alleen haha ) Veel geluk en succes gewenst de komende pogingen dan! Maar de gyn had er dus wel geloof in, dat is positief! K3lly.....ik geloof best dat je het nu wel eens wil gaan vertellen ja. Ik zou dat ook ERG moeilijk vonden bij mijn moeder. En die zeurende schoonouders kunnen dan ook eens gaan nadenken over hun stomme vragen hihi. Bij ons wisten ze wel dat het niet op de natuurlijke manier zou gaan maar wij hadden tegen niemand verteld dat we zouden beginnen met IUI (ik heb nooit geen zin in al die vragen). Maar als jouw moeder het alleen weet zal ze daar heus wel rekening mee houden Haha roos ja erg he! Ik heb gewoon een paar fatsoenlijk dingen aangeschaft (kan er moeilijk als een rollade bij gaan lopen) En nu had ik deze site gevonden MOO*S © for happy moms & babies! heb ik mooi voor 45 euro 5 nieuwe shirtjes.....dat is dan wel leuk Hey sas hoe voel je je vandaag? Weer wat beter? Misschien heb je dat virus wel te pakken wat nu zo heerst
@roos ik zal de koelkast beveiligen hahaha en idd onze kansen liggen nu hoger en heb er een positief gevoel bij het ivf gebeuren hopelijk laat mijn gevoel me niet weer in de steek 2 jurkjes foei!! roos nee hoor gelijk heb je en gewoon ff niks van je bankrekening aan trekken hoor het worden toch dure tijden nu je zwanger bent kan je bankrekening er alvast aan wennen hihi @ queen gelukkig hoef je het traject niet alleen te doen ben blij dat mijn mannetje erbij mag zijn doe je het toch nog een beetje met zij 2en he!! jij moet nu nog 16 dagen wachten toch ?? hoe voel je je ben benieuwd ik gun het je zo @sjors gelukkig heb je nu wel duidelijkheid ik wist ook niet dat je lichaam niks deed zonder medicatie ben blij voor je dat je je 3x iui nog mag afmaken hoop dat het snel doorzet en je snel zwanger mag raken van een ukkie @kel goed van je dat je het je familie gaat vertellen heb ik ook gedaan om de zelfde reden als jij werd er ook dood moe van al die vragende blikken wanneer wij een keer begonnen maar ik raad je wel aan om heel duidelijke af te spreken wat je wel en niet wil in het steunen ik heb namelijk elke week mijn schoonmoeder aan de telefoon van hoe voel je je en en en weet je al wat heel vervelend al zeg ik duizend keer dat ze het wel gelijk hoort als ik wat te melden heb het dringt niet echt tot haar door daarom wees enorm duidelijk in hoe jij wil hoe mensen jou moeten gaan steunen wat ze wel en niet moeten doen @ sasje wat vervelend zeg. gewoon je temp in de gaten blijven houden als hij maar niet boven de 39,5 word is het niet zo heel erg lijkt mij ook omdat je je verder goed voelt
@ sweet, dat was ik ook wel van plan, zie mijn geest al dwalen met mijn schoonmoeder. Die is nogal van het bemoeien. Zal dus zeker duidelijk gaan maken, dat als we nieuws hebben dat belangrijk is, dat ze dat wel van ons horen. Voor mijn moeder ben ik niet zo bang, die snapt dit wel.... Ik denk dat ik een beetje bang ben voor de reactie die ik krijg als ik vertel dat we al 4 jaar met de pil gestopt zijn. Ik was toen 20... Majah daarbij is het onze keuze en niet die van onze ouders.... Volgende week denk ik dat we het gaan vertellen. Mijn vriend moet nog even aan het idee wennen dat we er straks open over kunnen praten.
@ALL vind wel jammer dat ik nu echt helemaal volkomen definitief geen mama ben en ook niet zwanger ben voor of op m'n 30e. Donderdag 1 sept zijn vriendlief en moi jarig... zucht en dan zou ook de baby moeten komen van de eerste ma zeg maar. Maar k probeer positief te blijven. Maandag hebben we trouwens Menopur in huis dus maandag starten met spuiten. En dan de week erna op maandag de 1e fm meting. spannend dus. *ik dacht dat jullie het wisten dat mijn lijf niets doet zonder menopur... na ja bij deze dus xxx
@ sjors begrijp helemaal wat je bedoeld met voor je 30ste ik ben afgelopen april 30 geworden en wilde altijd zo graag voor die tijd mama zijn maar nu weet ik wel beter we hebben niks te willen mijn eerste iui was op mijn verjaardag dat zou zo leuk zijn geweest maar ach ja nu hoop ik alleen maar dat het nog gaat lukken maakt niet uit hoe oud
Sjors lieverd.. Bha bha en nog eens bha. Waarom nou hè. Heb je ook dat je bang bent dat het nooit meer lukt? Ik wel begin nu echt wanhopig te worden.
@sweet ow 1e iui op je verjaardag joh... pfff lijkt me ook havy. Ja snap je gevoel maakt niet uit wanneer... ALS het maar komt. @queen zucht, ja meis ik zie het soms ook heel somber in en soms ook weer heel positief. Vind nu vooral lastig dat op verjaardag van vriend en mij ook de baby zou komen (nou ja uitrekendata dan hé) zucht... en dan word ik ook nog is 30... :x
ook dat komt goed sjors. het is al 1 keer bij jullie gelukt via iui! dus geef de hoop niet op meid!!!op naar de volgende poging!!!
3e IUI: 22-07 Benji ??-09 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 *Rond* 06-09 Sjorsjette 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 08-09 Sweetskilly beginnen met decapeptyl Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 05-08-2011 Benji 11-10 K3lly intakegesprek IVF Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI moest ff zoeken naar het lijstje... heb mezelf weer ff bij de iui geplaatst (nr 4)
Queen wat is je nomale temp?? Ik zou me daar ook exht nog geen zorgen over maken en ook lekker niet tempe hoor, zo maak je je zelf gek! @hier naar het zh geweest....eitje was nu 13mm! Maandag terug...
Ze konden niet goed in de baarmoeder komen, dus eerst een tangetje om de baarmoeder vast te houden en daarna lukte het nog niet, dus toen ook nog een soort tangetje om in de baarmoeder te komen... Niet fijn. Ik heb het ziekenhuis gebeld. Het is nu al wel over hoor, ze zei dat het inderdaad nog van de IUI kan komen of toch een innesteling maar dat vond ze dan ook wel vroeg. We zien het wel. Ik kan over een week mijn onig verwachten. Spannend, soms best last van buikpijn al. Hoop echt dat we hier allemaal zwanger mogen worden. @queenmeisje: 36.8 is voor mijn doen redelijk hoog. @sasje: 13 mm mooi, meestal groeit het toch zon 2 mm per dag? Succes allen! En zwangeren: geniet!
Effe ego berichtje. Temp is weer iets gezakt maar heb normaal rond de 36.8 nu 26.7 Ga weer vlug naar de visite. Knuf.