wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    meestal laat mijn gevoel me niet in de steek......meestal heb ik wel gelijk...dit zou nou de 2e keer zijn met iets dat het niet zou kloppen....

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ sasje, ja klopt 14 dagen na de IUI! Balen zeg!
    Bij ons zeggen ze dat ik al 12 dagen na de IUI mag testen maar dat vind ik zelf te vroeg!

Wat kan je lichaam je in de steek laten he! Ik heb ook het gevoel dat deze ronde anders is dan de afgelopen 34 rondes maar ja ik gebruik nu ook een ander hormoon. Dus twijvel slaat alweer toe! Ik moet nog 8 dagen!

Knuffel!

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Oei dat is dan helemaal dubbel.... mmmmmmm dan blijven mijn duimen nog even voor je draaien ;) Hoop op een goede afloop voor je!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    tja we zullen zien!!!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff net nog een keer getempt heb het zo warm he.....37.7.......????zal ik ziek worden???
    voel me verder goed alleen ontzettend warm...

6. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    he meiden,

jullie praten wel wat af zeg :$ ik jou jullie niet meer bij. ligt ook deels aan mij ;)

@sas...ik hoop dat hcg nog te laag is en dat je gevoel uitkomt! Ik duim voor je meis!
    @k3l, jij mag ook al bijna. spannend! Ik hoop zo dat dit een rozeweekend is en we goed nieuws krijgen!!

@msi..wat gaat het hard zeg. Je bent al bijna 12 weekies. Bij de veilige zonde. Al wat meer last van kwaaltjes en kleding dat niet past, of is het daar nog te vroeg voor.

Loesje, sjors, sweetskilly, esther en de rest van de meiden, allemaal dikke knuffel voor jullie!

HIer gaat het goed, alleen heeeeeeeeeeeel MOE echt maar dan ook echt HEEEEEEEl moe. ik slaap veel en heel erg last van mn darmen.
    Die 17 juni gaat nu wel wat sneller nu ik drukke dagen achter de rug heb. Ben benieuwd. Vandaag precies zes weekies.

7. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ooohhh sasje :( ik had echt verwacht dat je tot t weekend had kunnen wachten :p. Maar shit hey!!! Nu weet je dus eigenlijk nog niks.......Je hebt natuurlijk ook geen ervaring maarr late positieve testen ofzo :( Nou we wachten nog maar even af dan...en houden beide opties open.

Mooibuikje! Ben je alweer 6 weken...wat gaat dat snel bij jou (lijkt bij een ander sneller te gaan dan bij mezelf haha) :p Maar jij voelt je naast de vermoeiheid dus verder ontzettend goed? Ja Ik zit nu in de 12e week.....geeft toch wel een beetje extra spanning terwijl dat nergens voor nodig is. Ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad....nu nog steeds niet. Ik merk wel dat ik sinds deze week wat fitter/optimistischer ben. En verder dij ik helaas onzettend uit (in de breedte :()

8. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Ik vind het bij mij zelf juist heel langzaam gaan. hahaha grappig is dat...
    Ik ben moe, en verder winderig (sorry) en af en toe misselijk. Voor de rest niet echt ergens last van.
    Wees blij dat je nergens last van hebt meid en nu maar eens lekker genieten!

9. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al hele tijd niet geschreven op de site. Na de 1e IUI zit ik op het wachtbankje. Afgelopen zondag heb ik een test gedaan en deze was positief. Toch laat ik me nog even op het wachtbankje zien. Na alles wat wij hebben meegemaakt, wil ik het eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ik zondag nog een test doe. Wel heb ik alvast het ziekenhuis gebeld en heb 27e een afspraak voor een echo. Ik wacht nog steeds af, maar ben stiekem al een beetje blij me eindelijk in 1 keer een goede test dan 2 weken lang een vage. Ik blijf dus nog even zitten op het bankje

10. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik had ook hoop maar helaas bloedtest kwam 0,18 eruit
    maar ben blij dat ik weer gelijk mocht beginnen
    ben vandaag voor controle geweest en mijn eitjes doen t goed
    heb al een eitje van 13mm en als het zo door gaat krijg ik Maandag al mijn 2e iui!! ik dacht dat het pas 17 Juni zou gebeuren vergeleken met mn 1e iui. Maar de dokter zei dat iedere maand wel verschillend kan lopen wat betreft de groei van de eitjes bij mn 1e iui duurde het namelijk langer.
    Zaterdag moet k weer gaan dan word het definitief bekend wanneer de grote dag weer is.
    Heb trouwens aan de dokter gevraagd of er een verschil is tussen Gonal F en Puregon maar hij zei dat het gewoon het zelfde was en dat allebei dezelfde effect gaf alleen dat Puregon makkelijker is om te prikken.

11. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    Toch echt wel een felicitatie waard! Van harte! Sterkte met wachten.
    @Esther. Ik zal eens kijken naar die kaartjes. Ik heb besloten morgen te testen. Ben e dag vrij.

12. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denis dat klinkt als positief nieuws :). Wauw!
    Spannend Sunmaid! En spannend sasje. Een lichaam blijft een bijzonder iets. Ik blijf voor jullie duimen.
    bhdmrc he jammer.. Wel kun je snel weer verder, dat is fijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar! Veel succes!
    Mooibuikje en MSI fijn dat jullie zwangerschap zo goed gaat! Op de moeiheid en klachtjes na dan..

Ik heb gisteren gesprek gehad. In augustus wordt het iui met Clomid. Tot dan toe niks/rustpauze. Dat vind ik ook wel even lekker.

Maar wie van jullie gebruikt ook Clomid en wat zijn de ervaringen?

13. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    Vanmorgen omo wit helaas. :(

14. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    @denis...ik begrijp je zo goed. Maar toch een felicitatie voor jou meid. Ik hoop dat ie goed blijft plakken en dat je straks een mooie echo hebt!

@sunmaid..balen meid! Ik hoop toch dat je te vroeg hebt getest.

@sas...wat spannend. Wanneer wil je weer gaan testen?

@bhdcrm...jammers meid! Op naar de volgende ronde! Kop op en een dikke knuff voor jou!

@loes..spannend, dus augustus weer verder. Hopelijk is het nog in je rust spontaan raak en anders met volle moed er tegen aan! Ik zelf heb geen ervaring met clomid, maar ken een aantal mensen in mijn omgeving die deze wel hebben gebruikt. En echt velen zijn binnen de kortste keren zwanger geraakt!

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Denise, een voorzichtige Gefeliciteerd dan maar. Hoop dat je een mooie echo hebt ...tot die tijd wachten pfff moeilijk he!

@ Sunmaid, balen!!! Is je temp laag gebleven?

@ sas die dagen kruipen voorbij...vind je ook niet ;)

@ bhdrcm, jeetje dat gaat snel zeg! Nou dan gaan we gewoon heel hard duimen voor de volgende IUI!

@ all, hier zooooo ontzettend moe (fijn hoor Utrogestan) ik zit pas op de helft :( nog 7 dagen!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@denis van harte gefeliciteerd meid!!!

@sunmaid balen meid :(

@ clomid...deze gebruik ik ook......ik heb er de 1e keer veel last van gehad en de 2e keer wat minder...wel allebei de keren veel opvliegers van gehad...hoeveel clomid ga je krijgen???

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey meiden, Pfff kan mezelf wel voor me kop slaan, heb vanmorgen 13 dpo getest, en uiteraard was deze hageltjewit...... Waar ik dus steeds al bang voor ben, is dat ik me dan vreselijk down ga voelen......
    Temp was vanmorgen ook lager 37.0 gisteren was deze nog 37.2.

@Loesje, ik gebruik ook clomid 50 mg. Ik reageerde er behoorlijk heftig op, kreeg ontzettende moodswings en opvliegers. Vriendlief heeft het behoorlijk te voorduren gehad met me...

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh kelly :( kut he.......ik heb er geen andere woorden voor!!!!!
    ik weet precies hoe je je voelt :(

19. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    @ esther. Ja temp was gisteren 36.84 en vand 36.89. Terwijl het meestal net boven 37 is of 36.95
    Ik baal wel maar je houdt dan toch nog beetje hoop he? Ongi moet zat of zondag komen.
    Ik voel me alleen zo anders dan anders. Nou ja misschien ook weer niet. Maar vanwege geen gevoelige borsten is het echt wel anders. Lichaam kan je zo voor de gek houden.

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey meiden, zag vanmorgen dat ik een voicemail had op de huistelefoon, bleek dus de ivf arts te zijn van ons ziekenhuis, moest even terug bellen voor een afspraak.... Dus ik net gebeld, hadden ze de uitslag van het zaad van de 3de iui binnen gekregen, deze was ook weer erg laag. Wij moeten 21 juni voor een gesprek met de ivf arts. We gaan dan bespreken of er een andere behandel mogelijkheid is. Ze denken namelijk dat IUI niet de beste oplossing voor ons is, omdat de zaadkwaliteit niet goed is....
    Ben eigenlijk een beetje in shock.... was me al een beetje aan het voorbereiden op de laatste 3 iui's, en nu is de kans dus groot dat we die laatste 3 niet eens krijgen......

Share This Page