endometrium = baarmoederslijmvlies en het is bij sommige zo dat dit op plekken buiten de baarmoeder groeit.
@es...heerlijk om te lezen dat je lekker in je vel zit. IK hoop zo dat het raak is, vooral ook omdat je er zo een goed gevoel over heb! Ik duim met je mee meis!! @choco....hoe was NY??? Ben je al terug? Hoe gaat het met je? Het schiet inderdaad nu al op..vandaag precies over een week! Heb net babyboom aflevering lopen zien van afgelopen woensdag...tranen blijven maar komen...te herkenbaar, te veel pijn en leed! Heel heftig! Vooral ook omdat je zelf weet hoe het is, de medische molen! Zeer slopend! Vandaag een relax dagie voor mij! Een heel druk week achter de rug. En vandaag is mijn luierdag! En ook nog eens heerlijk lekker lang weekend! Genieten! Meiden op wachtbankje! Houd de moed er in! Wie haar hart wil luchten, doe dat vooral! Daar zijn we voor hier!
Hoi dames, @sweet.. Helemaal geen domme vraag. Ik heb last van endometriose zoals kel al beschreef is het baarmoeder slijm wat zich in je buik hecht en elke maand buikbloedingen en in mijn geval cystes gaat vormen. Je kan het, het best opzoeken op het internet dat is het makkelijkst. Het zit bij mij op mn eierstokken, in mn kleine bekken en op mijn buikvlies. Geen pretje kan ik je vertellen. Door de iui hormonen kreeg ik een cyste extra erbij van 2 naar drie en daarom nu IVF. Die Lucrin injectie zorgt dat ik 3 maanden in de overgang ben en ze hopen dat de endo dan rustig is en de cystes weg zijn.
@queenmeisje..is zeker geen pretje nee! Hoop dat het voor jou ook snel raak zal zijn! Dikke knuff! Heb jij nog plannen voor het weekend? @Es, heb de echo vrijdag 17 juni. spannend!! ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders via internet, maar heb nog niks gehoord. nah jah, ik wacht volgende week wel af en anders maar eens bellen!!
Raar.....in je 6e week (of zelf al de week ervoor) nemen ze volgens mij contact met je op om een afspraak te maken (in de 6e week kun je ermee starten toch). Dus zijn ze bij jou wel laat aangezien je al in je 6e week zit.....misschien maar ff zelf bellen ja
& mooi.. Ik hoop het ook. Heb vandaag een bruiloft van mijn schoonzusje. En voor de rest nog niet echt plannen.. Wordt je buikje al mooi? Hi hi.
2e IUI: 12-06 Benji 14-06 Jippiejee 14-06? Roos 3e IUI: 09-06 sweetskilly 4e IUI: ??-?? loesje79 Wachtbankje: 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly 11-06 Sunmaid 16-06 Esther1983 23-06 sweetskilly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI @ sasje wat spannend maak je het zeg ik hoop dat jouw weekend roze mag kleuren. @all ik mag zondag voor mijn 2e iui en moet vanavond de pregnyl zetten voor het eerst ik heb mijn andere 2 iui`s een eigen ovulatie gehad dus ben benieuwd hoe dit nu weer werkt op mijn lichaam hoelang duurt het voordat het uit je lichaam is die pregnyl nou hoop dat het gauw zondag is iedereen een fijn weekend en dat het voor velen die op het wachtbankje zitten een roze toestand wordt
spannend benji volgens mij duurt het 10 dgn voordat het uit je lichaam is die pregnyl....tja ik weet het ook niet...kan altijd nog vandaag of morgen ongi worden en daar ga ik eigenlijk ook vanuit...
@ benji, spannend weer he! Kom je ook aanschuiven op het wachtbankje! @ sasje, pfff wat kan wachten irritant zijn he! @ all, ik heb al sinds dinsdag constant trekkend gevoel in mijn linkerlies. Een beetje menstuatie achtig maar dan anders haha. Kan het niet zo goed omschrijven. Herkent iemand dit?? De vorige 34 rondes namelijk niet gehad.
@ queen ow jeetje das niet leuk hopen dan maar dat het snel rustig is en je de eerste ivf mag gaan krijgen @ sas ik heb het zelfde gehad vorige maand wachten is vreselijk
@benji pregnyl 5000 blijft 10 dagen in je lichaam dat staat ook op de bijsluiter van de pregnyl ikzelf heb dit ook aan de apotheek en gynaecoloog gevraagd omdat dit echt een vraag is die iedereen stelt ik wist het ook niet en op het internet zegt iedereen weer iets anders
@ ester dank voor de uitleg er zijn ook zoveel dingen / woorden die ik nog nooit gehoord heb nog ff en jij mag ook testen he? spannend
Net roze gespot op wc papier. Ik ben er even doorheen. T enige voordeel is dat t een cyclus is van 29 dagen. Lekker kort. Maar mijn gevoel zegt: zal het dan ooit lukken???
Oh wat vervelend, sunmaid... Natuurlijk komt het ooit! Kijk maar naar mooibuikje en co! Daar moet je je aan optrekken! enuh, ik heb zo'n voorgevoel dat juni een héél vruchtbare maand wordt, dus op naar de volgende ronde he meid! Heb het ook gezien.. kon mn tranen ook niet bijhouden deze keer... Ik vind het toch wel een mooi programma, alles wordt op een mooie en eerlijke manier in beeld gebracht... Heel wat anders dan de Vlaamse versie van 'babyboom'... daar draaide het in mijn ogen vooral om verhalen à la '1 2 3 hup zwanger!' en ook om de bevalling zelf van zo dicht mogelijk te filmen ... De nadruk ligt toch een tikkeltje anders lijkt me... @benji, wat snel seg! Veel succes he!
oh meid toch, dat ken ik helemaal dat gevoel probeer positief te blijven hoe moeilijk ook!!! en baal maar even lekker!! en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!!!