wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    @sunmaid, balen weer zeg...

@all Babyboom is inderdaad een mooi programma, het leek me eerst maar niks, maar ik mis geen uitzending meer, dwz ik kijk elke week uitzending gemist hihi. Hier ook tranen met tuiten, maar dat doet een mens ook goed zo nu en dan, moet er toch uit...

Morgen weer echo, kijken hoe ver het is met het ei... Wel spannend, maar niet zo erg meer als de eerste keer, ik ben wat rustiger.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

een rare vraag misschien he..maar hoeveel pogingen willen jullie doen?? willen jullie gewoon die 6 afmaken? of toch overstappen naar ivf?

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja dames daar ben ik ook benieuwd naar. En sasje balen zeg. Maar zie het zo... Op de normale manier ben je ook niet gelijk zwanger... Dus hou hoop...

4. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vandaag toch nog maar een keer een test gedaan. En deze was gelijk positief. Zou het dan echt zo zijn?
    sasje, zolang je ongi er nog niet is kan het nog alle kanten op. Bij mijn oudste zoon had ik ook eerst een negatieve test en toen 3 weken later een positieve.

5. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @sasje balen zeg:( als je niet zwanger bent hoop ik dat de ong snel komt
    ik wil mijn 6 pogingen wel af maken ik ben namelijk erg bang voor de ivf ik ben heel gevoelig waar een normaal iemand 1 dag pijn heeft heb ik meestal 1 week pijn:( zo heb ik ook die kijk operatie gehad of mijn eileiders toegankelijk waren normaal kan je de zelfde dag naar huis ik moest 2 weken in het ziekenhuis blijven ik kon niet meer lopen van de pijn terwijl zon kijk operatie niks voorstelt eigenlijk

@denis gefeliciteerd :D:D:D:D wanneer krijg je je eerste echo???

6. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb voor 27 juni een afspraak staan, nog even wachten dus

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    gefeliciteerd denis!

nee ik ga er nu ech vanuit dat het echt niet is gelukt hoor!!!
    mocht ik dinsdag nog niet zijn dan ga ik ff bellen naar de gyn, maar ik ga ervanuit dat ik het vandaag of morgen wel wordt!

8. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Kut sasje!!!!! Dikke knuffel voor jou meid!!!

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Denis... Gefeliciteerd..
    Enne sweet hebben ze bij jou geen endo geconstateerd? Want die pijn is killing.
    En ik moet na 1 iui poging gelijk IVF en knijp m ook omdat ik daar heel gevoelig ben en pijn heb maar ik zie het naar zo, dat die pijn weg gaat en er iets heel moois hoop ik voor in de plaats komt. Dus wat ze ook beslissen in bet ziekenhuis probeer er wat positief van te maken..

10. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    Sasje Wat k... voor je! Herkenbaar hoor! Hoeveelste CD is het voor je?
    Hoop voor je dat ongi gauw komt als je niet zwanger bent, maar het kan natuurlijk nog altijd. Soms testen mensen laat. Maar weet ook dat het valse hoop kan zijn en dat is rot.

Hier wel weer oke. Ongi zet goed door, dus volgende maand is het even spannend voor de IUI omdat ze het niet op een zondag doen, dus kan het deze maand zo zijn dat we het zelf moeten doen.
    Ik zie uit naar vakantie. Lekker met mannetje weg. We hebben besloten om in juli geen iui te doen. gaan lekker 2 weekjes weg.
    Nu nog niet hoor. Eerst nog 3 weken werken.
    Nou, we gaan de schuur opruimen, dus ajuu jongens! Oja, en ik vond het heel knap van mezelf: vanmorgen gesport... een uur op de fiets gezeten met beste buikpijn maar voor een goed doel: afvallen!

Fijne dagen allemaal!

11. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @queen nee ik heb niks over endo gehoord er is helemaal niks gevonden wat bij ons een zwangerschap tegen houd geen cyste geen vleesboom baarmoeder heel mooi en eileiders toegankelijk ook nog eens een mooie cyclus altijd 28 dagen geweest :(:(:(:( ???? bij mij en de artsen
    begrijp dat je er alles voor over hebt om een kleine te krijgen ik heb dat zelf ook je verlegd je grenzen elke keer weer ik zij altijd ivf doe ik niet maar nu ik al de 3de iui achter de rug heb ga ik er toch wel rekening mee houden maar als de 3 de iui weer niet gelukt is wil ik wel door gaan met de andere 3 pogingen daarna pas met de ivf dus heb mijn grens al verlegd als het moet dan moet het ik wil echt zo dol graag een kleine dat je idd al die pijn en verdriet maar voor lief neemt ;);););)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier ongi geworden! dus maandag weer starten met de clomid!
    kan maandag ook recept op halen hiervoor in het zh, want er was nu geen gyn in het zh...pas alleen als ze nodig zijn en dan bellen ze me nog op dat ik eerder kan komen halen!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    K.. Sas, je zag em al wel aankomen hè... Waardeloos, het zou gewoon bij ons allemaal direct raak moeten zijn, dat gedoe ook allemaal....

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Balen weer sas, dikke knuf, en veel succes de volgende ronde!!!

Hier nog geen ongi te bekennen :(

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sas.. Wat klote meis... Pfff maar 3x is scheepsrecht

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oew, spannend dus! Ga je testen?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    tja we zullen zien...ben er bang voor......je bent zo aangewezen op het zh of je wel of niet ooit een kindje gaat krijgen :(

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sas.. hoe bedoel je meis??? Denk je dat de IUI's geen zin meer hebben? Of heb ik het mis.
    Als je dat denkt dan kun je dat gewoon aankaarten..

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik kan niet testen hihi, heb geen testen meer in huis. En de winkels zijn dinsdag pas weer open......;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ok daarover twijfel ik of dit wel de uitkomst is zeg maar...ik ben sowieso van plan om het er eens over te hebben met mijn gyn wat hij ervan denkt zeg maar wat beter is...

Share This Page