wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sterre: hoe ging het met de wampex?

Ik heb net even pagina 232 teruggelezen haha, dat was 8 Juni toen Lotte geboren is.
    Erg leuk om dat nu weer eens terug te lezen :D, hormonen he :D.

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Ik heb het ook al eens na zitten lezen, super leuk! En achteraf waren er echt wel signalen dat Mick er aan zat te komen. Die 2 dagen onrust in mijn buik... Weten we dat voor de volgende keer! ;)

@ Sterre: Ik las op Hyves dat je hem uitgelopen hebt? Goed hoor! Respect... En hoe is het met de ongie afgelopen?

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Deze mama heeft het even helemaal gehad...
    Mick heeft een moeilijk dagje, kan zichzelf niet bezig houden...
    Papa doet er ook niet echt veel voor om het hem makkelijk te maken, en ik zou het liefste mijn bed induiken, ben helemaal kapot...
    Pfft....:(

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Zo mensen, wat een drukte hier! Allemaal aan het werk? Fijn weekend gehad? X

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Inderdaad een rust hier.. iedereen leuke dingen aan het doen?

Mjanne natuurlijk lekker aan het genieten in het kraambed! Heerlijk!

Ik moest werken gisteren en vandaag. Daarna even genoten van de kids :). Pssst...Lotte slaapt al 4 nachten door ;). 19:00-19:30 laatste fles en dan rond 7:00 weer :D:D.

Mariaatje: Balen is dat Mick even zijn dagje niet heeft en je het dan allebei eventjes niet kan hebben..
    Hopelijk een betere dag vandaag??
    Ja leuk is dat he als je dat dan terugleest, toen had je nog geen idee wanneer het zover zou zijn. Ik zag dat we de nacht ervoor nog een nachtvoeding hadden met Nienke.... kan ik me nu helemaal niet meer herinneren/voorstellen. Zo snel vergeet je de moeilijkere dingen ;)

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Hey meid wat fijn dat Lotte doorslaapt... Ssttt...
    Dat moet voor jullie ook heerlijk zijn zeg!:D

De moeilijke dingen vergeet je inderdaad erg snel. De eerste slapeloze nachten met een huilende baby, ach...
    Als ik kijk waar we nu zijn, heerlijk toch?
    Ik krijg af toe echt een moeilijk momentje als ik zie hoe snel het allemaal gaat... Hij wordt al zo groot...:( Dat kleine was ook wel erg aandoenlijk hoor!!

Wij hebben vandaag Mick's ritme omgegooid... Voorheen natuurlijk terug leggen na de voeding van 7.00. Vandaag om 9.00 wakker gemaakt ipv 10.00/10.30 2 slaapjes van 1,5 uur in de auto onderweg naar mijn schoonzus in Lelystad en om 19.00 laatste fles. Hij was total loss, zo zielig... Maar ja, even een dagje en morgen gewoon 2 slaapjes proberen overdag. Wel lastig hoor om dat zo fijne ritme wat we hadden om te moeten gooien, en dan zodanig dat Mick er niet onder lijdt.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria kan je m dan niet op een ander moment van de dag een slaapje laten doen, als ie t miss nog nodig bheeft?

heide lekker zeg dat lotte doorslaapt!! siënna slaapt nog steeds vaak niet door (ook vaak wel) maar heb nu vannacht ontdekt waar ze wakker van word...
    als jayden snachts wakker word komt ie zelf naar ons toe, maar hij trekt zn slaapkamer deur hardachter zich dicht (echt een rotklap) en vannacht was ikzelf al wakker en hoorde dat dus.
    ze gaat dan eerst liggen spelen en brabbelen en na een poosje is ze t zat en gaat huilen, maar echt eten wilt ze niet.....
    ff wat op jayden zn deur bedenken dus.

owja ik ben een kilo afgevallen!!!! :D t gaat langzaam, maar als t er dan agblijft vind ik t prima

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: lastig is dat ja. En als je hem na de fles van 7:00 niet meer teruglegt, maar rond 9:00 of zo weer? Dan kun je hem zelf zijn nieuwe ritme een beetje laten bepalen toch?
    Lotte heeft nu al een tijdje een soort van slaapritme gecreeërd uit haarzelf.
    6:30 wakker dan heeft ze 's morgens en 's midaags een slaapje van max 2uur en om 19:00 is ze dan ook KO en slaapt ze na de fles als een blok in. Misschien dat je hier wat aan hebt?

Cilla: al iets verzonnen op de deur? Misschien zo'n deurbeveiliger erop doen (zo'n krom ding) of heeft hij de deur altijd dicht normaal?
    Wel balen als dat dan de reden is dat ze wakker wordt..hopelijk vind je snel een oplossing en slaapt ze ook weer lekker door.

Lotte lijkt op het moment wel een bulldog zo kwijlt ze haha :D, haar 2 boventanden staan op doorkomen (vandaar;)).Ik doe haar af en toe een slab om hoor, anders is haar shirt steeds zo nat.
    Nienke slaapt nog steeds in het grote bed, dus vandaag gaat het ledikantje dan echt weg.
    Verder eigenlijk geen nieuws hier.
    Net gewerkt en nu lekker 2 dagen vrij :)

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    oh ja, Cilla supergoed hoor. Iedere kilo is er 1!

Zullen we anders maar een afvalclubje oprichten? ;) Bij mij mogen er ook wel een paar af.... door de week gaat het goed, maar de weekenden...;)

10. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Wat bedoel je? Als Mick het nodig heeft? Het probleem is, dat wanneer ik hem +/- 1,5 a 2 uur na een voeding in bed leg, hij niet gaat slapen. En met een vol maagje slaapt hij zo…
    Qua voeding zit ik nu op 7.00, 11.00, 15.00, 19.00 en 23.00. Om 19.00 naar bed, en gisteren moest ik hem wakker maken voor de laatste fles. Vanmorgen klokslag 7 uur wakker, na de voeding viel hij eigenlijk meteen weer in slaap in de box. Na de papfles van 11.00 weer terug naar bed en nu slaapt ie nog…
    Het probleem is dat ik hem eerst maar 1 x per dag naar bed bracht overdag, en dat dat dus 2 keer moet worden…

Wat fijn dat je er nu achter bent waardoor Siënna wakker wordt ’s nachts, er zijn van die deur stoppers te krijgen in de bouwmarkt toch? Dat het niet zo “hol” klinkt als ze dicht gaan… Volgens mij heet het niet deurstoppers, maar van die strips die je in de deurpost plakt, ziet er uit als een soort tochtstrip geloof ik.
    Goed bezig!! 1 kilo eraf! Voel je je niet moe/slap?
    Btw, wat een superlieve foto’s van Siënna op FB!!!

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Thanks voor de tip. Misschien moet ik Mick dan 1 uur na de voeding terug naar bed brengen... Alleen heb ik overdag 3 voedingen voordat hij defeinitief naar bed gaat, en dan kom ik weer aan 3 slaapjes... Pfft... :cool:
    Wat fijn dat het goed gaat met Nienke in het grote bed, geniet van jullie ritme en je vrije dagen.

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: hmm, ja dat klopt jij hebt nog wat meer voedingen op een dag he. Hoe is het vandaag gegaan?

13. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoihoi,
    hier ben ik weer een keertje...
    vandaag de laatste keer kraamzorg gehad, nu moeten we het weer zelf... vooral het huishouden, bah, dat had ze nog wel een paar weken mogen doen hoor... en het was echt een super leuke lieve meid! als er een derde komt vragen we haar weer aan...
    hier gaat het goed alleen is thijs nog aan het afvallen ipv aankomen... we moeten ons niet te veel zorgen maken, hij is allert, slaapt goed, veel volle luiers, vleugje geel maar hij drinkt niet heel lang, valt dan weer in slaap... dus nu verschonen als hij in slaap valt en dan tot 15 a 20 min. aan de ene borst en dan nog toetje aan de andere kant, maar dan slaapt hij vaak alweer... maar hij moet die achtermelk goed binnenkrijgen want van de eerste ´dorstlesser´ komt hij niet aan natuurlijk... verder zijn kamertje lekker warm zodat hij daar geen energie aan hoeft te verspillen... niet te vaak in bad-douche want dat kost ook veel energie en nog niet naar buiten... maar je ziet toch niets buiten en is maar koud dus we blijven nog even binnen... morgen komt CB langs om hem ook nog te wegen... Verder komt hij 1x snachts, vannacht om 4.30uur dus we slapen best wel wat uurtjes...heerlijk manneke verder!!!

Ritme; tja, dat gaan we over een tijdje wel eens proberen in te bouwen, eerst maar eens groeien!!! En doorslapen ´s nachts... over een tijdje vind ik dat vast ook weer heerlijk maar nu.... geniet ik van ons manneke elk moment dat hij wakker is!
    Afvallen; over een tijdje sluit ik me aan bij het clubje... ;)
    Hopelijk val ik de komende tijd toch wel wat af met de borstvoeding... maar moet om wat vollere voeding te krijgen volle melkproducten eten/drinken, chocolade en cashewnoten eten... he wat vervelend...
    En gisteren de geboortetaart uit de vriezer gehaald, verder afgemaakt en vandaag lekker aangesneden, mmmmm!!! Dus die kilo´s komen later... ;)... ben er al ruim 7 kwijt van de 14...

Hoest me nog steeds af en toe een ongeluk... en de kraamhulp is weg en ik vergeet mijn hoestdrank alweer... ga nu nog maar snel innemen... tot snel! xx

14. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Het mannetje was helemaal van slag vandaag... Huilen huilen huilen...
    Morgen leg ik hem gewoon weer terug om 7.00 hoor, het is goed met ze op het kdv!
    En hij gaat gewoon weer om 19.00 naar bed morgenavond, we zien wel hoe de dag verloopt, dit was geen succes in elk geval!

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Tja meid, het leven van een kersverse moeder gaat niet over rozen! ;) Geniet er maar lekker van!!
    Met zo'n goede zorg zul je zien dat jullie mannetje binnen no time zo'n Michelin Poppetje wordt!
    Afvallen, ach... De mannen houden toch wel van ons *proest*...

16. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    had het kdv dan iets gezegd over zijn slaaptijden!? (heb het even gemist denk ik en kan het ook niet terugvinden...) lekker doen waar jullie je goed bij voelen!!! (en waar je manneke zich goed bij voelt!!!)

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    mjanne: ja, dat is dan even afzien he als je het huishouden weer alleen moet runnen..heb je lekker genoten van je kraamweek?
    Geen grote drinker dus, wordt vast net zo'n slaapkopje als zijn grote zus ;):D Boffen jullie even, maar 1 keer in de nacht :$, wij zijn daar nu net pas een week vanaf haha..
    Maar moet hij dan 's nacht niet vaker drinken als hij niet bijkomt? Ik weet dat wij om de 3 uur een voeding hadden in het begin.
    Dat is nog eens een goed dieet dat jij hebt zeg, chocola hmm!
    Lekker genieten van je kindjes nu he!!
    Hoe vind Floor het???

Mariaatje: oh echt? Arm ventje! Groot gelijk, hij geeft zijn eigen ritme wel aan!

18. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    mjanne; GEFELICITEERD met de geboorte van je prachtige zoon Thijs!! Super dat het zo goed gegaan is, het is een prachtig ventje om te zien!

19. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    enas; thanks!!!
    heide; ´s nachts moet hij slapen... ;)... anders drinkt hij helemaal niet... :(... ik heb dat vandaag ook wel gevraagd idd maar dat hoefde niet... dus doen we dat ook maar niet... heb hem net om 17.00 en 20.00uur wakker moeten maken en zo om 23.00uur ook weer wakker maken... en moet dan al echt moeite doen om hem wakker te krijgen... idd net zo´n slaapkoppie als zijn zus... aaah, wat vervelend...;)
    Floor vindt Thijs helemaal geweldig... en ze vindt het vooral ook erg fijn dat ik weer beneden ben... de eerste dagen echt met regelmaat dwars liggen, wilde niet boven, wilde niet beneden, wilde eigenlijk gewoon niets... maar nu weer lekker in het ritme komen en dan komt dat wel weer goed...
    ik ga alvast een uurtje op bed liggen...moe.............

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Ze willen dat Mick een ochtend en een middag slaapje maakt... Doet ie in principe ook, omdat ik hem 's morgens na de eerste voeding terug leg, alleen is de vraag of hij dat straks op het kdv ook pikt natuurlijk... :S

Deel Deze Pagina