wie ook zaterdag/zondag testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jace, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Liz81 ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik ben zelf ook nog jong (24) dus het hoeft niet perse NU.. Maar heb wel nu ik er eindelijk mee bezig ben, dat ik wel wil dst het zo snel mogelijk gebeurd hahahaha.
    Beetje tegenstrijdig maar vind t ook allemaal erg spannend ja

2. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook :)
    Ik had maandag mijn NOD. dinsdag getest, negatief.
    Ik ga dus zaterdag nog eens testen. Gezien ik nog steeds niet ongi ben geworden.

En ja, wachten duurt erg lang. Maar, zoals een vriendin van me zegt, als je zwanger bent, ben je dat een week later ook nog! Plus dat ik bang ben om weer negatief te testen..

3. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Ik zou normaal gesproken vandaag ongesteld moeten worden,
    denk ik,tot nu toe nog niets. morgen zou ik kunnen testen heb ik berekend op internet.

Heb verder last van, vage pijn onderin me rug en onderbuik, en ben vaak misselijk.

zal ik morgen gewoon test wagen? of is het beter om nog even te wachten?

4. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Wachten duurt inderdaad lang, liefst zou ik nu testen, maar heb iets te veel ice thee gedronken ben ik bang. 3 tot 4 glazen tot nu toe.

ik durf ook niet zo goed te testen i.v.m. negatieve test.

5. Mandy1989

Mandy1989 Lid

14 mei 2013
    22
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen maar heb eind mei een vr.miskraam gehad.Eerste cyclus daarna was maar 22 dagen. Nu zit ik op dag 26,dus in principe zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Heb alleen deze maand pas me ei op dag 18 of 19 gehad(posi ovu test op 18) dus zit ik nu pas op 8 dpo. Zondag zou 11 dpo zijn,zal ik dan toch ook zondag testen? Ik heb in ieder geval nog niet die drang Om te testen zoals vorige maanden:p

6. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    ook ik ga zondag testen dan zit ik 4 dagen voor me NOD gisteren al een kruidvat testje gedaan maar hier was tog heel licht wel al wat op te zien!!
    en me hele lijf is van streek!:$
    misselijkheid! en me geur lijkt wel versterkt ruik alles al van een verre afstand en me buik rommelt de hele dag wat aan..
    ook slapen smiddags nu heerlijk!! dus vanmiddag maar weer een dutje op het strand doen!:cool:
    en maar hopen dat me lijf me niet voor de gek houdt!

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Daar heb ik ook allemaal last van en vooral dat honger gevoel rond half 5 krijg ik honger als een paard niet normaal...maja hoeft indd niets te betekenen!.
    Normaal doen mijn (.)(.) ook altijd zeer 5 dagen voor nod maar nu dus ook nog geen last van..
    Spannend weer..
    Dames geniet lekker van t mooie weer!

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik durf ook niet meer zo goed te testen.. te vaak teleurgesteld..
    dus ik probeer nog even af te wachten..

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Meiden ik moet jullie topic sluiten omdat het een NOD-topic gaat worden.
    Hiervoor hebben we de NOD-lijsten in het NOD-forum, graag daar dan aansluiten.

Deel Deze Pagina