Wie snel zwanger via ivf/icsi met gesloten eileiders

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anikas, 13 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    hallo allemaal,

    Wie is er hier snel zwanger geworden via ivf/icsi ondanks gesloten eileiders ?
    Voor de rest geen medische problemen alleen de verstopte/gesloten eileiders.

    Alvast bedankt voor de reacties.❤️
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier was de 2e cryo raak, voor IVF of ICSI heb je je eileiders niet nodig :)
     
    anikas vindt dit leuk.
  3. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Dank u alvast voor u reactie!hoe fijn dat het na de tweede cryo al raak was!
    ja weet ik wel dat je ze niet nodig hebt voor ivf maar ik stelde de vraag om eens te horen of mijn lotgenootjes er lang over hebben gedaan,heb heel veel angst dat het niet meer snel zal lukken.
    Mijn eerste tp was ook meteen raak maar heb mijn kindje na tien dagen weer moeten afgeven.
    Had gewoon nood aan wat positiviteit dat het weer snel raak ging zijn omdat er voor de rest medisch niets mis is met mij of mijn man(behalve de gesloten eileiders).
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Snap ik, mijn eileiders werken ook helaas niet, door 2x een eileiderontsteking, ik heb daardoor 7 rondes weg gegooid in de MMM omdat we met ivf dus wel kans van slagen hadden. Wij zijn bij elkaar 4 jaar bezig geweest, als we eerder geweten hadden dat ivf t zou zijn voor ons, waren we niet 4 jaar bezig. :)
     
    anikas vindt dit leuk.
  5. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Voor ivf of icsi heb je je eileiders niet nodig dus kan je gewoon er van uit gaan dat je evenveel kans hebt als anderen.

    Hier icsi 1 zwanger (geen cryo’s
    Icsi 2 een aantal cryo’s en in totaal 2 miskramen
    Icsi 3 enkel verse tp geen cryo’s en niet zwanger
    Icsi 4 enkel ene verse tp en geen cryo’s en zwanger
     
    anikas vindt dit leuk.
  6. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Wat jammer en inderdaad een tijdverlies...
    Ik zie aan jou banner dat je weer zwanger bent,dikke proficiat en geniet van je zwangerschap❤️
     
  7. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Dank u voor u reactie❤️
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja door ivf gelukkig :)
    Dank je wel :)
     
    anikas vindt dit leuk.
  9. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.051
    62
    48
    Na 15 maanden mmm zwanger geraakt; 3x verse IVF embryo's en 1x cryo.
    Heb je je eileiders nog? Ik zou eens navragen of je een hydrosalpinx hebt. Deze kan namelijk ervoor zorgen dat er toxisch vloeistof in je baarmoeder komt wat zwanger worden moeilijk maakt.
    Bij mij zijn ze daardoor verwijderd.
     
    anikas vindt dit leuk.
  10. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Super dat het uiteindelijk wel gelukt is!❤️Hydrosapinx heb ik maar heel lichtjes.
    Mijn prof wilt ze niet verwijderen,volgens hem moet je zoveel mogelijk gepruts daarzo proberen te vermijden als je graag nog zwanger wilt worden(het is niet problematisch bij mij).
    Ik ben na 1 ivf behandeling en 1 verse tp zwanger geworden en in december bevallen maar mijn zoontje is helaas na tien dagen overleden.
    Wil graag een nieuwe cryo tp maar heb schrik dat dit lang gaat duren en dat ik de eerste keer gewoon veel geluk heb gehad,vandaar mijn vraag hier.
    Er zal niemand ooit de plaats van mijn prinsje kunnen ver angel maar het liefste van al was ik terug zwanger.
    Er is een grote leegte en immens verdriet.
    Hoop dat ik het een plaatsje zal kunnen geven met de tijd .
     
  11. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.051
    62
    48
    Wat heftig dat je zoontje is overleden. En nog zo kort geleden. Hopelijk heb je veel steun om je heen. Veel sterkte!
    Eileiders heb je voor IVF/ICSI niet nodig. Als er op natuurlijke wijze nog grote kansen zijn om zwanger te raken dan is dat het proberen waard.
    Ik had 1 hydrosalpinx en de andere eileider was gedeeltelijk afgesloten. De kans op natuurlijke zwangerschap was bijna nihil. Voor de gedeeltelijk afgesloten eileider was de mogelijkheid om het proberen te openen met kans dat deze binnen een jaar weer dicht zou groeien. De keuze was of opereren aan 1 eileider of beide verwijderen. Ik heb voor beide verwijderen gekozen.
    Ik zou wel om een echo vragen om te kijken of er zich geen hydrosalpinx heeft ontwikkeld in de loop der tijd. Even checken of het echobeeld is veranderd vergeleken met IVF1.
    Hopelijk brengt de cryo een zwangerschap. Succes!
     
    anikas vindt dit leuk.
  12. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Hoe heftig om ze beide te laten verwijderen.
    Mijn prof wou ze liever niet verwijderen...hij zei alsook nog wenste zwanger te worden dat we zoveel mogelijk gepruts daarbinnen moeten verwijderen.
    Ook bij mij zijn beide dicht helaas,mijn arts zei dat het echt geen garantie was van ze terug open te maken dus daarom de stap naar ivf.
    Ik heb lichte hydrosalpinx maar zeker niet problematich.
    Aan mijn man en lieve moeder heb ik veel steun en dat is het belangrijkste ,dank u wel.
    En merci coor u reactie❤️
     
  13. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.051
    62
    48
    Het was zeker heftig om ze te laten verwijderen. Het is dan 100% definitief dat er nooit een natuurlijke kans zou zijn. Maar kansen waren er eigenlijk al helemaal niet en daarbij waren het 'zieke' eileiders. Ik was ze liever kwijt dan rijk. Met (kans op) lekkend toxisch vocht in je baarmoeder is een zwangerschap zo'n beetje uitgesloten. Dat risico wilde ik niet nemen.
    Ik kan mij indenken dat zo min mogelijk gerommel rondom eileiders / eierstokken / baarmoeder wenselijk is, maar niet altijd bevorderlijk.
    Succes!

     

Deel Deze Pagina