Ja dat kan, maar er zijn ook dames zoals ik die na hun ei twee strepen blijven houden. Hopelijk ben je gewoon zwanger Trouwens even een vraagje ik moet morgen de pregnyl zetten maar nu voel ik me beetje grieperig en heb wat lichte verhoging in de bijsluiter en ook online vind ik niks mag je gewoon de pregnyl zetten? Het is niet zo dat ik echt ziek ben maar ben niet helemaal lekker.
Zonet een zwangerschapstest gedaan, van de action.. lichtroze streepje.. wel heel licht. Morgen nog maar eens... Ik denk dat je wel gewoon de pregnyl kan spuiten.. Aangezien dit volgens mij geen kwaad kan.. Anders morgen voor de zekerheid het ziekenhuis bellen? Volgens mij is er meestal in elk ziekenhuis wel een gyn aanwezig ook al is het weekend..
Heb je een foto? Zolang ik geen koorts heb spuit ik gewoon anders bel ik inderdaad even. Maar omdat het alleen hormonen zijn vermoed ik dat het inderdaad geen kwaad kan
Heel licht.. Deze is van vanochtend.. Moeilijk er een foto van te maken.. Morgen maar even naar de winkel om een andere test. Heb wel op internet gekeken, en ook daar zijn deze streepjes.. En daar zeggen ze; ook al is het streepje mini.. Zwanger is zwanger.. Dus maar even afwachten. Word er zo wel nerveus van...
Hij js nog licht maar echt duidelijk zichtbaar! Wat spannend zeg maar vanuit mij al een voorzichtige proficiat
Zonet nog een test vd action gedaan, streepje blijft licht.. Zo ff naar de kruidvat om testen.. en dan maar weer testen.. word er nu wel erg onzeker van...
@sp93 heb je al getest? Hcg verdubbelt om de dag dus wellicht dat hij morgen nog donderder is. Heb je foto van die action test? Ik heb de iui ronde 2 achter de rug. Fijne lieve begripvolle gyn die het deed zijn is echt de fertiliteit gyn daar. Uitgelegd dat de vorige keer veel vloeistof terug gelopen was na de iui daarover gaf ze aan dat dit normaal niet zoveel mag zijn het liefste niks omdat het in de baarmoeder gespoten word. Zijn ging ook veel dieper erin en liet het slangetje/katheter ook langer zitten en controleerde ook goed of er niks terug liep. Het was wel gevoelig nu ofja gevoelig js een foute omschrijving ik voelde het maar deed geen pijn. Ik heb nu uur na iui wel lichte krampjes. De zaadcellen waren na opwerking 2,2mljn minder dan de vorige keer maar genoeg voor iui en zoals de gyn al zei er is maar 1 zaadje nodig
Wat zien jullie? Zoals ik kon zien zit er een streepje ook naar boven, kruisje dus.. Maar ook erg licht.. Spannend.. nu de wachtweken dus weer in.. Hopen op goed nieuws
Zonet de gyn gebeld, moet over 2 dagen weer gaan testen.. Wel zei ze dat het positief klinkt.. Ook al is het een zwak streepje.. Nou... haha. Had vanmorgen per ongeluk deze dus gekocht ipv de digitale.. Zo snel nooit gezien.. Maar mn schoonzusje was in de winkel, dus dacht ff snelsnel..
Logisch zoiets ga je ook njet meteen aan de grote klok hangen al menen sommige van wel. Zo vroeg mijn schoonma gisteren op een feest hoe het nu zat en zo hard dat andere het ook konden horen pffff doe je toch niet heb d'r ook afgekapt. Hopen dat je over twee dagen een mooie duidelijke streep hebt
Ja idd.. sommige denken dat alles zo ineens gaat en dat iedereen alles moet weten.. Wij hebben jaartje terug verteld dat het zwanger worden niet zomaar lukt etc. En dat we naar zh zouden.. En toen in juni verteld dat we mochten beginnen met iui als we wouden.. Nu was ik vorige week jarig, en vroeg mn schoonzusje zo ineens van; zeg.. zijn jullie nu al eens begonnen met die hormonen en weet ik het allemaal.. Iedereen kon het horen.. Vond dat totaal niet leuk.. Maar we hebben niemand van familie verteld dat we ermee van start zijn gegaan omdat we het ook nog een beetje als verassing willen houden als we zwanger zijn . Sommige mensen..
Ik zie m duidelijk sp9 !! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Kikkert wat fijn dat het beter ging en dat de gyn het zo serieus nam !! Nu duimen voor een positieve test !!