Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Meer kunnen we niet doen Beschuitje, we leven met je mee. Doe vooral rustig aan, denk om jezelf, en nog maar een dikke knuffel!

2. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Beschuitje,oh neeee sterkte voor jou en je man of vriend :(:( Wat vreselijk! En het was zo mooi allemaal. Ik zal de hele dag aan jullie denken. Ontzettende knuffel hier. xxxxxxxx

3. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Oh beschuitje ik had nog gehoopt dat je t mis had :(
    Heel veel sterkte lieverd.
    En neem alle tijd. Wij gaan nergens heen.
    Ik denk aan je.

4. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Wat een klote nieuws. Heel veel sterkte :( 1 ding weet je zeker je kan zwanger raken dat heb je al bewezen... Al heb je daar nu natuurlijk niks aan. Ik denk aan je. *knuffel*

5. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Ow beschuitje...
    Groot verlies van jullie prachtige wonder.
    Hoop dat jullie liefde en steun bij elkaar vinden.
    Knuffel van ons.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hallo meiden!

Het blijft stilletjes hier. Volgens mij zijn we allemaal aangeslagen door het verdrietige bericht van Beschuitje... :(. Het is ook onze grote angst. Zo lang proberen en dan eindelijk raak, hoe pijnlijk is het dan als het dan mis gaat.... :(.
    Beschuitje, hoe is het nu met je? Heb je nog veel pijn moeten verduren? Ik hoop dat in elk geval de lichamelijk pijn en ellende zo snel mogelijk voorbij is meid. Hele dikke knuffel!!

Om toch het ijs maar weer even te breken: Hoe is het met de andere meiden?
    Ik ben het even kwijt gewoon, wie was waar mee bezig en waar in het proces? Ik zit op 4 dagen na IUI. Nog iemand in de wachtweken? Volgens mij nog niet he...

Fijne zondag!

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ja stil hier, ik hoop dat het goed gaat met beschuitje...

pien, ik ben het soms ook even kwijt van iedereen hoor, haha...
    in ieder geval ben ik nu bezig met spuiten... woensdag de eerste fm... als ik nou alleen es een keer een ei kreeg dan ben ik al heel erg blij, al 8 maanden bezig (clomid + puregon) en nog steeds nooit een ei...
    en tja, dan eerst zelf maar klussen tot aan IVF...
    heeeeeeel stiekem hoop ik dat we daar niet aan toe komen en dat er een groot wonder gebeurd, dat we ''zelf'' zwanger worden.

8. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Inderdaad Pien, dat is iedereens grootste angst.
    Beschuitje, veel sterkte meid.
    Citroen, hoop voor je dat er snel een ei mag komen én dat ie dan ook meteen bevrucht raakt!

Ik ben op het moment met niets bezig. Wachten op een afspraak (de 29e) bij de fa om de ivf te bespreken. Die gaat ws pas in 2013 plaatsvinden.

9. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    nou hoop dat het een beetje gaat met beschuitje :(

citroen hoop inderdaad dat je snel een mooi ei krijgt! en op dat wonder hopen we stiekem toch allemaal :)

ik ben dus vrijdag ongesteld geworden 2 dgn later dan de vorige keer pffff moet zeggen dat mn vertouwen in iui nu al tot een laag niveau is gezakt. helemaal nu ik deze ronde 3 eitjes had en perfect zaad. waarom zou het de volgende keren dan wel lukken? maja dat blijft een raadsel. dit is nu mn 3de dag dat ik weer ga spuiten decapeptyl en vrijdag waarschijnlijk uitgangsecho en dan als het zo gaat als vorige keren week 49 iui in de week van sinterklaas...hopelijk een mooi kerstcadeautje? en dat hoop ik voor iedereen dat we allemaal een mooi afsluiting van het jaar hebben :)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Citroentje: dat hoop ik ook voor jullie! En hopelijk eindelijk ook eens een mooi eitjes. Op zich ook wel goed om te zien hoe je nu op de nieuwe (hoeveelheid) medicatie reageert. Hopelijk groeien de eitjes als kool nu :).

Zuuske: jij zit inderdaad in de verplichte pauze... Hopelijk wel een goed gesprek binnenkort en dat jullie weer wat nieuwe hoop krijgen voor 2013!

Miracle: herkenbaar... ik had dat ook na 3 mislukte IUI's. Je snapt het gewoon niet he... Best frustrerend. Zou mooi zijn he zo rond kerst een positieve test!
    Maar da's precies de reden dat ik misschien denk om ronde 5 uit te stellen tot volgend jaar. Als ik zo doorreken zou ik dan de dag voor mijn verjaardag ongesteld moeten worden en da's ook vlak voor kerst... Ik weet niet of ik die teleurstelling dan wel verwerken wil... Maar aan de andere kant: een kadootje rond die tijd is natuurlijk wel heel erg welkom :). Maar het aller beste is nog dat ik over 10 dagen al een positieve test heb!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden,
    Het gaat hier nog niet echt goed:(. Heb nog steeds heel veel krampen. Ik lig eigenlijk alleen maar op de bank met een warme kruik op mijn buik. Ik verlies eigenlijk alleen maar wat bloed met soms wat stolsels. Ik weet niet of er nog meer moet komen, dat is het moeilijke. De krampen zijn verschrikkelijk. Elke paar uur flink wat paracetamols. Heb gister alle cadeautjes en boekjes over de baby in een doos gedaan en boven gezet. Ook moeders voor moeders is afgebeld. Vanmorgen kreeg ik van mijn vriend een super lief bedeltje voor aan mijn armband ter herinnering aan dit lieve kleine kindje.
    Elke keer moet ik huilen, af en toe gaat het wel en dan is er weer een telefoontje of lief mailtje en dan rollen de tranen weer over mijn wangen. Ik hoop zo dat de lichamelijke pijn snel over zal zijn. Ik had nooit verwacht dat een MK zo pijnlijk zou zijn en ook zoveel dagen zou duren. Vanmiddag lekker even geslapen, dat doet ook wel goed. Lieve meiden, bedankt voor jullie steun en medeleven. Ik hou jullie op de hoogte.

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hallo meiden,
    Was hier idd rustig.
    Ik ben nog steeds aangeslagen door het nieuws van beschuitje.
    Het is zo oneerlijk.

@beschuitje ik hoop dat je de kracht zult vinden om met dit verdriet om te kunnen gaan en het met de tijd een plekje kunt geven.
    Lijkt me erg moeilijk. Respect voor je hoe je er mee om gaat.
    Wat lief van je vriend dat bedeltje.
    Ik hoop dat de krampen en pijn snel over zullen gaan.
    Sterkte! Denk aan je!

@pien de wachtdagen duren zeker weer een eeuwigheid. Ik wacht nu niet , maar hier gaan de dagen ook erg traag.

@citroen hopelijk heb je gauw een mooi eitje en is het voor de IVF toch raak.

@zuuske lijkt wel eeuwen te duren als je zo lang moet wachten. Hopelijk is het bij jullie voor de IVF toch nog spontaan raak.

@miracle fijn dat je weer zo snel verder kunt met een nieuwe poging. Succes!

Hier sinds gisteren licht bloedverlies (dag 6 van de Provera) en ik moet nog 4 dagen. Het kan misschien komen door de Provera, maar tegenwoordig weet ik t allemaal niet meer.
    Ik wacht dus maar rustig af tot ik echt ongie ben.
    En dan maar afwachten of deze poging wel wat wordt, want m'n mannetje gaat over 2 weken 4 dagen weg. Zit ik dus ook over in of hij er dan wel is met de volgende IUI.
    Het is maar weer afwachten :(

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: jeetje meid, wat naar allemaal :(. En dat het ook zo lang pijn doet, bah! Misschien morgen de gyn ff contacten? Misschien kunnen ze zeggen hoe lang die pijn aan kan houden. Lief trouwens van je vriend zo'n bedeltje. En laat de tranen maar stromen... Heel veel sterkte meis!

Mysterious: goh duurt dat zo lang nog voor dat je ongi wordt met provera? Hopelijk breekt het snel door en kun je weer verder. Kan me voorstellen dat je er over in zit dat je vriend weg moet, hoop voor je dat het de IUI niet in de weg zit!

14. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien dankjewel meid!
    Normaal gesproken breekt de ongie na 3 tot 7 dagen na het stoppen met Provera door (woensdag laatste Provera). Hier is niets meer normaal, dus afwachten maar ;)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eindelijk gaat het wat beter met me. Ik heb een goede nacht gehad, bloedverlies wordt minder en ook de krampen nemen af. Hoef niet meer de hele tijd met de kruik te zitten. Ben nog wel thuis natuurlijk. Werken moet ik echt niet aan denken nog. Ik hoop nu maar dat ik van binnen 'schoon' ben. Ik heb echt het gevoel dat ik weer een beetje bij de mensen kom. Het lijkt wel of de afgelopen dagen aan me voorbij gegaan zijn. Gistermiddag had ik ook voor het eerst even behoefte aan een snuif buitenlucht. Heb bij de voordeur in het zonnetje een beetje staan ademhappen. Nu is mijn vriendje weer werken,dus zit alleen thuis. Moet zeggen dat ik het wel echt moeilijk heb, nu ga je nadenken. Ik vrees dat nu de pijn minder is , je meer de geestelijke verwerking gaat krijgen. Meiden ik wens dat we komend jaar nou allemaal eens geluk krijgen en een mooie zwangerschap. Dit hoop ik nooit meer mee te maken..

16. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Beschuitje gelukkig gaat het lichamelijk weer iets beter met je.

All. Zit nog in de laatste wacht week. Volgens mijn gemiddelde cyclus nog 1 dag. Twee weken na iui is pas zondag.. wachten dus. Heb eigenlijk nog nergens last van. Geen slecht humeur geen pijnlijke borsten. Heb daar normaal voor mijn nod altijd last van. Er vanuit gaan dat der nod zondag pas is kan het nog natuurlijk. Heb ook in deze poging niet heel veel vertrouwen. Mocht het niet gelukt zijn dan 13 december naar de gyn voor het hoe nu verder gesprek. Voor ons vooral het waar nu verder. In ons ziekenhuis doen ze geen ivf of icsi.

17. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Beschuitje,nog heel veel sterkte,wat een afschuwelijke ervaring en echt heel rot dat je vriend is werken. Vooral dat nadenken is niet fijn maar misschien ook wel goed voor de verwerking. Praat er vooral veel over met je lief! Is er niemand die je even kunt bellen? Alleen is ook maar alleen.

liefde,bah tot zondag is best nog een lange tijd. Maar geen klachten lijkt me goed nieuws ;)

Hiero; verveel verveel. Ik wil toch wel weer IUI doen maar heb er nog maar 2 en dan komt IVF en daar wil ik niet aan beginnen als ik nog ziek ben. Dus het gaat toch wachten worden tot januari vrees ik. Als ik een kleine gok mag nemen denk ik dat ik volgend jaar september aardig opgeknapt ben. Dat hóóp ik althans!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja mijn vriend kan moeilijk ook een week thuis blijven he? Vanmiddag komt mijn schoonmoeder me vermaken. Had ik nu maar niks gezegd, de buikpijn is er weer... :( lig weer op de bank!

19. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    liefde zondag 2 weken na de iui...toch spannend! ondanks je eigen voorgevoel weet je het maar nooit. kan alle kanten nog op. hoop dat je geen ivf/icsi nodig zal hebben.

beschuitje gelukkig komt je schoonmoeder vanmiddag hoef je niet alleen verdrietig te zitten wezen :(

klaproos toch w88 tot januari dus? moeilijk he...nog 2 maanden wachten. hopelijk heb je ook geen ivf nodig en gebeurd er nog een wonder. 2013 wordt gewoon ons jaar joh. wie wil ons allemaal nou niet als mama?

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: en hoe is het nu met de buikkrampen? Ik hoop dat het toch weer wat beter is geworden voor je. Kan me voorstellen dat het moeilijke geestelijke stuk grotendeels nog komen moet... Denk ook dat het goed is om er veel over te praten, in elk geval zoveel als bij jou past en goed voelt. Neem er goed de tijd voor. Rust ook vooral goed uit, want het is niet niks wat je nu meemaakt. Dikke knuffel!

Liefde: spannend, je loopt iets voor op mij. Mijn NOD is volgende week woensdag, althans dan zou ik kunnen testen, maar als het gaat zoals anders wordt ik maandag al wel ongesteld. Duim voor je dat deze laatste poging eindelijk raak mag zijn!!

Klaproos: dubbel gevoel zeker nu je ff pauze hebt. Je gevoel wil door maar verstandelijk is het beter om even te wachten. Ik twijfel ook of ik poging 5 en 6 voor volgend jaar zal bewaren of dat ik poging 5 er toch maar weer direct achteraangooi. Maar wil niet zielig onder de kerstboom zitten als het weer mislukt is...

Lovely: joehoeeeeoeoeeoe waar ben je?? Gaat het wel goed met je? Ik maak me zorgen om je meid. Hoop gauw weer wat van je te horen.

Deel Deze Pagina