wie telt er af 2 sept uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik ben bijna uitgerekend. Maar soms voelt het eens deze dagen al kan gebeuren. soms kan ik geen stap meer verzetten en voel me dan schuldig tegen over mijn mannetje, had gisteren al flinke voor wee,en wat van mijn rug naar mijn buik en benen rok en dacht houd niet meer op, maar helaas hield het weer op. Ik ben echt op, heb geen zin meer in het zwanger zijn. ben veel moe maar soms het thuis blijven zitten word je ook moe van en trek er soms wel eens even op uit om ergens wat te drinken maar het is niet vol te houden.

    vind deze zwangerschap erg zwaar. tegen over de vorge
     
  2. Bessy

    Bessy Actief lid

    18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik doe mee.. alleen moet ik doortellen tot 5 september als uitgerekende datum. Maar dit zijn idd wel ècht de laatste loodjes..

    Is dat trouwens jullie Amerikaanse Bulldog in je avatar? Ben wel nieuwsgierig aangezien ik er zelf ook 1 heb.

    Groetjes Bessy
     
  3. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik tel ook mee af maar dan tot 6 september, een paar daagjes langer dus.
    Ik ben het ook best wel zat, ben er lichamelijk heel goed aan alleen snel moe maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar ons pukkie. De spanning wordt gewoon erg groot op dit moment bij elk klein pijntje denk ik begint het nu maar helaas.
    kuzz
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ook ik tel af, maar dan nog iets langer nl. tot 7 september.
    Vanaf deze week vind ik het ineens zwaar. Baby ligt klem met billen tegen mijn ribben en dat doet zeer en beperkt me ook erg in bewegen. Heb het gevoel "veel te vol" te zitten. Ook vind ik lopen minder fijn nu baby is ingedaalt. Tja, niet voor niets dat de laatste loodjes eht zwaarst zijn dus .......... JOEHOE...kom er maar uittttttttttttttt!
     
  5. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    nee, hoor, het is niet onze hond maar ik vind ze geweldige beesten mocht er 1 komen dan word het een engelse bulldog en anders americaanse die vind ik erg mooi. we wachten nog heel even. komen doet tie wel :)
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Omdat je in sept. bent uitgerekend adviseer ik je je aan te sluiten bij de bevallingslijst (forum) van die maand. Ook is er een topic waarin de laatste weken worden afgeteld op dit onderdeel.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina