Wie telt mee af naar de geslachtsbepaling?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meidenmama76, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Hallo meiden,

    Aanstaande dinsdag heb ik mijn geslachtsbepalende echo en het lijkt mij leuk om samen met andere meiden die ook snel hun geslachtsbepalende echo krijgen af te tellen.. ;)

    Kunnen we lekker wegdromen, bakerpraatjes bekijken, Chinese kalender opzoeken, kwaaltjes vergelijken, etc. Vooral lekker bezig zijn met het geslacht van de kleine en de spannende echo die eraan komt, want het lukt mij niet om er niet aan te denken... :D

    Dus zijn er meiden die net als ik de (langeeeee) dagen aftellen tot het verlossende antwoord komt (mits de kleine meewerkt natuurlijk ;)) en er graag lekker over willen kletsen?

    Ik ben benieuwd!

    -X-
     
  2. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Herkenbaar! Bij mij is de geslachtsbepaling al een tijdje geleden maar vond het ook erg spannend!

    Succes met aftellen!!
     
  3. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Bedankt! Het is inderdaad enorm spannend.. ;) Nog 6 nachtjes slapen. :p
     
  4. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Een van de leukste dingen vind ik tijdens de zwangerschap, het moment van de geslachts echo! :D
    Voor je het weet is het zover.
    Ik telde ook af bij beiden en bekeek ook de leuke bakerpraatjes enzo. Het is gewoon ook wel geinig om mee bezig te zijn voor je het echt weet, hihi.
     
  5. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    27 aug 2012
    2.006
    156
    63
    Ashiki! Ik tel niet meer voor mezelf af maar wel voor jou! Spannend het komt dichterbij! Al zenuwachtig?
     
  6. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    @Chaii: Precies! ;) Ik krijg volgens het ene bakerpraatje een jongen en volgens het andere weer een meisje. Hier loopt al een poll bij vrienden wat er bij komt. Als het een jongen is krijg ik een pretecho rond de 28 weken cadeau. :D En zo zijn er heel veel dingen die er lekker mee te maken hebben momenteel. Haha..

    En alles staat stil tot het geslacht duidelijk is, namen zoeken, shoppen, geboortekaartjes.. Al is het voor de meeste dingen afwachten of het bij de SEO ook allemaal goed eruit ziet natuurlijk. ;)

    Maar spannende dagen... Kids tellen hier af tot zaterdag.. Ik tot dinsdag.. Hahahaha...
     
  7. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Ja, echt wel! :D

    Ben je al een beetje gewend aan het idee dat er een zoon verstopt zit bij jou?
     
  8. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Ben ik de enige die vol spanning zit te wachten en erover wil kletsen? :p
     
  9. Jade12

    Jade12 Niet meer actief

    Wij hebben de geslachtsbepaling morgen avond! Ik vind het ook heeeel spannend! Ik hoop zo dat alles goed is met ons kindje.
     
  10. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Morgen al? Wauw! Das echt al heel dichtbij. Heb je morgen een drukke dag of ga je de hele dag naar de klok kijken? :p

    Heb je een voorgevoel trouwens?
     
  11. Jade12

    Jade12 Niet meer actief

    Ik ga de hele dag naar de klok kijken :).

    Wekenlang heb ik gedacht dat het een jongen wordt, nu denk ik een meisje! Maar als ik de bakerpraatjes zo lees, heb ik 50/50 kans :D.

    En morgen al.. pfff daar ging ook aftellen aan vooraf hoor! Hier doen ze dat vanaf 14 weken, als het niet lukt mag je terug komen, net zolang totdat het wel lukt! :cool:

    Ik hoop dat het morgen te zien is, al is een extra echo natuurlijk ook leuk! :cool:

    Heb jij een voorgevoel?
     
  12. sunset88

    sunset88 Bekend lid

    17 mei 2011
    566
    0
    16
    pfff ik moet nog 5 weken wachten *zucht*
    maar jullie veel succes morgen en volgende week!
     
  13. Jade12

    Jade12 Niet meer actief

    grrr ik zit me gewoon te irriteren aan mensen die ons gaan vertellen dat we die echo niet moeten laten doen omdat het veel leuker is om je te laten verassen. En dan moet ik me echt heeeeeeeel erg inhouden om niet te zeggen dat dit ONZE keuze is en dat ze zich er niet mee moeten bemoeien.

    Hoezo hormonen! haha
     
  14. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Wat ik zo lees kunnen ze het inderdaad al goed zien met 14 weken, dus als de kleine netjes even meewerkt dan weet je morgen wat er verstopt zit.. Spannend hoor!

    Ik heb heel sterk het gevoel dat er een jochie bij komt, maar af en toe veranderd dat gevoel opeens naar meisje.. Komt ook door de nub van de kleine. Dat moet een overduidelijke meidennub zijn. :D Verder zijn de bakerpraatjes bij mij ook 50/50. :p Heb ik ook niks aan.

    Maar ik ben heel benieuwd.. Ik maak mij gelukkig niet zo'n zorgen om de kleine, luister elke zoveel dagen even naar het hartje met de angelsounds en voel af en toe al een schopje. De zorgen beginnen bij mij vlak voor de 20 wekenecho wel weer.. ;)

    Heb jij trouwens al bij de nub-meiden gevraagd wat ze denken?
     
  15. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Heb je de datum al staan? Misschien is het niet eens 5 weken. Ik heb de 20 weken echo ook al eerder. Maar.. Het blijft een lange tijd..

    Ik wilde eerst ook wachten tot de SEO, maar mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen. :)
     
  16. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    27 aug 2012
    2.006
    156
    63

    Lekker laten kletsen hoor! Het is nog verrassing zat hoe de kleine er uit ziet! Ik voel mij sinds de geslachtsbepaling echt anders, ik kan t niet zo uitleggen wat ik precies bedoel maar ik vind t juist super speciaal dat ik weet wat er in mijn buik groeit! Ieder z'n ding maar ik zou nooit 9 maanden kunnen wachten ;)

    @ ashiki ja ik ben inmiddels volledig aan het idee gewend en kan niet wachten tot hij er is! Ben zo super trots!
     
  17. Jade12

    Jade12 Niet meer actief

    morgen ben ik 15 weken, dus ik hoop dat ze het dan goed kunnen zien! :cool:

    Die bakerpraatjes hebben we dus niets aan, het is gewoon afwachten ben ik bang! Wij hebben geen angelsound, dus het is elke keer wel een lange tijd dat we het hartje niet horen. Ik voel het kindje ook nog niet bewegen. Ik heb ook een voorliggende placenta, dus dan schijnt dat allemaal nog wat langer te duren.

    Ik heb een echo in het nub-topic geplaatst. Bij onze VK hebben ze niet echt duidelijke apparatuur en ik kan zelf amper een baby uit de foto's halen. Ik hoop dat we morgen gewoon hele duidelijke beelden van ons ukkie krijgen! We krijgen er een aantal foto's en een dvd bij!
     
  18. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Hihi.. Goedbedoelde adviezen... :x:x Haha.. Waarom voelen mensen zich zo geroepen die aan iedereen te vertellen? Ik heb er zelf ook wel een handje van, maar hou het wel bij "zo doe ik het/dat werkt voor mij goed/etc".

    Ik zou het wel leuk vinden, een verrassing, maar ben te nieuwsgierig.. :D
     
  19. Jade12

    Jade12 Niet meer actief

    Ik wil het ook ontzettend graag weten, en ik wil helemaal niet wachten! Wij willen lekker shoppen en fantaseren, voor ons wordt het allemaal 'echter' als we het geslacht weten.

    Maar ik erger me er gewoon aan dat iedereen het altijd beter weet, dat anderen voor ons willen beslissen. Hou gewoon je mond en accepteer onze keuze. Wij doen ons kindje hier toch niets mee tekort? grrrrr het zullen de hormonen wel zijn, normaal kan ik me écht niet druk maken om zoiets.

    Het is trouwens ook vooral een oudere generatie mensen die dat zeggen hoor.
     
  20. meidenmama76

    meidenmama76 Niet meer actief

    Jammer dat ze daar geen nub konden zien...

    En met 15 weken is het al weer een stuk duidelijker. ;)

    Jij was 14 weken toch, riverr? En overduidelijk een jongen. ;)
     

Deel Deze Pagina