Ik heb 25-1 een terugplaatsing gehad en zit vandaag op 10 dpo. Sinds 7 dpo heb ik bij afvegen af en toe wat bruinverlies, vandaag ook nog. Een early test was negatief. Zijn er nog meer meiden die dit ook hadden en toch zwanger waren?
Ikke! Met gestimuleerde IUI dus geen twijfel mogelijk over eisprong 10 dpo negatieve test, wel 13 dpo pas bruinverlies. Waarop ik echt dacht nu is het echt over. De volgende ochtend nog een hoge temp en ongi was niet doorgezet. Dus nog maar een test gedaan, die was hartstikke positief
@Mickey20 heb je nog getest? Ik volg het topic met interesse. Helaas behoor ik tot de groep waarbij een vroege negatieve test altijd wit blijft en spotten geen goed teken is, maar ik put altijd hoop uit positieve verhalen. Ik duim voor je!
Dank je! Nee niet meer getest, ik wacht nu tot nod (= vrijdag). Maar denk helaas dat ik dan al ongesteld zal zijn... Ik laat het hier weten!
Helaas meiden. Nog geen menstruatie, want die wordt tegengehouden door het progesteronmedicijn dat ik slikte ter bevordering van de innesteling. Maar wel een witter dan witte test vandaag. Dus einde oefening.