hi ik heb een vraagje. vandaag is mijn nod, mijn temp stijgt alleen maar. Normaal zaktie al 2 dagen voor mijn nod, nu stijgt hij alleen maar. mijn borsten zijn heeeel klein beetje voller, mijn pukkeltjes zijn weg en heb overal jeuk.(was vorige keer met zwangerschap ook zo) net negatief getest. Zijn er van jullie die pas later positief testten? Heb niet echt t idee dat ik ongi ga worden.. xxx sorry zit wat in de stress.
Ik testte de 1e keer ook pas 3 dagen na NOD positief, dus het kan allemaal nog. Ik duim voor je dat je morgen ofzo een positieve test in handen hebt.
dank voor de antwoorden lieve meiden! Overigens geen opgezette borsten, had ik vorige keer wel. gisteravonden nu ochtend pijn onderbuik, anders dan ongi pijn, drukkend gevoel alsof er iets duwt, ook pijnlijk. Temp is nog steeds hoog... Ik wacht het maar even af denk ik tot weeek overtijd. xxxhelena
hier pas na 5 dagen na nod positief.. dus nogeven wachten.. ik ook , loop met alle symptomen (incl. bekkenpijn) dus weet eigenlijkal dat het raak is nu blijven zitten beebje.. maar moet toch wachten ik ga 1 dag na mijn nod testen(dinsdag) en anders dat weekend erop.
Door jullie berichten heb ik ook nog hoop. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, maar met een cyclus van 28 dgn zou deze vandaag moeten zijn. 14 april was de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Vandaag getest maar deze was overtuigend negatief. We hebben tot en met vorige week woensdag om de dag geklust. Op één of andere manier denk ik dat het niet raak is, maar aan de andere kant hebben we wel goed geklust (of mijn ei is nu nog niet geweest) Tot vandaag voelde ik niets, maar heb nu wel zo nu en dan lichte ongie pijn en pijn onder in mijn rug. Spannend dus!
hallo allemaal, sinds lange tijd weer eens terug op deze site. de afgelopen maanden heb ik mijn cyclus bijgehouden. meestal tussen de 29 en 38 dagen. (ja, erg onregelmatig). laatste ongie start 4 maart 2010, dus vanaf begin-half april getest. Steeds negatief (4x met tussenpozen van steeds 1 week, clearblue). 7 mei weer getest: een heel vaag streepje, meer zo van: als je 'm wilt zien, dan zie je het (predictor). Vanaf begin mei pijnlijke borsten. afgelopen maandag 10 mei weer getest: nu duidelijke streep!!! geen idee hoelang en vanaf wanneer ik moet gaan rekenen...... gr missdroppy