Wie testte laat pos. met Kruidvat 2voor5 en had geen late ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eefje, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Ben nieuwsgierig naar hoeveel meiden laat positief testten met de gevoelige Kruidvattest 2 voor €5,- , maar van wie bij de termijnecho bleek dat de eisprong niet later is geweest.
    Dit omdat ik zelf met deze test vrij laat (een week na nod) positief testte terwijl ik tot dan toe een vrij regelmatige cyclus had. In mijn banner houd ik nu ook een week korter zwanger aan tot ik de eerste echo heb gehad. Maar als die test zo gevoelig moet zijn kan ik dus ook 1,5 week korter zwanger zijn. Ben heel benieuwd of er toch een kans is dat ik mijn ei op tijd heb gehad maar mijn hcg gehalte niet snel is gestegen. Heb geen idee hoe vaak dat voorkomt...
    Bedankt alvast voor de reacties.
     
  2. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik heb het bij mijn vorige 2 twee zwangerschapen ook gehad dat ik een week overtijd pas positief teste dus je bent niet de enige haha en dan had ik ook pas de eerste verschijnselen en dat was ook met de kruitvat test

    gr patricia
     
  3. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Dus je kon pas positief testen toen je ook echt 5 weken zwanger was?
    Ik had ook laat verschijnselen (6 wk.) en was ervan overtuigd niet zwanger te zijn. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het zonder te testen al zeker voor mijn nod....
     
  4. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja ik was echt 5 weken 5,5 week zwanger dat ik echt positief teste en echt niet eerder als ik eerder teste was die gewoon negatief hoor en ik heb het bij alle twee de zwangerschappen gehad

    gr patricia
     
  5. sweetcandie

    sweetcandie Fanatiek lid

    29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    OH ok, ik heb nu ook negatief getest met kruidvat en heb wel alle symptonen.

    Ik weet het echt niet meer
     
  6. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    ik denk niet dat je bij 5 weken zwangerschap pas een hcg van 25 kan hebben ( de testen worden zeker positief bij 25 HCG)

    ik had op 4 weken zwangerschap een hcg van 512 en dit was vrij normaal volgens de gyn
    ik teste al met 3w2d positief.. ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een laat ei hebt gehad..
    je maakt al hcg aan na je innesteling ( begint ongeveer 7-8 dagen na je ei, en verdubbelt elke 2-3 dagen)

    dus stel je HCG is na je innesteling 5, dan is het 2 dagen later 10, dan 20, 40, 80, etc.. dan had je denk ik allang boven de 25 gezeten die de test nodig heeft

    maar zeg nooit nooit ;) maar tegenwoordig zijn de testen zo gevoelig..

    veel meiden denken vaak dat ze 1 week overtijd pas positief testte, maar achteraf blijkt idd via de echo dat ze toen toch echt 4 weken zwanger waren en dus een laat ei gehad hebben en dus niet overtijd positief teste, maar gewoon op NOD
     
  7. Bruisje

    Bruisje Fanatiek lid

    17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Het kan wel hoor..

    Ik had bij de eerste dat ik met een cylcus van 35 dgn dus ei op dag 21 pas positief testte toen ik 21 dgn overtijd was.. ik was toen ook 7.6 wk zwanger.. de testen daarvoor waren steeds hartstikke negatief.. uit de echo bleek dat ik wel netjes de juiste termijn had.. dus het kan wel degelijk...
     
  8. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Mijn verloskundige zei ook dat sommige vrouwen minder of later in de zwangerschap hcg aanmaken.
     
  9. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Kan wel hoor. Soms is de innesteling ook later, dus wordt er ook later hcg aangemaakt!
     

Deel Deze Pagina