Tijdens zwangerschap, en het is goed geeidigd? ik ben nu 6 weken zwanger en heb vrijdag bloed verloren met donkerrode sliertjes.. toen was het gestopt en nu heb ik bruine afscheiding.. ben benieuwd naar jullie reacties... groetjes
Hoi, Bij mijn 1e zwangerschap inderdaad ook donkerbruin bloed verloren rond de 10 weken. Bleek helemaal niets aan de hand te zijn, uiteindelijk bevallen van een kerngezonde dochter! Ik hoop voor je dat het bij ook niets te betekenen heeft. Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Sterkte!
Ik heb rond de 6 weken ook bloed verloren. Geen helder, maar oud, bruin bloed. Ik had er geen buikpijn bij. Nu ben ik 16 weken en mijn beebje is één en al leven 8)
Heb met 1ste zwangerschap ook geregeld bloed verloren. En was telkens loos alarm. Gelukkig nu nog geen last van gehad. Heel veel succes. En als je het niet vertrouwd bel je gewoon je gyn of vk
Als je het niet vertrouwd gewoon even je vk bellen misschien mag je wel een controle echo laten maken.
Ik geloof rond de 9/10e week een streepje vers bloed verloren, in wat slijm. En niks aan de hand! (maar ik voelde mn wereld instorten hoor....) zolang je geen krampen hebt en het een beetje is, is er (wrs) niks aan de hand hoor!
hier ook met 6 weken oud bloed verloren en om een spoed echo gevraagd maar gelukkig is alles nog goed. Bel je vk/gyn om een echo te maken maak je niet te druk
Bij de eerste 2 helemaal niks verloren. Bij de 3e in de 9ende week en dat is fout gegaan. Moest die middag voor n echo en toen was t vruchtje al opgelost. Zat er alleen nog n leeg zakje. Bij deze ook weer rond de 9ende week. En diezelfde dag waren ineens alle symptomen enzo ook weg...dus ik dacht weer foute boel. Maar je ziet het... ben bijna 37 weken nu
... thanks allemaal ik voel me wel al iets beter.. ik heb gister het ziekenhuisgebeld of ik eerder mocht komen dan as maandag maar helaas ze zeiden dat ze niets konden doen, pas als ik weel hevig ga bloeden dan mag ik weer bellen ik heb sinds afgelope vrijdag geen puur bloed meer, alleen bruinige en rozige afscheiding en geen krampen, wel steken in mijn lies en darmklachten. mijn borsten doennog steeds zeer en ik ben ook nog steeds misselijk in vlagen dus ik heb nog steeeeeds hoop
Het hoeft idd echt niets te zeggen. Ik heb rond de 5,6,7 weken bruin, roze en rood verloren en mn kindje zit er nog steeds. Sterkte en succes!
Ik had ook bloedverlies in week 8, helaas bij mij wel fout gegaan. Maar zoals hier boven al staat, heeft het vaak ook niets te betekenen. Bij 50% van de "gevallen"met bloedverlies is er niks aan de hand. Maar ik wens je wel sterkte, want het is toch wel eng en zenuwslopend nu!
ik heb tot week 16 bruin/bloed verlies gehad krijg vrijdag uitslag van een uitstrijkje die gemaakt is om te kijken waar het bloed dan wel vandaan kwam het kan zo weer terug komen dus het kan goed gaan maar ook fout. helaas heb je bij deze duur van de zwangerschap nooit zekerheid succes