wie heeft een huishoudelijke hulp?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ja, de titel zegt het al.
    Ik heb op marktplaats gekeken, al betwijfel is of dat de juiste plaats is om deze dienst te vinden.
    Ik zoek iemand die op vrijdag stofzuigt en dweilt zowel boven als benende en de badkamer en toilet doet.
    Hoeveel uur zou dat zijn?

    Hoe vindt je een betrouwbaar persoon? Ben best huiverig met iemand "zomaar" de sleutel geven eigenlijk...

    Ben benieuwd naar ervaringen!
     
  2. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Bij mij komt mijn schoonmoeder 1x in de week om de boel te poetsen.
     
  3. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik heb niemand die helpt en ik denk ook niet dat ik ooit iemand zal vinden die dat hier wil hahaha
    met 3 grote honden hahaha
    enne ik stofzuig en dweil zelf iedere dag vast patroon waar ik in zit inmiddels
     
  4. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou mijn schoonloeder is echt geen optie, die vertrouw ik (wij) echt voor geen cent!
    Mijn moeder ga ik niet vragen hoor, die past ook al op straks!

    Ik heb ook wel een vast patroon, maar het lijkt me heerlijk als het een keer gedaan wordt, zodat ik de dag erna lekker de HELE dag van m'n meisje kan genieten! Ik ga best veel werken, dus we willen het zo een beetje oplossen.
     
  5. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hier hebben we er een voor dat werk en dat is zo´n 3 uur, wij hebben ook 3 grote honden en dat was geen probleem hoor :) zitten op 30 euro per week dus valt wel mee! En het is echt lekker hoor, ik werk ook gewoon fulltime en heb er ook geen zin in om dat allemaal lekker in de avonden en weekenden te doen ;)
     
  6. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb geen hulp zou dat ook niet willen ken namelijk me werk niet uit handen geven

    doe het al zolang allemaal zelf is een gewoonte

    me moeder hielp me wel eens maar die doet dat toch weer anders als ik en ik ben niet snel tevreden

    ik heb het zelf ook gedaan en vroeg 12euro per uur en was dan 3 uurtjes bezig
     
  7. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha ja dat heb ik ook alleen als ik het zelf doe dan is het goed....
     
  8. stofzuigen, dweilen, badkamer en wc: 2, 3 uurtjes zou ik zeggen.

    ik zou best wel een huishoudster willen :) maarja, ik ben veel thuis dus vind dat niet nodig (misschien later).

    ken je je via via geen vrouwen die graag wat zwart bij willen klussen?
     
  9. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.332
    249
    63
    Noord-Brabant
    Ik had toen ik in Veghel woonde een schoonmaakster en die werkte op maandag 3 uur. Dan was werkelijk alles gedaan.
    Toen ik ging verhuizen kon ik haar helaas niet meenemen. Ik heb nog wel een werkster gehad daarna, maar die waren wat minder. Ook wel goed, daar niet van maar ik was beter gewend. Helaas konden we het op een gegeven moment niet meer betalen.
    Ik vond het in het begin ook moeilijk om iemand vreemds in huis te halen. Ik bleef dan de eerste twee keer thuis met haar en daarna gaf ik haar een sleutel. Heb gelukkig nog nooit iets raars gehad daarmee.
     
  10. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Wil ik ook :) :)
     
  11. Kleine

    Kleine Actief lid

    17 dec 2007
    194
    0
    0
    wij hebben thuiszorg alleen kan je dat niet zomaar krijgen hihhi
    we hebben dat omdat me moeder longemvizeem heeft en dan komt de hulp 1x in de week 3 uurtjes schoonmaken


    ( meestal bakken ze der niks van allemaal studenten de meeste pfff ken ik alles over doen :p )
     
  12. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Lieve meiden, mijn vraag was wie HEEFT een huishoudelijke hulp?

    Niet heb je er 1 nodig of zou je er 1 willen.

    Maar bedankt voor de reakties. 2 a 3 uurtjes had ik zelf ook bedacht.
    Kan natuurlijk altijd naar referenties vragen en idd de eerste paar keer gewoon thuis zijn!
     
  13. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    zet gewoon eens een kaartje neer bij de super markt daar komen zoveel mensen die wel een paar uurtjes willen werken mischien
     
  14. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    je vroeg wel ook naar ervaringen toch? ;)
     
  15. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou niet zomaar een 'vreemde' mijn huis in halen.
    Laat overal vallen dat je iemand zoekt en er dienen zich vast wel mensen aan. Vooral als je in een dorp woont, zoals ik.

    Ik denk dat je van 3 uur uit moet gaan.
    Dat zal je zo rond de 30-40 euro gaan kosten.

    Ik heb 4 jaar een hulp in de huishouding gehad.
    Als je nou een echt horrorverhaal wilt horen over hoe dat is afgelopen, dan zeg je het maar... 8) :(

    Groetjes, Anakin (houdt het nog even spannend....)
     
  16. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Probeer eens bij vrienden/bekenden/collega's, vraag dan of ze een poets hebben, zo ja, wat die kost en of het bevalt en of die persoon nog een poetshuis erbij kan hebben. Vaak is de poetswereld niet zo heel groot en kan een "bekenden" poets nog wel een telefoonnummer van andere poetsen.

    En inderdaad de eerste keren erbij blijven en al snel weet je of de persoon goed bevalt en of het klikt.

    Bij ons wordt het huis elke week van boven tot onder gedaan voor 24 euro per keer. Meestal is ons poets ca 3-3,5 uur bezig.

    Succes met je zoektocht, wij hebben er namelijk 5 jaar over gedaan om er een te nemen, 4,9 jaar hebben we vaak gezegd: we willen het en we doen het gewoon, en in een maandje tijd uiteindelijk hebben we haar gevonden. En we willen d'r ook niet meer kwijt!

    Groet van Kiki
     
  17. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Madelief, ik doelde op de opmerkingen als "ik zou nooit iemand in huis halen, of ik doe het huishouden zo vlug". Ik vroeg idd naar ervaringen!

    Anakin, wil ik het weten?

    Kiki, volgens mij hebben jullie een hulp voor een koopje! Jullie wonen zeker niet bij mij in de buurt ;)
    Goed plan idd, ken alleen niet zoveel mensen met een hulp.
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben zelf ook hh hulp en ik doe in 2 uurtjes wat jij opnoemt.
     
  19. muisje1

    muisje1 Lid

    9 mrt 2007
    96
    0
    0
    Ik werk als thuishulp 9uur in de week (wit);) en dertig euro voor drie uurtjes (zwart) vind ik te weinig....ik zou dan zowiezo 50 vragen.
     
  20. Wij hadden een hulp in de huishouding.
    Ik kende haar nog van vroeger, woonde in hetzelfde dorp en haar moeder kaart met mijn moeder.

    Ze is in totaal denk ik 4 maanden geweest waarvan ze meer wel dan niet is geweest. Omdat ze niet onder contract stond denk ik dat zij het idee had dat ze kon komen wanneer ze wilde.
    Daarbij was het allemaal voor het oog wel schoon maar als je ff verder keek absoluut niet....en ik ben zelf echt niet het type dat alles perfect moet hebben!
    Toen ze ine meer ging vragen hebben we haar gewiebberd. ik doe het dan liever zelf.

    Ik zou graag een goede hulp in de huishouding hebben, maar vraag me af of die er wel echt zijn...
     

Deel Deze Pagina