Vreselijk misselijk,aan de diarree, ben ik mogelijk zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door seat, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    hallo meiden,

Zit met een vraag, heb 1.5 week geleden mijn eisprong gehad. Was zeer duidelijk na 2 verschillenden ovulatietesten! En ben nu vanaf woensdag ontzettend misselijk, brok in de keel en sinds donderdag last van diarree ('s ochtends). Heb al vanaf woensdag geen warm eten kunnen verdragen, alleen wat crackers. Ongeveer 1 keer per dag moet ik echt overgeven.
    Soms gaat het even goed, ga ik liggen dan ben ik binnen een paar seconde weer misselijk.
    Zou dit een teken kunnnen zijn van een beginnende zwangerschap of zou het een ordinaire buikgriep zijn?

Jullie begrijpen al, wil heel graag zwanger worden, dus ga alles in mijn hoofd halen!

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi Seat,

Het kunnen allemaal mogelijke symptomen zijn, maar eigenlijk kun je daar niks van op aan. Als ik je kon vertellen of je zwanger was of niet, zou ik rijk zijn! ;)

Er zit helaas niks anders op dan te wachten op je NOD en dan te testen... Maar dat duurt niet zo lang meer.... :D
    Mijn ervaring is in elk geval dat je van alles kunt voelen van tevoren en dan toch nog ongesteld word. Je kunt er gewoon niks van op aan...

Ik wens je heel veel succes!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het wordt afwachten. Het kan ook nog een buikgriepje zijn.

4. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Tja je lichaam kan je heel erg in de steek laten, heb ik de afgelopen maanden al ontdekt!

Op een gegeven moment ga je van alles denken en voelen, terwijl je er beter niet zo mee bezig kunt zijn. Maar ja, das makkelijker gezegd dan gedaan he! ;)

Deel Deze Pagina