Wie waggelt er ook al vroeg??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babel44, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai meiden,

Gewoon uit nieuwsgierigheid:
    Raar, maar ik heb al een week of 2 het gevoel dat ik anders loop dan voor mijn zwangerschap. Ben nu pas 15 wk, maar heb het gevoel dat mijn benen vanaf de heup iets naar buiten gedraaid staan. Een ander ziet het niet, maar ik voel het wel :$. Mijn voeten komen daardoor ook anders op de grond, zeg maar.

Herkent iemand dit? Heb er verder geen last van hoor, probeer alleen een beetje elegant met mijn knieen en voeten recht vooruit te blijven lopen :D.

Liefs Babel

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    kreeg van de week de opmerking dat ik al een echt zwangerschapsloopje heb. vooral op einde van de dag!!!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb al sinds week 9 last van mijn bekken, dus ik waggel ook al sinds die tijd ongeveer...

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik waggel ook al weken, heb ook bekkeninstabiliteit. En idd, 's avonds wordt het erger.....

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik waggel ook sinds kort, maar heb ook een mega buik dus ik kom ermee weg ;)
    Heb ook bekkenklachten en dan waggel je toch al sneller...

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Heb zelf geen bekkenklachten, en ik hoop ook niet dat die nog komen natuurlijk :). Vervelend voor jullie dat jullie het wel hebben.

En Douglas, jij bent toch al een stuk verder dan ik, dus dan mag het vind ik wel ;)

Nog dames hier die zonder klachten, toch al vroeg waggelden? Haha leuk, soms is het gewoon grappig die rare dingen die je lijf doet. Op zich denk ik: prima, is de bevalling straks alleen maar makkelijker als mijn bekken goed open staat :D

7. Josanne24

Josanne24 Niet meer actief

#7 Josanne24, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
    Dat waggelen is inderdaad wel grappig. Ook al denk ik dat ik het soms verbeeld.

Ik kwam overigens nog een verwijderd tegen. Heeft informatie van allerlei "zwanger" sites. Lekker makkelijk, hoef je niet te zoeken Links verwijderd

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    yep hier ook een eend, zeker zoals nu aan t eind van de avond. Net klaar met werken (zorg) en hoe later t word hoe langzamer en waggeliger is ik loop. Cliënten vinden t wel grappig

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik doe het al vanaf 10 weken, maar alleen als ik last van mijn bekken heb.
    ik loop nu bij een fysio en het werkt super goed!

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Sinds kort heb ik de eendenloop, vooral aan het eind van de dag idd. Buik wordt nu ook wel wat zwaarder en je rug trekt dan meer, dus denk dat het daaraan ligt.

11. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik waggel ook al vanaf mn 15weken ongeveer maar denk dat het vooral door mn BI komt

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik had wel verwacht dat ik met 26 weken zou gana waggelen maar ik kan nog steeds heel recht lopen haha! Ik vind het wel iets charmants hebben dat gewaggel eerlijk waar! Maar ik denk dat het heel erg ligt aan je bouw, hoe je bekken staat, of je er last van hebt of niet. de een groeit wat sneller dan de ander...Is volgens mij ook weer geen regel voor, waggel maar lekker hoor! je bekken staat nu ook wat meer uit elkaar dus is eigenlijk wel logisch..

13. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik ben ook al behoorlijk aan het wagelen :D
    heb ook een behoorlijke buik ach ja zitten ook 2 in

Deel Deze Pagina