waar je stolpen kan kopen? Ik bedoel van die dingen met een plastic bol en platte ondergrond... Je ziet ze ook wel eens bij mensen die er hun trouwstuk in bewaren... Soort kaasstolp...maar dan anders..hihihi Heb het ergens een keer gezien en wil er de kinderen hun eerste schoentjes in doen en dan ophangen! Weer eens wat anders als verbronzen ofzo... Wie kan me helpen..heb er dus 3 nodig...3 kindjes
ik zag van de week stolpen bij onze juwelier verschillende maatjes alleen waren ze wel van glas , dus daar misschien eens informeren bij jullie in de buurt ? succes
ik zag ze gisteren op tv in zo'n klus programma ..... tje weet alleen niet waar ze ze verkopen . het zag er wel heel leuk uit ze hadden alle belangrijke abydingetjes van een meisje in van die stolpne aan de muur gedaan . L.sybje
oow en ken je niemand die een pas heeft voor de groothandel zodat je ze kunt halen ? ik zou niet weten waar je ze anders kunt halen . L.sybje
Op deze site zijn ze te koop, misschien heb je er wat aan. http://www.bodemschat.nl/shop/index.php?cPath=10_33 Liefs Wendy
Heel lief Wendy daar had ik ze zelf ook gezien... maar die hang je niet aan de muur zeg maar....en die andere zijn weer heel klein..er moeten wel 2 schoentjes in
Misschien dat je bij de groothandel navraag kunt doen waar ze verkocht worden. Ik neem aan dat ze je zo een lijstje kunnen geven met verkooppunten. Succes met het zoeken! groetjes, Diana