Ervaring met MatCare Ultra?

Discussion in 'Zwanger worden' started by butt3rfly, Apr 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Vandaag ben ik 4 dagen overtijd en ik heb ook niet het gevoel dat m'n ongi eraan zit te komen. 4 dagen voor m'n NOD en op m'n NOD heb ik met MatCare Ultra negatief getest. 'Ze zeggen' dat je met deze tests al 6 dagen voor NOD al positief kan testen. Maar ja, door die negatieve (gevoelige) test op m'n NOD durf ik nu niet meer te testen, omdat ik bang ben dat deze dan ook negatief is. :(

Wie heeft ervaring met deze testen? En is er misschien iemand die op of na NOD negatief testte met MatCare Ultra en toch zwanger was?

Alvast bedankt!

2. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ervaring met deze test. Ik testte 1 dag voor nod positief ( heel licht). Dezelfde dag heb ik ook een clear blue en een predictor test gedaan, beiden waren negatief. Pas 1 dag later gaven ook de andere testen positief aan. Ik heb de matcare test trouwens niet met ochtend urine gedaan, misschien was ie anders duidelijker geweest!

Succes!

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Ervaring met MatCare

-Ook ik heb getest met het merk matcare ,maar dan mat care zwangerschapstest strip...maar tot heden gaf die vandaag nog negatief aan, ik kon ze 4 dagen voor de nod al gebruiken stond op de bijsluiter.
    Groetjes

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoi hoi :)
    Ik heb ervaring met de Matcare Ultra... Alleen helaas niet zo'n goede :p
    Ik heb zaterdag getest met een Midstream test van matcare, die gaf een heel licht schaduwtje aan. Later op de dag met kruidvat test getest, die gaf al een duidelijkere lijn. 's Avonds met CB digitaal getest en die gaf de doorslag, binnen 2 minuten 'zwanger' op t schermpje.
    Tot op heden geeft de Matcare bij mij nog steeds een heel licht lijntje, bijna niet te zien.
    De matcare Ultra blijft negatief.
    Ik bestel in ieder geval nooit meer Matcare testen, want als t aan die testen zou liggen zou ik pas eind deze week ofzo weten dat ik zwanger ben (zoveel dagen na NOD dus pas).

5. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Hmmm ok, ik heb nog een test van het Kruidvat liggen, dus als ik het zo lees, is dat toch wel de moeite waard! Ik geloof dat ik morgen toch maar een kruidvat-testje ga wagen 8)

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik teste met matcare ook pas een dag na mijn nod voor het eerst positief en ook met een heeeel licht streepje. Succes met de kruitvattest en hopelijk geeft deze positief nieuws :D

7. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    wat kosgten die van matcare en clear blue

8. Trees

Trees Niet meer actief

De ultra kosten twee voor tien euro en voor zes euro heb je drie gewone matcare stripjes inc. verzendkosten. Tja het is bijna gratis.... Over het algemeen staan de matcare testen (in ieder geval de goedkope stripjes)wel erg goed bekend en schijnen ze behoorlijk gevoelig te zijn. Hoe duur de CB-testen zijn weet ik niet?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Clear Blue is geloof ik 2 voor 16

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    ClearBlue digitaal is 3 voor 20 euro... Goedkoper dan de kruidvat testen dus want daar betaal je 21 euro voor 3 voor ;)

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hhhmz ik heb hier nog 9 (!) Matcare testen liggen (was een actie :D) Maar nu lees ik dat deze niet zo gevoelig zijn ? Balen!
    Ach ik zie wel, als ik ooit iets van een lijntje zie haal ik de digitale :D

12. Trees

Trees Niet meer actief

He Tascha de stripjes zijn juist wel gevoelig en hoor ik heel vaak dat mensen er vroeg positief mee testen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals ik, maar met een andere test testte ik nog veeel later positief dan de matcare! Ik had ook de aanbieding van 9 testen voor 16 euro en inmiddels heb ik er nog maar 5 over :oops: , hihi! Ze zijn te goedkoop om in de kast te laten liggen...

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hey Trees; ik heb de gewone testen zeg maar, niet die stripjes. Ik heb geloof ik de midstream testen? Was ook 9 stuks voor 16 geloof ik.
    Ze waren idd zo goedkoop dat ik me niet kon bedwingen :D Nu maar hopen dat ze werken ;)

14. Trees

Trees Niet meer actief

Sorry ik bedoelde de midstream, met mijn zwangerschap heb ik de stripjes gebruikt. Volgens mij is de gevoeligheid hetzelfde, maar de midstreams ziet er net wat meer flashy uit. Ik ken trouwens iemand die vorige week vier dagen voor haar nod al positief testte met de midstream. Ik probeer mezelf altijd erg te bedwingen, maar als mijn nod nadert ben ik een testjunkie. Ze smeken me om een beetje urine :) We gaan gewoon voor een positieve matcaretest!

15. tweety123

tweety123 Lid

Jan 16, 2008
    49
    1
    0
    Ik ben best tevreden over de matcare testen. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD met een matcare strip. Het lijntje was licht, maar wel duidelijk en niet te missen. Dezelfde dag ook een kruidvat test gedaan (die met pipetje) en deze was ook positief. Daarna nog heel veel testjes gedaan en het lijntje is nu een stuk donkerder en komt nu eerder dan het controlelijntje.

16. schumi

schumi Actief lid

Oct 16, 2006
    105
    0
    0
    Hoi,
    Ik raak nu een beetje in de war van de matcare testen. Ik heb bij 2 eerdere zwangerschappen met deze testen al 4 dagen voor nod positief getest. Ik zweerde dus bij de matcare testen ( midstream ) maar nu ga ik twijfelen. Nu heb ik bij 2 dagen overtijd en bij 8 dagen overtijd beide negatief getest. Vanmorgen ( 13 dagen overtijd ) krijg ik een heeel licht streepje!
    Weet niet wat ik nu moet denken!
    Pfffff......

Share This Page