Wie weet waar dit is?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Hoi meiden,
    Vorig jaar kregen wij een leuke tip over een speeltuin in de buurt van onze camping (Balkbrug). Deze was midden in de bossen en er was een friettent bij maar er naast ook een restaurant met daarbij een midget golf baan. De speeltuin was volgens mij gratis entree en het was echt een simpele speeltuin met klim en klauter en glij toestellen. Parkeren was aan de overkant van een redelijk drukke weg. Dan een klein stukje lopen en dan ging je langs de friettent over hun terras zeg maar naar achter door een doorgang waar wc;s zaten. Wij hebben daar vorig jaar nog een ijsje zitten eten en Wendy heeft er met eikels lopen spelen. Als je binnen komt in de speeltuin zie je als eerste zo'n mand waar je in kan schommelen.

    Nouja als iemand deze beschrijving herkent...vertel het me alsjeblieft want we willen er heel graag deze week nog eens heen. Maar het adres stond in onze tomtom en die is ter ziele. En ik weet niet meer hoe het heette of waar het was.
    Alvast heel erg bedankt!
     
  2. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik weet welke je bedoelt wij ging daar als kind al heen.
    Kan je niet ff kijken via goggle maps?
     
  3. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    Was het niet de (nieuwe) brug in ommen.
     
  4. Loezzz

    Loezzz Fanatiek lid

    5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    klinkt als speeltuin madrid:D
     
  5. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Helaas Madrid en nieuwe brug zijn het beiden niet al ziet Madrid er uit als een leuke vervanging.
    Ik heb al gegoogled op vanallerhande termen en weet ook niet omdat we op het randje van Overijssel met Drenthe zitten of het nou in Overijssel of Drenthe was.
    Toch bedankt voor het mee denken dames.
    Zo stom dat we het nergens anders opgeslagen hebben :(
     
  6. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik dacht ook gelijk aan de nieuwe brug in Ommen, maar dat is het niet dus.. Ik ben daar niet zo heel bekend, ga er alleen al járen naar toe op vakantie! Binnenkort weer :D
     
  7. flowerpower50

    flowerpower50 Niet meer actief

    Ik heb geen idee, maar drouwenerzand is ook erg leuk.
    Een vast entree prijs, en hele dag limonade, soep, broodjes, friet met saus, hamburgers, kroketten en frikadellen eten. En lekker spelen natuurlijk.
     
  8. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik dacht ook aan speeltuin Madrid, gingen wij vroeger ook wel heen. Erg leuk!
     
  9. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    #10 Be Happy, 29 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2012
  10. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Weet jij nog hoever rijden het was vanaf Balkbrug?
    In Havelte (in de buurt van een vlinderpark en Hunebed) heb je een restaurant, cafetaria, midgetgolf, speeltuin, drukkere weg en in de buurt van het bos, ongeveer 25 min. rijden met de auto vanaf de campings in Balkbrug. Volgens mij heb je ook zoiets in de buurt van Punthorst/ De Wijk/ Staphorst, dat is ongeveer 15 min./ 20 min. met de auto.
     
  11. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Het was wel even rijden maar hoe lang durf ik niet te zeggen.
    Als ik nou eens de foto's terug vond dan kon ik er hier een posten zodat jullie het misschien herkenden.
    Het kan "de voorst" zijn. Het ziet er wel een beetje zo uit op de foto's maar ben niet helemaal zeker.
    Wel genoeg speeltuintjes nu om anders een andere uit te kiezen! Dankjewel dames!
     

Deel Deze Pagina