wie weet....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dorisn, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wie weet waar ik voor een beetje een normale prijs dekbedovertrekjes voor een ledikantje kan kopen?

ik heb gisteren een duodeken gekocht (gebruik nu nog lakentjes en een dekentje) maar heb nog geen overtrekjes. toen ik vanmiddag eens rond ging kijken schrok ik wel van de prijzen.

wie kan mij helpen?

liefs doris

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je mag sowieso geen dekbed gebruiken he ! alleen een lakentje en een (katoenen)dekentje.

Hema heeft betaalbare lakentjes, en verder misschien marktplaats. heb daar ook een leuk ( nieuw ) lakentje voor 5 euro vandaan.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Een dekbed mag niet, maar een overtrek wel.

Geen idee eigenlijk waar ze die dingen goedkoop verkopen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een duodeken met overtrek is toch hetzelfde als een dekbed, of zie ik dat verkeerd? :(

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Dat zie je verkeerd :) Kijk maar op stichting Wiegedood etc. Deken met lakentje mag, (duo)deken in een dekbedovertrekje mag.

Bij de Wehkamp en V&D hebben ze niet al te dure.

Als ik een tip mag geven: zet een paar stevige drukknopen op de onderkant van je overtrek als je een woelwaterkindje hebt, dan weet je zeker dat ze er niet in kan.

6. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Bij ikea hebben ze ook leuke en die zijn ook niet duur. Ze staan ook op de ikea site.

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb laatst een leuke gekocht bij de wibra voor 4.99..

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb er 1 bij prenatal vandaan voor een tientje. Was wel een aanbieding geloof ik.

Wat voor deken doen jullie in het dekbedovertrek? Bij mij is de ledikantdeken namelijk te groot en als ik 'm dubbelvouw te klein... :rolleyes:

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    indd een duo deken met overtrekje mag wel gewoon heb ik ook met jason gebruikt

bij v&d hebben ze ook vaak leuke

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wibra heeft ook leuke die zijn dacht ik 4 a 5 euro, heb ze voor Esmee ook, doe dan haar dekentje er in.

Deel Deze Pagina