wie weet waar ik voor een beetje een normale prijs dekbedovertrekjes voor een ledikantje kan kopen? ik heb gisteren een duodeken gekocht (gebruik nu nog lakentjes en een dekentje) maar heb nog geen overtrekjes. toen ik vanmiddag eens rond ging kijken schrok ik wel van de prijzen. wie kan mij helpen? liefs doris
Je mag sowieso geen dekbed gebruiken he ! alleen een lakentje en een (katoenen)dekentje. Hema heeft betaalbare lakentjes, en verder misschien marktplaats. heb daar ook een leuk ( nieuw ) lakentje voor 5 euro vandaan.
Een dekbed mag niet, maar een overtrek wel. Geen idee eigenlijk waar ze die dingen goedkoop verkopen.
Dat zie je verkeerd Kijk maar op stichting Wiegedood etc. Deken met lakentje mag, (duo)deken in een dekbedovertrekje mag. Bij de Wehkamp en V&D hebben ze niet al te dure. Als ik een tip mag geven: zet een paar stevige drukknopen op de onderkant van je overtrek als je een woelwaterkindje hebt, dan weet je zeker dat ze er niet in kan.
Ik heb er 1 bij prenatal vandaan voor een tientje. Was wel een aanbieding geloof ik. Wat voor deken doen jullie in het dekbedovertrek? Bij mij is de ledikantdeken namelijk te groot en als ik 'm dubbelvouw te klein...
indd een duo deken met overtrekje mag wel gewoon heb ik ook met jason gebruikt bij v&d hebben ze ook vaak leuke
wibra heeft ook leuke die zijn dacht ik 4 a 5 euro, heb ze voor Esmee ook, doe dan haar dekentje er in.