wie weten wat het word en wie willen het niet weten ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dreamingPris, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    hallo dames
    ik heb 26 aug me 20 weken echo, alleen ik en me vrienden weten nog niet of we het willen weten eerst wou ik het graag weten en me vriend niet en nu is het om gedraait ik wil het nu niet meer weten en me vriend juist wel.

dus de vraag wie weten het allemaal en wie niet?

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Wij hebben er voor gekozen om niet te weten wat het is! lekker spannend.. maare.. begint nu toch wel te kriebelen hoor! ;)

enne als je t weet is t makkelijker met de naam, de kleuren, kleertjes enz.. maar dit kan na de bevalling ook nog zat!

Groetjes Danielle

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wilde het vanaf het begin heel graag weten,maar mannetje niet. ben 3 maanden bezig geweest om hem om te praten, zonder succes. Op de heenreis naar de 20 weken echo wilde hij het nog steeds niet weten dus heb me er toen maar bij neer gelegd en het gerespecteerd.

En toen lagen we daar, zagen ons kleintje, de echo scopiste ging met de camera naar beneden en meneer lag giga met zijn benen wijd..

En toen werd mannetje helemaal blij want hij kreeg een zoontje.
    Hier dus niet gepland,maar weten het geslacht nu wel. ( waar hij trouwens achteraf erg blij mee is )

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik moest het gewoon weten, en mijn vriend ook!

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wij willen ook niet weten wat het wordt.
    Inderdaad om de spanning zo lang mogelijk vast te houden.
    En ze kunnen het nooit met 100% zekerheid zeggen, nou lekker als je dan een roze kamer hebt gemaakt en het is toch toevallig een jongetje. :)

Groetjes Tamara.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    3.995
    433
    83
    Vrouw
    wij willen het ook niet weten. Blijft een verrassing. Maar inderdaad, ben wel supernieuwsgierig hoor! Probeer het toch vol te houden om het niet te weten...

7. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ben benieuwd wat ons ukkie wordt 28aug naar vk, :D maar weet nog niet wanneer ik een echo krijg,als ik weet wanneer wil ik ook graag weten wat het wordt oh ik verheug me er al op :( :)
    grtjes

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Wij wilden allebei wel weten wat het werd. Maar ik heb meteen gezegd dat ik er dan geen geheim van ga maken, omdat ik me toch zo verklets.
    Vriendlief was het hiermee eens, zo niet, dan had ik het gewoon niet willen weten.....hahaha
    Ik kan echt geen geheimen bewaren....

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik denk zo als je het 4 keer heb gezien dat je wel 100% zeker weet hoor je moet idd NOOT van 1 echo uitgaan, en zeker niet de medische 20 weken echo aangezien ze daar echt niet hun best doen om het goed te bekijken je kunt beter een pretecho aanvragen die geven garantie anders zeggen ze het niet.

Wij noemen onze baby als in de buik bij zijn of haar naam das extra intiem vinden wij, ik ben geen verrassingsei en ben graag voorbereid zodat ik niet naderhand nog van alles moet doen, bedenken en regelen..

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Wij wilde het allebei weten..

Vind het echt makkelijk dat we het weten.
    We hebben de kamer erop ingericht en ook kleertjes gekocht in het roze.

11. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    mijn man wilde het niet weten en ik wel, uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om het dan maar een verrassing te laten want ik had mijn mond toch voorbij gekletst.
    Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik het niet weet al ben ik wel heel nieuwsgierig nu zo aan het eind.
    het is trouwens wel heel erg goedkoop om het niet te weten veel dingen zijn nl zo blauw of roze of speciaal voor jongens of meiden en je koopt op deze manier niet veel :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geslacht is meestal pas op de 20 weken echo te zien ( als hij/zij er goed voor ligt )
    Zal op deze eerste echo ( denk rond de 11 weken ) nog niet lukken dus.

13. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    van der eerste wilde ik het niet weten,leuk een verassing en dat was het echt! Bij de tweede wilde we het wel, voor de oudste zodat het tastbaarder werd en ook een beetje voor mij omdat ik erg op een meisje hoopte en ik graag wilde dat genieten van de eerste aanblik van de kleine en ik niet een beetje teleurgesteld wilde zijn. Als het een knul zou zijn heel erg leuk en handig ivm kleertjes doorschuiven maar het zou ons laatste kindje zijn dus de laatste kans op een meid.... Zo kon ik alvast aan het idee wennen. Nu konden we ook wat gerichter kopen. Nu ik weer zwanger ben wild ewe het ook weten voor de andere 2 zodat het wat echter leek en ze het wat meer zouden begrijpen.

14. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Ook mijn vriend wilde het weten, en ik niet..Maar ik werd met de week nieuwschieriger. Zelf dacht ik dat het een jongen zou worden, en toen we gister voor een echo waren kon ik het niet laten en heb mijn huisarts gevraagd wat het was/is..

Een meid!

Nu ik het weet vind ik het geweldig en geniet nog meer van 'mijn kleine meisje' ! :D

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.043
    7.982
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik wilde het eerst niet weten, me vriend ook niet, maar bij de 20 weken echo wilde ik het wel weten, me vriend eigenlijk niet maar toch maar mee ingestemd. Alleen konden ze toen het geslacht niet zien haha! Dus we wisten het pas met 28 weken ! Ondanks dat me vriend het eerst niet wilde vind ie het nu wle leuk, allemaal leuke kleidng gekocht enzo:p

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.043
    7.982
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    28 augustus weet je het toch nog niet, dan ben je nog lang niet zover dat ze het kunnen zien hoor!

17. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ohja wat ik nog wilde zeggen, als je twijfelt, kun je ook het geslacht op een papierte laten zetten en in een envelop laten doen. Zo kun je altijd als je het toch wilt weten de envelop nog thuis openen.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.043
    7.982
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zou dan zekeeeeer de envelop tegen licht houden :)

19. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik wilde het meteen, vriend vond het ok. We wisten meteen dat we een jongen kregen en van het meisje wisten we het pas later 100% zeker. Ik ben blij dat ik het weet, ook met de namen enzo.

20. Yoyo

Yoyo Lid

10 dec 2007
    69
    0
    0
    Wij weten het niet, lekker spannend, maar het begint wel steeds meer te kriebelen hoor: wordt het een meid of een jongen?

Deel Deze Pagina