wie wil een keeperfoto bewerken voor mijn zoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

    diaan Bekend lid

    3 apr 2007
    920
    0
    16
    Wie o wie kan mij helpen?

    Mijn zoon heeft een spreekbeurt over keepen.
    Nu ziet hij prachtige foto's van beroemde keepers die op een mooie bewerkte foto staan. Dus bv een redding met op de achtergrond een stadion of een andere stoere achtergrond met glitter effecten ofzo.

    Nu wil mijn zoon dit dus ook als voorkant van zijn werkstuk.
    Of mama dat ff kan regelen.... want jij kan altijd mooie dingen maken... Ok komt goed heb ik gezegd. Nou nee dus. Ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen. Ik ben vooral creatief in knutselen en niet met foto's.

    Ik heb een actiefoto van mijn zoon, maar daar staan ook andere mensen op en ik heb een aantal voorbeeld foto's van hoe ik het zou willen. Dus mijn zoon moet uit de foto gehaald worden en op een andere achtergrond geplakt worden. Een mooi stadion van zijn favoriete club op de achtergrond ofzo.

    Hij wil zo graag iets speciaals doen met zijn spreekbeurt en zijn werkstuk, dat ik beloofd heb dat het goedkomt.

    Ik zie vaker mensen die iets geweldigs moois hebben gekregen na een oproepje in de lounge.
    Dus mijn vraag..... wie wil asjeblieft mijn zoon helpen, (en daarmee deze moeder die met haar handen in het haar zit hoe ik dit moet regelen...)

    Ik kan via de mail alle voorbeelden sturen.
    Hij heeft volgende week zijn spreekbeurt.

    Super bedankt als je de moeite zou willen doen....

    groetjes Diaan
     
  2. Nati

    Nati Niet meer actief

    Stuur me maar een pb met voorbeelden, ik wil wel even kijken voor je.
     

Deel Deze Pagina