Wie wil er even meekijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder24, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Deze test heb ik gisterochtend gedaan,

Wat denken jullie??

Test is in de ochtend gedaan, maar foto pas in de avond genomen.

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    en deze..

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik zie heeeeeeel vaag iets.
    Zie je het zelf beter? Bedoel, op de foto zie je altijd minder dan in het echt...
    Anders morgen/overmorgen nog een testje wagen?

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Op de test zie je het ietsjes beter.. Ik ben van plan om woensdagochtend een nieuwe test te gaan doen..Deze test is van zondag..

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ook al in het vagetestjestopic gereageerd! :D Hier dus (nogmaals) jouw test in negatief. Ik zie een tweede streepje! Over een paar dagen nog even testen. Als je zwanger bent, zou het streepje dan beter zichtbaar moeten zijn.

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ohhh in het negatief zie je hem eigenlijk beter!

Wat spannend! Dank jewel Be Happy, lief dat je hem in het negatief hebt gezet!

Ik ga woensdag nog een keertje testen (of misschien al morgen :))

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zou je adviseren over 2dgn nog eens te testen, er lijkt nu een heel licht 2e streepje te verschijnen.

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Als deze test van zondag is, kan je morgen dus weer testen!
    Je HCG moet dan verdubbeld zijn ondertussen...

En anders idd woensdag nog een keer.
    Ik hoop op een mooi streepje voor je!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    Ik zie een streep hoor!!!! hoef ik weinig moeite voor te doen!
    bij mij begon ie ook heeeeeel licht en werd steeds donkerder!!!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zie op de tweede foto een streep!!!!

11. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Dit is mijn testje van vanmorgen.. Ik kan er helaas niks meer op ontdekken..

Nu is het zo dat mijn eerste cylcus 24 dagen duurde, mijn 2e cyclus 62 dagen en ik zit nu op dag 30.. Kan het zijn dat ik dus veel te vroeg test? Of dat ik zelfs misschien mijn eisprong nog moet krijgen..

Gelukkig blijven mijn vriend en ik gewoon heerlijk doorgaan.. En vrijen nog steeds heerlijk om de dag of vaker..

12. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hier nog eentje, sorry voor de onduidelijke foto's, maar waarschijnlijk is mijn camera stuk..

13. 4days

4days Niet meer actief

Ja nu zie ik ook niets meer idd. :( (heb je de camera op dichtbij-stand gezet?)

Als je zo'n onregelmatige cyclus hebt, is het dan geen idee om te gaan temperaturen? Dan weet je tenminste wanneer je eisprong is, en of je er wel een hebt. Want met zo'n onregelmatige cyclus kan het best dat je niet elke maand een eisprong hebt.

14. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hmmm op de test van zondag stond dus een vaag streepje, 2 dagen daarna zag ik dus bijna niks op de test..

Is het verstandig om zondag weer te testen? zo hij dan positief kunnen zijn?

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    als je dan al aantoonbaar zwanger bent (dus hcg hebt), dan zou hij positief kunnen zijn.
    maar als je zelfs je eisprong nog niet gehad hebt (wat natuurlijk kan gezien je vorige cyclus), dan zal je ook zondag nog niet positief testen.

succes met wachten!

16. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Hoi Astrid, maar wat verklaart dan dat vage streepje, dat je ook op pagina 1 terug kan zien :)

Denk dat mijn eisprong al geweest is...

Zoiezo is mijn menstruatie nogal onregelmatog, maar denk dat dit komt hoop ik nog door het ontpillen.. Ben op 1 januari gestopt met de pil..

17. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder je had de foto pas 's avonds gemaakt las ik. Zag je 's ochtends na testen wel meteen een licht streepje?
    Anders zou ik eerder aan een indrooglijntje denken dan een licht positieve test. Zou dan ook verklaren waarom je toen wel een licht streepje zag en nu niet meer.

Als ik jou was zou ik gaan tempen of ovutesten gebruiken. Maar met zo'n lange cyclus wordt testen wel ook een duur geintje. Met tempen zie je ook wanneer je een eisprong hebt. Heb je in elk geval iets meer duidelijkheid.

al hoop ik natuurlijk dat deze laatste test vals negatief is en je eigenlijk zwanger bent!

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Geen idee wat het vage streepje heeft veroorzaakt.
    Wellicht is dit een van de (tegenwoordig) vele indroogstreepjes die de KV 2-5 steeds vaker heeft.

Waarom denk je dat je eisprong al is geweest? En wanneer denk je dan dat ie is geweest?

En als je pas bent gestopt met de pil dan kan het heel goed zijn dat je aan het ontpillen bent :)
    Wellicht is temperaturen een idee om een inzicht in je cyclus te krijgen.

19. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    dank je wel dames voor jullie reacties.. :)

Ik denkd at ik hem heb gevoeld.. Ik heb een paar dagen wat steekjes links enr echts gehad in mijn onderbuik! Maar het kan heel goed zijn dat ik de eisprong nog moet krijgen hoor.. Dat is het nadeel van zo'n onregelmatige cyclus, het kan nog alle kanten op...

Ik heb mijn verloskundige gebeld en zij heeft mij wat temeperatuurkaartjes gestuurd zodat ik mijn cyclus wat beter leer kennen. Ben ook vandaag begonnen met tempen.. 36.8, netjes toch :) Gisteravond zomaar getest en toen was hij 37.1.. Is temp altijd wat lager 'savonds?

Mijn vriend en ik vrijen nu ongeveer om de dag en blijven dit ook gewoon de gehele maand doen.. Niet alleen om zwanger proberen te worden, maar ook omdat mijn libido ineens enorm is veranderd.. zal wel ook bij het ontpillen horen ;)

Nogmaals bedankt !

20. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    veel succes , ik duim op een streep voor je! x

Deel Deze Pagina