Wanneer begin je ook alweer met geboortekaartjes regelen enzo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou ja, de vraag staat er al :)
    Wanneer zijn jullie daarmee begonnen?

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    hihi 20 weken ben ik gaan zoeken. Meisje meteen gevonden, jongen twijfel ik nog dus jou onderwerp zet me weer aan het denken!
    Gedichtje of tekst hebben we eigenlijk nog niet

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Alles ligt klaar :)

4. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer jij je daar goed bij voelt ;)
    Wij hebben met 18 weken het kaartje al helemaal uitgezocht met tekst e.d. erop.
    De puntjes op de I zijn we nu mee bezig.
    Veel plezier :)

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    met 20 weken gaan zoeken en afgelopen week (26 weken) besteld.
    duurde wat lang omdat de drukker niet wist of ze het kaartje konden drukken (terwijl het in de mappen van hun stond haha, beetje raar maar gelukkig gelukt)
    succes!

6. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ All - Even een leuk weetje, wisten jullie dat kaartjes typisch Nederlands zijn? Mijn vriendin in Zweden had er nog nooit van gehoord.

Ik ben nog veels te vroeg, dus ik mag alleen nog maar heel stiekem ideetjes opdoen, maar ik denk dat wij echt een kaartje gaan uitkiezen en teksten verzinnen rond de 25/30 weken.

Het is gewoon erg leuk om te doen!

Geniet ervan!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik ben vrij vroeg een beetje rond gaan kijken, maar het echte kaartje hebben we pas met 32 weken gevonden.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier maandag besteld, wacht nu op de proefdruk.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Rond een week of 25 echt gaan maken via internet. Daarvoor al weleens gekeken, maar echt gaan maken pas vanaf een week of 25. Rond de 35 weken was het pas vrij definitief geloof ik hihi.

10. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Twee weken geleden ben ik eens rond gaan kijken op internet. Op kaartje2go. Kwam gelijk een leuke tegen. :D Manlief was het er ook mee eens. Proefdruk aangevraagd en nog een paar kleine aanpassingen en we zijn al klaar:D (nooit gedacht dat ik het kaartje via internet zou vinden;))

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.853
    9.368
    113
    Gelderland
    Het kaartje hebben we ongeveer met 25 weken uitgezocht. We moeten ze alleen nog bestellen. Ben nu bijna 35 weken trouwens. Ik ga volgende week wel alvast even adresstickers schrijven dan kunnen die er zo opgeplakt worden als de enveloppen binnen komen.

12. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Uhm... wij moeten echt gaan opschieten haha... mijn vriend wilt het helemaal zelf ontwerpen. Voorkant is er al...tekst voor de binnenkant ook, maar nu nog afmaken en een drukker zoeken....... Komt vast goed! (hoop ik haha)

13. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Hier met 15 weken, ik kwam ergens het perfecte kaartje tegen bij iemand thuis, ben toen gaan googlen en vond het kaartje bij kaartje2go, tekst gemaakt, proefdruk besteld, nog iets bijgeschaafd en klaar staan ze. De vorige keer pas met 25 weken gaan zoeken , met 32 weken hadden we het klaar en dat was maar goed ook want toen werd onze zoon al geboren. Dus daarom nu ook een drive om het eerder te doen.

14. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Bij de 1e 2 kinderen rond de.30e week begonnen met uitzoeken rond 34 weken enveloppes in huis en prowfdruk. Nu us alles al klaar haha das dan meteen het enige dat klaar in.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh, dan zal ik maar is gaan zoeken haha :)
    Tis zo moeilijk.. Ik heb al wel een paar leuke gezien op die site die hier ook genoemd werd, hopelijk vind mn man het ook wat :)

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh, dan zal ik maar is gaan zoeken haha :)
    Tis zo moeilijk.. Ik heb al wel een paar leuke gezien op die site die hier ook genoemd werd, hopelijk vind mn man het ook wat :)

17. mroos

mroos Niet meer actief

Wij hebben er met 35 weken eentje gevonden;). Ondertussen is alles geregeld en betaald, dus prima.

18. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    +/- 30 weken, bij allebei de zwangerschappen. Naar de drukker, paar boeken open, meteen het kaartje naar keus gevonden en klaar. Zo makkelijk :D

19. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    We hebben net de rekening betaald ;)

Online besteld en na de geboorte hoeven we alleen de datum, tijd, gewicht en lengte door te geven. Enveloppen heb ik allemaal al geschreven.

Deel Deze Pagina