Dag meiden, onze dochter is inmiddels ruim 8 maanden oud en we zitten erover te denken om volgende maand na onze vakantie voor een tweede te gaan. Nu hebben we over de eerste ruim 10 maanden gedaan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met een tweede, hoe lang jullie erover hebben gedaan? Ben benieuwd of jullie over de tweede net zo lang (ik weet voor mijn gevoel) hebben gedaan. Ik ben overigens 34. groet Michelle
Hoi, Bij mijn 1e kindje was ik zwanger direct na stoppen met de pil. doordat ik geen menstruatie kreeg dacht ik dat dit te maken had omdat ik was gestopt met de pil...toen ik een test deed was ik al 8 weken zwanger Bij mijn 2e kindje ben ik gestopt met de pil en heb ik nog een gewone menstruatie gehad daarna was ik gelijk zwanger. Nu zijn we bezig voor ons 3e kindje (10 jaar later) en ben ik nu in mijn 2e ronde bezig
Bij de eerste heeft het ruim een jaar geduurd ( we zijn gestopt met rondes tellen ) Bij de tweede 6 maanden No3 kwam onverwacht en is ook onverwacht overleden En deze zwangerschap: 7/12 ben ik bevallen van ons kindje toen 2 x met provera een ms op moeten wekken omdat mijn cyclus overhoop lag en daarna meteen zwanger ! Dus hier ging het na de eerste erg snel !