Telt school ook, als ik op school zit kijken ik ook af en toe wel eens ff stiekum naar het forum hihi! Liefs, misspuma
Ikke!!! Echt...te vaak ook eigenlijk.... Maar toch kan ik t niet helpen, en ik heb een vrij hoog werktempo, dus af en toe heb ik er recht op volgens mezelf...
Ik ook... maar ik studeer thuis (de laatste loodjes), dus dat telt eigenlijk niet. Wel verleidelijk want ik heb de hele dag beschikking over de computer en het internet....
Wij hebben geen internet op onze afdeling , dus helaas Maar anders zou ik het echt wel doen Groetjes Joyce
Helaas, ik niet! We hebben wel internet, maar op een kinderdagverblijf valt het zo op als je lang achter de computer zit !
Ik kijk dus niet. Wat als er toevallig een collega op je beeldscherm kijkt? Wat als je baas dit ziet, mijn baas zal hier niets van zeggen en al zeker omdat ik degene ben die veel op internet op moet zoeken. Mijn baas zal hoogstens lachen en mij een dikke of geven. En later misschien zeggen zorg dat je niet door je andere collega's betrapt wordt anders gaan ze ook onder werktijd internetten. Maar ja ik sta waarschijnlijk een beetje aan de andere kant van de lijn dan jullie. Maar ik vindt het eigenlijk niet gepast, ligt eraan in hoeveel mate, maar dit kan je baan kosten. Je baas betaald jou om te werken en niet privé dingen te doen.
ik ook, waarom niet. zolang ze hier maar nix in de gaten hebben, is er nix aan de hand! thuis is het toch veelste koud en ongezellig.
ikke niet, wij hebben een gezamelijke computerruimte en ik zit er toch niet zo op te wachten dat mensen meekijken, maar op de dagen dat ik thuis werk, ja dan kijk ik tussendoor regelmatig!! groetjes Karin
als je het zwanger-worden of -zijn nog voor je wilt houden, kun je beter niet op je werk deze site en andere zwangerschapssites bezoeken. in principe kan de systeembeheerder volgen wat je doet. niet alleen wat je doet, maar ook wie het doet. en het zou natuurlijk zomaar kunnen dat in het lijstje van bezochte sites een zwangerschapspagina eruit springt.... maar als je dat niet erg vindt, why not??
Ik kijk ook niet op mijn werk, sowieso veel te druk. Ligt er denk ik ook aan hoe erg je er mee bezig bent. Natuurlijk ben ik dagelijks bezig met en bewust van de zwangerschap maar voel geen behoefte om dagelijks het internet of forums af te struinen naar informatie. Internet ze.