wiebeltand hoelang zitten zo los tot uitvallen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door edelweiss, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het staat er al mijn oudste van 5+3 heeft een wiebeltand. Hij wiebelt best wel eigenlijk en het doet met eten soms best zeer.

    Hoe lang duurt het wiebelen?
     
  2. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Van het eerste loszitten, tot het echt eruit komen heeft hier wel een paar maanden geduurd.... Dacht dat het sneller zou gaan maar viel tegen. Nu zit de tweede tand ook al een poos los, maar als ik eraan voel lijkt het me nog wel een tijdje te duren voor hij er echt uit komt.......

    Ik denk ook dat dit per persoon erg kan verschillen, maar dat mijn dochter daarmee net pech heeft.....
     
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hier wordt al maaaaanden gewiebeld. Zit behoorlijk los, maar blijkbaar niet los genoeg.
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    #4 deepfreeze, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
    Bij de oudste begon de anderhalve week geleden te wiebelen en zat de grote mensen tand er al achter. Die is er vorig weekend uitgegaan (bij het eten van een gekookte aardappel). Maar daar had hij ook geen last van.
    Nu zit nr 2 los, sinds maandag ook echt heel los, randje bloed soms. Eten is een gedoe. Maar hij blijft vast zitten. Dus hopelijk is dat ook binnen een paar dagen klaar..

    Daarvoor wel een paar maand iets los, maar dat gaf helemaal geen last. Dat was alleen die laatste week..
     
  5. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier begon het een beetje los zitten eind vorig jaar, de onderste 2 zijn er nu 2 weken uit. De bovenste twee zitten nu ook al aardig los.
    Dus hier duurde het een maand of 6 voordat ze er uit waren.
     
  6. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier viel de eerste tand onder uit op 13-08-13. Het zat maar 1 week los. Tand ernaast zat ook al los en die viel 2 weken later uit. maand of 2 later begonnen de boven tanden los te zitten en zijn er nu nog steeds niet uit. Wel veel losser geworden. Zoals ik ze nu voel zal het niet lang meer duren. Hiermee wil ik dus aangeven dat er echt geen pijl aan te trekken valt. Is dus ontzettend verschillend hoe snel ze er uit vallen.
     
  7. Storm

    Storm Niet meer actief

    Hier zijn de twee voortanden ook al twee maanden aan het wiebelen. Er komt wel steeds meer beweging in, maar het gaat geloof ik nog wel een tijdje duren.
     

Deel Deze Pagina