Wieg of bedje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 27 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leggen jullie het kindje eerst in een wieg of meteen in bedje?

    Pim
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik heb geen wiegje gekocht, maar gelijk een ledikantje (zie mijn fotoalbum). De reden is, dat je een wiegje toch niet zo lang gebruikt en als er geeneen in je familie in omloop is, moet je zo'n ding apart erbij aanschaffen. (Kost dan weer extra en je moet toch zo'n ledikant aanschaffen).
    Wanneer er in mijn familie nog eentje was, had ik het waarschijnlijk wel leuk gevonden, maar nu vind ik het een beetje zonde van mijn geld. ;)
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ga met Mirna mee, ook wij hebben een ledikantje gekocht doordat een wiegje inderdaad maar eventjes in gebruik is!
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    bedje naomi heeft wel in een wiegje gelegen maar dat was geen succes met der vandaar dat deze uk gelijk in een bedje gaat
     
  5. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Wij hebben jasper nu in een wiegje liggen omdat wij er al 1 hadden.Vroeger heeft mijn man daarin gelegen is is gemaakt door zijn vader :) :)
     
  6. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wij hadden bij mijn dochter een ledikantje gekocht, toen bleek dat mijn schoonmoeder nog het wiegje waar mijn man in heeft gelegen had staan.
    Dus hebben we die eerst gebruikt :D
     
  7. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hier gelijk een ledikantje... tis allemaal al duur genoeg dat ik niet voor een paar maandjes een extra wiegje wilde kopen ;)
     

Deel Deze Pagina