Ik heb geen wiegje gekocht, maar gelijk een ledikantje (zie mijn fotoalbum). De reden is, dat je een wiegje toch niet zo lang gebruikt en als er geeneen in je familie in omloop is, moet je zo'n ding apart erbij aanschaffen. (Kost dan weer extra en je moet toch zo'n ledikant aanschaffen). Wanneer er in mijn familie nog eentje was, had ik het waarschijnlijk wel leuk gevonden, maar nu vind ik het een beetje zonde van mijn geld.
Ik ga met Mirna mee, ook wij hebben een ledikantje gekocht doordat een wiegje inderdaad maar eventjes in gebruik is!
bedje naomi heeft wel in een wiegje gelegen maar dat was geen succes met der vandaar dat deze uk gelijk in een bedje gaat
Wij hebben jasper nu in een wiegje liggen omdat wij er al 1 hadden.Vroeger heeft mijn man daarin gelegen is is gemaakt door zijn vader
Wij hadden bij mijn dochter een ledikantje gekocht, toen bleek dat mijn schoonmoeder nog het wiegje waar mijn man in heeft gelegen had staan. Dus hebben we die eerst gebruikt
Hier gelijk een ledikantje... tis allemaal al duur genoeg dat ik niet voor een paar maandjes een extra wiegje wilde kopen