wiegmatras is van zeegras?!?nu?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanro, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

    mamavanro Bekend lid

    6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik heb de wieg van mijn schoonouders gekregen...hier heeft mijn man ook ingelegen dus erg leuk natuurlijk ze hebben hem ook heel mooi gemaakt, helemaal schoon, nieuw stofje dus harstikke lief :D ...

    Maar nu zit er dus ook nog een matrasje in van bijna 40 jaar oud...van zeegras...ik dacht daar koop ik wel even een nieuwe in, maar nu kom ik erachter dat de maten afwijken...(70x30)...dus wat moet ik nu?Dat zeegrasmatras zie ik niet echt zitten..voelt hard...of ben ik nu aan het zeuren? :(
     
  2. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die van zeegras zou ik niet meer gaan gebruiken.
    Je kan bij heel veel winkels een matrasje op maat laten maken.
     
  3. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Inderdaad gewoon op maat laten maken. Wij hebben ook een wiegje met een afwijkende maat en die hebben we bij een matrassen winkel laten maken.
     
  4. mamavanro

    mamavanro Bekend lid

    6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    oja kun je dat op maat laten maken...(sorry klink ik nu een beetje dom?) en welke winkels zoal?

    Bedankt!
     
  5. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Wij hebben het laten doen bij een winkel die ondertussen niet meer bestaat. Maar ik denk dat een grote babywinkel wel matrassen kan maken. Dus de prenatal, babydump en noem maar op. En anders een bedden winkel. Ik zou gewoon wat winkels bellen.
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Bij Prenatal of Babypark bijv. en op sommige markten staat nog wel een kraam die zoiets verkoot en voor je op maat kan snijden.
     
  7. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    meid ga naar de markt en laat daar een matrasje op maat snijden dan ben je voor 10 euro klaar hoesje er om heen en klaar.
     
  8. mamavanro

    mamavanro Bekend lid

    6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Bedankt meiden ik zal eens gaan rond zoeken hier in de regio :D
     
  9. mamavanro

    mamavanro Bekend lid

    6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Kijk dat zijn goeie prijzen ;) ...ze liggen maar zo kort in een wieg...vind het ook jammer om een vermogen uit te geven voor een matras waar de baby maar een maand of drie op ligt....dus ik zal zaterdag eens even op de markt kijken of ze dat hier ook doen...Bedankt! :D
     
  10. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant

Deel Deze Pagina