Arrghh, ik probeer online te gaan met de WII maar krijg steeds de melding dat de software niet bijgewerkt kan worden. De verbinding is getest en die is goed (volgens de WII). De 'technische dienst' heeft 'm al geleegd en ik moest 'm opnieuw instellen. Helaas, werkt dus ook niet. Nu las ik op het internet ook wat over de DNS server instellen op de WII ? Wie o wie kan mij helpen om de WII online te krijgen? (technische dienst adviseert om het kastje terug te sturen, maar ik ben eigenwijs )
Wat heb je tot nu toe zelf gedaan? En wat bedoelje met 'kastje'? Bedoel je de Wii of je router of het modem. Graag meer info zodat we kunnen helpen.
Nee, heb je WiFi dan kun je simpel online. http://wii.nintendo-europe.com/6374.html Hier de handleiding
ooh oke dank je wel! wat kun je doen als je online gaat met de wii? tegen andere spelen ofzo neem ik aan?
Nou je kunt online spelen, maar niet alle spellen kun je online spelen. Mario kart is een van de spellen die online kan en die een aantal behoorlijk fanatieke deelnemers heeft op dit forum.
met een lankabel (je hebt dan geen draadloze router nodig) kan je ook online, je moet dan wel een lanadapter aanschaffen. inmiddels (na een paar dagen klooien en bellen met nintendo en onze internetleverancier) werkt het en kunnen we online