Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Het is nog een eindje weg maar ik dacht om gewoon alvast een topic te openen zodat we vast kunnen gaan kletsen :D

    Wij hebben een aantal weken geleden besloten om vanaf mei te gaan proberen voor een tweede kindje.
    Wij hebben een zoontje van 15 maanden. Als we gaan proberen zal hij bijna 2 jaar zijn. Een mooie leeftijd denk ik. Hoe zit dat bij jullie?

    Wie heeft nog meer de planning om in de lente/zomer te gaan beginnen aan een 2e of 3e of 4e kindje?
     
    ZoWelkom84 en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Gezellig! Zou graag mee kletsen, maar hier staat nog niks vast :p
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik ook! We weten niet precies wanneer het het juiste moment is, maar we willen er zeker nog een vierde kindje bij :) dus wil best meekletsen onder voorbehoud haha ;)
     
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Leuk! Hier staat er ook nog geen datum, wel een periode.
    We willen eerst verhuizen en als dat achter de rug is willen we gaan proberen. Wat waarschijnlijk rond april/mei zal zijn.

    Hebben jullie nog twijfels? Ik merk dat ik erg heen en weer ga. Soms denk ik: ja leuk! Waarom niet nu direct proberen.
    En dan later denk ik: dat kan ik helemaal niet aan, laten we het bij 1 houden, haha.
     
  5. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Hier ook! Mijn dochter wordt in januari 1. We zijn er nog niet over uit wanneer we voor een 2de willen gaan (man wil het liefst nu al haha maar dat zie ik nog niet zitten). Maar dat we volgend jaar weer willen gaan proberen staat in ieder geval vast! :D
     
  6. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Mijn man is nog niet helemaal overtuigd, dus ja eigenlijk is het de vraag of we er echt nog wel voor gaan of dat ik het moet afsluiten. Dus misschien denk je wat doe je hier dan? Maar zo kan ik iig mijn ei kwijt, haha :p
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ik zou ook wel mee willen kletsen maar hier staat er ook nog niks 100% vast.
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  8. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Jaaa leuk!!! :D Hopelijk weer zo snel raak!

    Ik doe overigens niet mee.. :roflmao:
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Ja!! :D we zullen het tegen die tijd zien!
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  10. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Vandaag ongesteld geworden. Nog ca. 7 cyclussen te gaan.. Ik zou er bijna een banner voor gaan maken :roflmao:
     
    Rodaina en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @KleineLai whahaha bijna :roflmao: nou je het ook zegt, mijn cyclus is nog geeneens op gang door de bv :|
     
  12. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Hoe oud is je jongste?
     
  13. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    KleineLai vindt dit leuk.
  14. Elizabett

    Elizabett Lid

    6 feb 2011
    35
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Wij zijn momenteel bezig met het vierde kindje. Dit jaar wordt ik veertig dus we gaan niet zo heel erg lang meer proberen. We zijn begonnen in maart dit jaar en we zijn 1 miskraam (na 6 weken) en al wat ongesteldheden verder. We hopen heel erg dat het nog lukt. Maar eigenlijk ben ik zelf zo ver dat ik denk laat het los er komt geen vierde meer. Dus als het nog lukt dan is het mooi en als het niet meer lukt dan zijn we blij met onze zoon en twee dochters die we al hebben. Het was nooit de planning om drie kinderen te krijgen trouwens.
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Hoe gaat het met iedereen? :)
     
    Mamabella12 en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed, lekker een weekje op vakantie dus ik reageer nu ook niet uitgebreid:oops::D
     
    KleineLai en Mamabella12 vinden dit leuk.
  17. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Hier gaat ook alles goed! Af en toe wel wat babykriebels hihi maar realistisch gezien doe ik daar nog niks mee. Wij hebben ook bijna een weekje vakantie! :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  18. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oh leuk! Ik klets ook graag mee!
    Ik heb een zoontje van net 2 en wij willen vanaf april voor een 2e gaan. Ik wil bewust een wat groter leeftijdsverschil tussen de kindjes, omdat ik bang ben dat ik het anders te druk ga vinden met 2 kleintjes, maar dat betekend niet dat mijn eierstokken niet al heeeeel lang aan het klapperen zijn! :|:roflmao:

    Nog 7 a 8 keer ongesteld worden, en dan hopelijk een tijdje niet ongesteld meer! :p:D:D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.142
    113
    Hier ook flinke kriebels aan het krijgen :D ik zou graag weer zwanger willen zijn maar nu is de tijd gewoon nog niet, helaas, haha.
    Tot die tijd een beetje dromen. Hoe zou een tweede jongetje zijn, zou hij erg lijken op de eerste. Of misschien krijgen we wel een meisje. Oei, nee doe maar een 2e jongetje hoor, haha.
    Maar ook wel een beetje angst, ik heb een pnd gehad en ben toch weer een beetje bang voor herhaling.

    Meer mama's hier met een pnd bij de eerste?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  20. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Kriebels om weer zwanger te zijn had ik alweer vrij vlot na de geboorte van mn zoontje! haha. Ik vind zwanger zijn heel bijzonder en kijk daar dus ook echt weer naar uit! :D Maar zoals je zegt, voor mij is het nu inderdaad ook de tijd nog niet. Nog eventjes wachten.. :)

    Heftig van je pnd. Kan me voorstellen dat je dan bang bent voor herhaling. Ik heb er geen ervaring mee, maar het komt volgens mij best vaak voor. Ik lees het regelmatig hier op het forum.
    Ik vond vooral de eerste drie maanden wel heel pittig. Zoontje huilde heel veel (had reflux), ik droeg hem zowat de hele dag bij mij in de doek, maar hij was vaak gewoon ontroostbaar. Heel zwaar vond ik dat. Maar gelukkig had ik ook elke dag momenten dat ik enorm van hem genoot (vooral 's ochtends, dan huilde hij het minst). Maar goed, een pnd is natuurlijk nog veel zwaarder dan "het gewoon even moeilijk vinden". Heeft die depressie lang geduurd?
     

Deel Deze Pagina