Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Super spannend! Maar ook goed van je dat je netjes wacht en dan is de onduidelijkheid ook minder wat de uitkomst ook zal zijn.
     
    blessings vindt dit leuk.
  2. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Hoi mama's!

    Ik hoop dat ik hier mag mee schrijven. Ik ben mama van 3, de oudste wordt 5 en de jongste is 1,5, en de wens voor een vierde kindje is bij mij heel erg sterk. Mijn man liet het nog een beetje in het midden. Zei geen volmondig nee, maar was ook tevreden met de 3 gezonde kindjes die we nu hebben. Maar mij laat het idee van een groot gezin van 4 kinderen me niet los.
    Nu is mijn zus zwanger en zij gaf aan graag onze babyspullen over te nemen. Het uitzoeken ervan koste me zoveel moeite. Het gevoel was opeens zo sterk. Ik wil mijn babyspullen helemaal niet weg doen! Mijn man was er ook niet heel enthousiast over en opeens riep hij dat we er maar gewoon voor moesten gaan, aangezien ik het er al bijna een jaar continu over heb.

    Mijn man heeft zoiets van, we doen gewoon ons ding en zien wel, maar ik ben dan weer te praktisch aan het denken. Ook komen er toch weer twijfels. Wat zal de omgeving ervan denken (I know, het is óns leven), we moeten een nieuwe auto, er moeten kinderen bij elkaar op de kamer en alle risico's dat het dit keer geen gezond kindje is. En wat zal het voor invloed hebben op onze 3 kinderen. Dat alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat we onszelf een uiterste maand gegeven hebben, en dat is juni geworden. En ik ken ons te goed, dus ik weet bijna zeker dat we er dan voor zullen gaan. Tot die tijd vind ik het fijn om mijn zorgen en wensen even lekker te delen hier, als jullie dat goed vinden!

    Is er hier een lijstje? Dan weet ik een beetje wie in welke periode zit. En zijn er meer die voor een 4e, misschien wel 5e of meer gaan? Wat waren jullie twijfels en wat heeft bij jullie de knoop doen doorhakken?
     
    Ting86, Palmpje en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    @Rhombi Wat leuk dat jullie waarschijnlijk voor een 4e gaan. Er zijn hier een aantal dames al zwanger en sommige net begonnen of al iets langer bezig.

    Zoals je kunt zien val ik onder de zwangeren. Bij ons begon de twijfel al toen ik zwanger was van de 3e. Vorig jaar zomer heeft mijn man de knoop doorgehakt en gezegd toch een 4e te willen. Iets eerder dan verwacht zijn we er voor gegaan. 5 december spiraal laten verwijderen en ik was meteen zwanger.

    Ik voelde me nog niet compleet na de geboorte van de 3e, heb die zwangerschap ook nooit als laatste gezien. Wij hebben wel gekeken naar een andere auto, maar zijn voor een multimac gegaan. De oudste 2 slapen al bij elkaar op de kamer, dat zullen de jongste 2 ook gaan doen. Wij kunnen ons huis nog wel uitbreiden met een slaapkamer op zolder en zelfs nog met een kamer boven de garage.
    Ik kom zelf uit een gezin van 5 en mijn man uit een gezin van 4. Ik hou heel erg van die drukte en gezelligheid. Nu al met onze 3 meiden, maar verwacht dat dat nog veel meer wordt straks met de 4e.

    Onze oudste 2 maken het nu ook veel bewuster mee en vinden het super leuk.
     
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Welkom @Rhombi leuk:) ik ‘kende’ je al een beetje vanuit het andere topic! Wat super spannend dat jullie er waarschijnlijk tóch voor gaan:)

    @blessings hoe is het met jou?:D
     
  5. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Hoi @Rhombi , welkom!

    Ik lees nog wel mee dames maar ben even stil en in afwachting van ons moment om te mogen beginnen!
    Heeft iedereen een mooi paasweekend gehad? Liefs!
     
    blessings en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    #2106 blessings, 23 apr 2019
    Laatst bewerkt: 23 apr 2019
    @Rhombi welkom! Wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje. Maar het lijkt me geweldig om uiteindelijk 4 kindjes te mogen krijgen. Wij zijn hierna dus (wat ons betreft) nog niet klaar :p

    @Roosie91 haha heb nog niet getest hoor. Vanochtend naar de tandarts en zit nu bij mn ouders dus nog geen tijd gehad om te testen. Ik wacht dus netjes tot morgen. Maar ik voel me echt totaal niet zwanger en denk echt niet dat het raak is deze ronde. Heb totaal geen afscheiding nu, wat altijd een voorbode is van bijna ongesteld worden. Kan me van mn zwangerschap nog herinneren dat ik toen rond nod juist heeel Veel afscheiding had.
    Dus nee. Heb eigenlijk geen hoop meer voor deze ronde.

    Maar hoe zit het met jou? :D:D ga je morgen ook testen?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    @blessings zul je zien dat het dan juist wel raak is:D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wauw jullie dus uiteindelijk 4 kindjes straks prachtig!:)
    Als er hier een derde komt blijft het daar ook bij.
    Drie is wel genoeg denk ik haha:p en ik krijg dan weer een keizersnede, drie keer is voor mij wat dat betreft de max.

    Wat jammer dat je geen hoop hebt! Maaar de vorige keer dacht je ook niet zwanger te zijn en toen was je wel zwanger toch?:)
    Ik blijf voor je duimen!
    Hier niks bijzonders alleen last van borsten, maar dat heb ik wel vaker.
    Ik ga morgen testen ja:D (hoop dat we samen een mooi tweede streepje zien dan maar:D)
     
    blessings vindt dit leuk.
  9. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Welkom @Rhombi !

    @blessings en @Roosie91 ik wacht jullie testjes morgen af. Ben benieuwd! ;) :D

    Ik wacht minimaal tot zondag met testen als ik het gevoel heb zwanger te zijn. Dat kan ik :rolleyes:. Ik denk dat ik dan ongeveer 10/11 dpo ben ofzo. Maar heb totaal niet het idee dat het raak is. Zoonlief komt ook uit ronde 8 (waarbij ronde 2 een vmk was), maar je weet maar nooit!
     
    blessings en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh meiden, ik krijg een sik van zp af en toe:rolleyes: weeeeeer geen meldingen:confused:

    Welkom @Rhombi!
    @blessings en @Roosie91 spannend zo die laatste week:D

    Mijn ei staat op springen, vandaag een knaltest:p mooi verlaat paasei :cool:

    [​IMG]
     
    Elraange, bubblybaby, Tabbey en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Langmuts vindt dit leuk.
  12. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    @Elsa86 zou wel een leuk zijn :p

    @Roosie91 klopt toen dacht ik ook niet zwanger te zijn, maar dat is meer omdat we toen alleen 6 dagen voor ei seks hadden gehad. Dus ik dacht dat het onmogelijk was (en was er verder dus ook niet mee bezig en voelde ook niks anders). Maar achteraf gezien weet ik wel dat ik toen heel veel afscheiding had, want ik rende steeds naar de wc omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden en bloed voelde lopen :roflmao:
    Maar nu dus helemaal droog wat ik altijd aan t eind van de cyclus heb.
    Maarjaa we gaan t zien morgen ;)

    @Ting86 jouw testdag schiet dan ook al lekker op! Hoop voor je dat het gewoon al lekker raak is :D

    @Langmuts jij mag lekker aan de slag! Haha
     
    Rosy90, Ting86 en Langmuts vinden dit leuk.
  13. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Bedankt voor het welkom meiden!

    @Elsa86 , wat leuk, een vierde meid! Ja, lijkt mij ook enorm gezellig met 4 kinderen. Ik dacht na de derde wel compleet te zijn, maar dat gevoel veranderde al heel snel. Rond haar eerste verjaardag was ik een keer over tijd, en toen begonnen de kriebels. Leuk dat de oudsten het nu bewuster meemaken, dat lijkt me ook heerlijk.

    Is een multimac zon soort achterbank die je in je huidige auto kan plaatsen? Is dat wat? En hoe veilig is dat?

    Leuk om je hier weer tegen te komen @Roosie91 ! Ik had stiekem de hoop dat de wens en de kriebels in de loop van de tijd af zouden nemen, maar ze lijken elke maand heviger te worden. En als mijn man dan vervolgens roept dat we er gewoon voor moeten gaan kan ik er haast niet omheen. Al durf ik de knoop toch nog niet definitief door te hakken.

    @blessings lijkt me fijn om nu al te weten dat je graag voor zo'n groot gezin wil gaan. Scheelt een hoop getwijfel haha.

    Spannend al die aankomende testmomenten en positieve ovulatietesten! Mijn duimen draaien!

    Hier zit ik toch wel weer te malen, vooral over het wanneer. Ik wil niet te lang wachten, leeftijdsverschil tussen onze 3 kids is niet heel groot en ik vind het toch wel leuk als er dan niet teveel verschil tussen zit. Maar deze maand "durfde" ik het nog niet aan. Want als het raak is dan hebben we 2 kinderverjaardagen heel vlak bij elkaar, en dicht op mijn aankomende neefje of nichtje. Aan de andere kant ben ik het twijfelen zat en denk ik wat dat betreft, laten we er gewoon voor gaan want dan kunnen we er ook niet meer over twijfelen haha.
     
    blessings en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je er gauw uit bent Meis! Ik twijfel ook nog steeds hoor, ben een echte twijfelkont.
    Maar over jullie (eventuele) vierde hebben jullie zeker weten heeel goed na gedacht, en dat is ook alleen maar goed. Beter iets te veel over de dingen praktiseren dan te weinig, en gewoon maar klakkeloos beslissingen nemen. Het komt denk ik wel goed, je lijkt me ook een hele verstandige mama en ik ben benieuwd wat jullie nou zullen doen:)
     
  15. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    @Rhombi Ja dat is zo'n bank. Ik weet nog niet of het wat is, we hebben hem 2 weken geleden besteld.
     
  16. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Witte test hier. Jammer, maar ik had het wel verwacht. Nu wordt ik heel fijn ongesteld met Koningsdag :rolleyes:

    @Roosie91 hopelijk heb jij beter nieuws! :D
     
  17. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Ah toch balen...
     
  18. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Elsa86 ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. Het lijkt me wel ideaal!

    @blessings jammer zeg! Is er helemaal geen kans meer nu deze ronde?

    @Roosie91 lief! Ik voel me namelijk niet altijd verstandig haha. Maar jullie zijn wel al bezig toch of nog niet? Spannend hoor.

    Ik denk dat we er hier wel uit zijn. Eigenlijk willen we het allebei wel. Mijn gevoel is alleen sterker dan het praktische gedeelte terwijl mijn man iemand is die dan eerst alle voor en nadelen naast elkaar gaat leggen. Maar hij krijgt nu wel door dat de wens bij mij erg groot is en hij staat er ook steeds positiever tegenover.
    Er 100% voor gaan durf ik nog niet maar we zijn vanaf deze maand wel gestopt met condooms en hebben dus even de "ouderwetse" methode toegepast. Ben benieuwd hoe ik er volgende maand in sta.

    Hebben jullie in dit topic ook een lijstje oid? Dan weet ik een beetje waar iedereen mee bezig is :)
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
  20. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Lente / Zomer 2019

    Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Begonnen:

    ♧ Langmuts
    - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 - NOD 13 april
    Blessings -
    28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 26 april
    ♤ Roosie91 - 27 jaar - (
    spannende) ronde 1 - NOD 28 april
    ♧Tabbey
    -
    35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 16 mei
    Nouka1986 -
    32 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 4 mei

    Wachtend:
    ♤ Ting86
    - 32 jaar - 2e kindje -
    Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april
    ♤ Maregmo - 32 jaar - 3e kindje - april
    ♤ Fien2808
    - 27 jaar - 2e kindje - mei
    ♤ prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - mei
    ♤ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - mei/juni
    Lindy1985 - 33 jaar - 2e kindje - juni
    ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni
    ♤ Melon - 28 jaar - 2e kindje - juli
    ♤ Anniek88
    - ?? jaar - 2e kindje - juli
    ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli
    ♤ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli
    ♤ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus


    Zwanger!
    Elsa86
    - 32 jaar - 4e kindje - 9-9-2019
    Imona - 25 jaar - 2e kindje - 13-10-2019
    Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14-10-2019
    Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje -
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    @Rhombi zie hier het lijstje :) Mag je zelf aanvullen als je wil
     
    Rhombi en Langmuts vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina