Wij gaan voor een derde kindje! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prulletje2, 4 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Na veel twijfelen hebben wij de knoop doorgehakt om voorzichtig aan toch voor een derde kindje te gaan.

    Nu spookt dat natuurlijk enorm door mijn hoofd en heb ik behoefte aan anderen om mee te praten die in hetzelfde schuitje zitten.

    Wie gaat ook voor de derde?
     
    Zonnestralen en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah niemand? Ik vind de andere clubjes allemaal al zo lang lopen.
     
  3. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wij gaan ook voor een derde.. heel lang getwijfeld (en sommige dagen nog) maar besloten dat we toch maar gaan zien waar het uit komt. We weten wel zeker dat er geen 4e komt. En jullie?
     
  4. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah gezellig!
    Ja ik twijfel ook vaak nog. Ik zit op het moment op het 2 weken wachtbankje, maar ben net van de pil af. Heb nog niet meegemaakt dat het direct daarna raak was, lange cyclus enzo, dus ik verwacht er nog niks van. Het is ook pas ronde 1 nu.
    Maar soms schiet ik dan toch weer in paniek. Of we er wel goed aan doen. Het komt sowieso wel goed.

    Ik denk dat ik dan juist wel nog een 4e zou willen ja. Mijn man twijfelt daar nog enigszins over. En misschien wil ik het na de 3e ook niet meer, kan ook.

    Zijn jullie al gestart?
     
  5. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ja wij zijn al gestart. In juni mijn spiraaltje halverwege mijn cyclus eruit laten halen. Nu ronde 2,5 dus eigenlijk.. maar noem t gewoon 3 ;)
    Ik houd niet bij met testen wanneer mijn ei komt, jij wel?
    Als het goed is zou ik 19 september weer ongesteld moeten worden (of juist niet :p).
    Had jij voor de pil een regelmatige cyclus? Of ben je hem nu weer aan het her ontdekken?

    Wij zaten eerst ook over een even aantal kinderen te denken.. maar ik ben zelf een van de 3 kinderen thuis en dat is eigenlijk ook wel leuk. Dan heb je de 3 musketiers ;) en ik heb eigenlijk altijd geroepen dat ik niet na mijn 30e nog moeder wil worden (een luxe probleem, ik weet het..) dus ik ben benieuwd of het ons nog gegeven word of niet :)
    Ben in ieder geval erg blij dat ik nu niets vreemds meer in mijn lichaam heb!
     

Deel Deze Pagina