Symptoom ontpillen HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Afina80, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Ik ben 20-3 gestopt met de pil en heb sindsdien lange cyclussen (80/40 etc)

    Ik ben ook begonnen met temperaturen en ben erachter gekomen dat mijn periode tussen eisprong en ongi maar 8 og 9 dagen zijn.

    Kan dit ook een symptoom van ontpillen zijn of blijft dit altijd zo.
    Wie kan mij a.u.b. helpen, ik baal er echt zo van en bang dat het niet gaat lukken im kinderen te krijgen!

    Liefs Afina
     
  2. het kan een symptoom van ontpillen zijn, met 9 dagen luteale fase kun je gewoon kinderen krijgen, onder de 7 wordt het moeilijk...
    eventueel langs ha als je tijfelt...
    ik dacht ook ontpillen, maar bleek pco te hebben en vandaar lange cyclussen, succes!
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je 20 maart al gestopt bent met de pil , lijkt mij dat het geen ontpillen meer is maar dat er misschien meer aan de hand is.
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan nog van ontpillen zijn, maar duurt dan wel lang. Misschien even aan de HA voorleggen, hoewel zwanger worden met 9 dagen tussen ei en ongie volgens mij wel gewoon kan als er niet meer aan de hand is. Maar wel vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt omdat je dan minder vaak je ei hebt, dus toch wel even naar de HA, wie weet is de oplossing simpeler dan waar jij bang voor bent.

    Sterkte meid.
     
  5. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Ik ben al bij de HA geweest en die zegt ook dat het nogal kort is maar dat het wel kan, maar dat we zo ie zo een jaar bezig moeten zijn om er verder wat aan te gaan doen.
    Omdat ik temperatuur weet ik dat ik gelukkig wel een eisprong heb.

    Bedankt voor jullie reacties
     

Deel Deze Pagina