wijn in je vruchtbare dagen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cherry blossom, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    Hallo

    Ik heb n vraagje: Is het schadelijk om in je vruchtbare dagen van de cyclus n paar wijntjes te drinken? ik ben namelijk van het weekend in mijn vruchtbare dagen en nou hebben we n verjaardag van iemand die vlak bij ons woont, als ik fris drink weet ik bijna zeker dat iedereen n vermoeden heeft dat wij bezig zijn... of zelfs dat ik al zwanger ben! en dat wil ik graag vermijden.. 2 mensen ervan weten dat wij bezig zijn om zwanger te worden. Ik heb dus geen zin dat zij meteen en anderen gaan denken van goh zij is vast zwanger want ze drinkt geen alcohol, snap je? als het slecht is ga ik gewoon aan de fris maar ik denk ik vraag het gewoon even want als het geen kwaad kan dan kan ik er natuurlijk 2 drinken ofzo.. zonder dat hun wat opvalt.. lfs cherry blossom
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi cherry,

    Alcohol word afgeraden in de zwangerschap en ook tijdens het zwanger worden. Nu kunnen een a twee wijntje weinig kwaad. Maar....je moet het niet doen om wat anderen van je denken, laat ze lekker denken!
    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina