wijzijnblij topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Nettie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Als tegenhanger van het grote irritatietopic!

Waar worden we blij van vandaag????

Ik werd net erg blij van een kleintje van 4 maanden die lekker lag te teuten in de camera!!!!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ikke blij...want dat gaat over MIJN kleintje!!

Ik ben echt elke dag blij met mijn twee ICSI boy's!
    Natuurlijk ook met de papa van deze kanjers.
    Klef? I know, kan het ook niet helpen.

Owwwwja, over 4 wk de sleutel van ons nieuw huis, droomhuis!

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Van mijn kleine ventje die weer helemaal opknapt dankzij de antibiotica! (Tegen een oorontsteking)
    Ik dacht de laatste dagen dat hij een klein duiveltje was geworden maar waarschijnlijk was zijn oorontsteking de boosdoener (voel me zo schuldig dat ik ook nog op hem mopperde, maar ik had de link niet zo snel gelegd).

Maar hij is weer helemaal de oude!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik word blij van

Mijn mannetje die zojuist promotie gemaakt heeft op zn werk met uiteraard salaris verhoging zodat ik meer kan shoppen:D

( nee dat laatste is een geintje gaat uiteraard op de spaarrekening )
    En van mn verandering in mn woonkamer hij lijkt nu nog groter:D

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Én ik ben blij dat mn meisjes zo lekker spelen en dat ik daardoor Elise's kamer helemaal grondig heb kunnen schoonmaken en opruimen!!!

@elmo: ik heb bewust niet geschreven van wie dat kleintje was want dan kon je dr zelf blij over doen:D

6. Dat m'n vriend net weg is (daar ben ik natuurlijk NIET blij om, maar; ) en het deze keer maar 1 nachtje duurt voor ik 'm weer zie!
    Morgenavond ga ik een nachtje doorhalen, zodat ik vrijdag overdag met hem kan slapen (hij heeft nachtdienst). Hij is vrijdag jarig, dus dan MOET ik bij 'm zijn natuurlijk!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Van de weegschaal..:D Ik ben inmiddels 17 kilo afgevallen.. Ben bezig met stabiliseren maar val nog steeds kleine beetje af.. Wordt ik erg blij van!

Oja.. En van Esmee die bij me komt en me een dikke natte kus geeft, vol op mijn mond! Love!!:)

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ben blij omdat manlief net voorstelde lekker mcdonalds te halen... stiekem had ikd aar wel trek in!

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Herkenbaar, mopperen tegen een kindje dat vervelend doet en achteaf blijkt dat het een oorontsteking heeft... zó zielig en wat kun je je schuldig voelen! Maar blij dat jou kindje wer opknapt!!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha Nettie! Geweldig.
    Ja, groot compliment toch. Ik geniet ook echt van hem hoor, lekker ding is ie!

Natas, wij snacken vanaaf ook. Op de braderie op het durp :D

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Super gefiliciteerd meis :D

En ik word blij van het zonnetje dat nu eindelijk door komt :D

En ik word ook blij van mijn kanjertje die net kwam zeggen '' Mama ik vind jou heel lief, ik vond de ballenbak erg leuk '' .. (zijn net bij de ballenbak geweest) :D

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @MamavEsmee; knap hoor meid!!! :)

Ik ben blij dat ik het huis weer aan kant heb, en alleen nog maar hoef te koken vandaag. :D
    En Alyna in bad doen enz, maar dat zie ik niet echt als vervelend. ;)

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben blij omdat we financieel gaan rondkomen ondanks dat ik straks geen werk meer heb, we hebben uitgerekend en als we voorzichtig doen hoeven we ons huis niet te verkopen, nu nog ander werk en ikke blij blij blij voor een hele lange tijd :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Klinkt als een hele spannende tijd Shaylen!
    Ik hoop dat je gauw een andere baan vindt!

15. Van mijn lieve kleine ventje die naast me op de bank in slaap was gevallen, die nu heel slaperig z'n hoofdje optilt, met kleine spleetoogjes naar me kijkt, z'n hoofdje op m'n been neerlegt en weer lekker verder slaapt..

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

thnxx Elmo :)

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Aaah wat lief!:)

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik wordt nu blij van mijn kleine meisje.
    Die lekker een liga aan het eten is voor de tv, en helemaal in een deuk ligt van Bebe tv omdat er figuurtjes voorbij vliegen.
    Heerlijk gewoon. :D

20. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Ik ben blij dat ik even lekker mn ergenissen over mn mannetje heb kunnen spuwen ( in het mannen-ergenissen topic, niet tegen hem, beetje zielig alles in 1 keer:p)

En ik ben gewoon blij dat ik zo'n lief zoontje heb. Hij ruikt zo lekker en is lekker zacht!

Deel Deze Pagina