sex vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by annatje, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annatje

annatje Lid

Apr 7, 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    Misschien erg raar dat ik dit vraag maar was er gewoon heel nieuwschierig naar.

Als je sex heb en je partner komt klaar hoe lang moet het sperma dan in jou blijven wil het enig effect hebben.
    klink raar maar meestal als we klaar zijn en ik sta op drupt het er bij mij gewoon net zo snel weer er uit als dat het er in is gekomen.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hier komt ok altijd ownijs veel eruit...
    en na de sex moet ik altijd plassen..

toch kindje en zwanger geweest alleen helaas miskraam..

als het goed is word sperma een soort van afgeschoten.. dus zal er altijd wat in je blijven zal maar zeggen...

dus denk dat het heel normaal is dat er altidj alles uit komt druppen :)

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    er komt altijd genoeg binnen hoor ;) , maar idd even blijven liggen zeggen ze weleens en absoluut niet douchen na de sex

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    niet douchen na de sex?
    wat een handig forum dit...
    ik douche namelijk echt altijd na de sex...
    las ook al gliijmiddel mag niet en speeksel alle 3 de dingen deed/gebruikte ik altijd...

maar niet douche na de sex, waarom niet als ik vragen mag? water is spermadodend weet ik maar zal je dat er dan uitspoelen of iets?
    sorry beetje blonT!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Op de ene site lees ik dat je 20 minuten met je knieën opgetrokken moet blijven liggen en op de andere site weer 5 minuten.
    Ook dat je man zo diep mogelijk in jou moet klaarkomen (gaat meestal automatisch he ;) )

6. annatje

annatje Lid

Apr 7, 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    haha ik leer ook ieder keer weer bij
    in iedergeval iedereen alvast bedankt voor de info!
    Ook ik ben erg nieuwschierig naar het niet douchen.
    en waarom geen speeksel dan?

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Wat ik nu altijd doe is het liefst 's avonds klussen, kussen onder m'n kont, handdoek tussen m'n benen en een kwartiertje de tv aan.

Romantisch he? ha ha!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha heel romantisch ;)
    ik doe ook altidj even gek en me benen omhoog alleen moet dus altijd plassen ernaar ;) en douche dan ook na het plassen vaak geliijk

maar dan inderdaad ook romantisch ga ik doen benen omhoog of kussen eronder ;) en alles maar ophouden :)

9. annatje

annatje Lid

Apr 7, 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    hahahahahaha
    nou dat word nog wat.
    zal het eens even gaan proberen zien wat m`n kerel er van zegt!
    haha volgens mij lacht hij zich dood :D

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk eigenlijk dat dat weinig kwaad kan hoor. Bij mij loopt het er ook altijd gelijk weer uit en sowieso moet ik altijd naar de wc na de seks, dus dan loopt het er ook uit. Maar er blijft volgens mij altijd wel wat zitten. Ik ben iig gewoon zwanger geraakt zo!

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    @annatje

wat er uit komt als je partner klaarkomt is niet alleen sperma hoor...er komt ook een heleboel "vocht" mee, en het meeste van dat "vocht" verlies je dus en is ook totaal niet erg hoor, de "echte zwemmers' zijn dan allang en breed onderweg :) in verhouding tot wat er uit komt is het maar een "druppel" op een gloeiende plaat ;)

joh, is de grootste kolder dat je niet zou mogen douchen...dat zijn dingen verzonnen door vrouwen die bang zijn wat "kostbaars" te verliezen..hetgeen eruit komt zijn toch geen "overwinnaars" en doen er dus ook niet toe ;)

je verliest altijd wel wat, en daarbij, niet om het een of ander hoor, maarre ik heb me nooit direct na het vrijen gedoucht...

altijd ff een peukie erbij, ff na het toilet en als ik zin heb om te douchen, dan douche ik gewoon...

je moet eens weten wat er allemaal wordt verteld wat je eigenlijk beter niet of beter wel kunt doen om je "kansen" te "vergroten" dan lig je gewoon in een deuk eigenlijk....

zou me kapot schamen denk ik als ik na het vrijen, met mijn benen de lucht in zou gaan hangen, met een kussentje onder mijn "bips" ;)

12. pffff....

volgens mij maakt het helemaal niet uit, want als wij sex hebben gehad, loopt het er bij mij ook uit en ga ik naar de wc of douchen en ik ben nu al bijna 28 weken zwanger, dus maakt niet uit hoor!

13. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,

heb t mijn gyno al eens gevraagd en ze zei na de daad idd 5 min ff blijven liggen een kussen eronder dat kan maar de benen in de lucht hoeft niet hoor.

idd als je als vrouw kan klaarkomen was dat volgens haar wel positiever, maar hoe het zit als je tegelijk spuit (zeg maar) weet ik niet.

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hmmmmm nou ik ga geen kunstjes doen met de beentjes in d elucht ik denk dat mn mannetje echt zoiets van nou ja zeg en dan ligt ie dubbel van het lachen... meestal blijf ik wel ff 10 min liggen maar zeker niet langer want dan voel ik het al tussen mijn benen langs lopen hahahah

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik las dat iemand zei dat je geen glijmiddel mag gebruiken. Maar er is toch ook glijmiddel wat wel mag? Anders staat het er duidelijk op. En vaak staat er dat het niet zaaddoddend is en geen anticonceptie middel is.

16. Tonno

Tonno Lid

Apr 6, 2008
    23
    0
    0
    Douchen is op zich geen enkel probleem, als je maar geen vaginale douche gaat gebruiken. Daarmee haal je de slijmerige bekleding weg waarin de zaadcellen naar boven kunnen zwemmen.

Voor de rest hoeven er geen kunstjes volgens mij. Klaarkomen zal zeker helpen. Maar vroeger kwamen vrouwen bijna nooit klaar (was geen aandacht voor) en toen werden er ook kinderen verwekt! :D Maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk.

Succes!

Share This Page