wil iemand me opvrolijken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa84, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik heb afgelopen 3 jaar 2 mk's gehad.. en nu ben ik dus weer zwanger.. en ik heb veel afscheiding (sorry ) en vandaag ben ik een beetje verdrietig, want als ik ongesteld word krijg ik altijd veel afscheiding dus dan ben ik bang dat het fout gaat..

xx

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Afscheiding kan ook één van je zwangerschapskwaaltjes zijn om de boel alvast soepel te maken.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten, dat weet ik wel, maar probeer niet te veel te piekeren. Je bent nu zwanger, probeer niet verder te kijken dan vandaag, en probeer je niet te druk te maken.

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    lieve sgat zwanger worden doe je niet zomaar en is heel wat er zijn vrouwen die veel moeite doen en nooit zwanger worden...je hebt 2 kindjes eerder verloren dit zal met goeie redenen zijn geweest okal klinkt het hard waarschijnlijk hadden ze het leventje niet aangekund of mogt het niet zo zijn je bent nu voor de derde keer zwanger en das niet niets ik geloof niet dat als het je 2 keer ontnomen moet worden het je de derde keer ook ontnomen wordt vertoruw er maar olp dat je een heel mooi kindje op de wereld Gaat zetten want zoals ze zeggen 3 x is scheeps recht lievrd maak je geen zorgen (K)

4. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ja.. thanks.. maar ik belde de ha en de assistente zei me .. ja als er een fout zit dan komt het los.. en dan kan je er niets aan doen.. hoe hard het ook is.. :(.. aan die info heb ik natuurlijk niets :(

5. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere

Thanks.. ik werd/word helemaal emotioneel van je verhaaltje.. :)

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Getver, fijne assistente zeg. Dat weet je zelf ook wel, maar dat maakt het niet minder onzeker allemaal.

7. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    idd... ik dacht ik bel om gerustgesteld te worden.. en dan krijg je dat :(

aan het eidn van het gesprek zei ze nog, na als je nog ergens mee zit dan kan je altijd bellen..

maar thanks.. dat jullie me verhaaltje wilde aan horen..

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Hoi,

Zelf heb ik ook een miskraam gehad dus ik begrijp je onzekerheid. De assistente probeert waarschijnlijk zo realistisch mogelijk te zijn. Wat heb je er aan als zij zegt dat het wel goed komt terwijl dat misschien niet zo is?
    Probeer het zoveel mogelijk van je af te zetten, als jij ontspannen bent kan je kindje ook goed groeien. Afscheiding kan heel goed een kwaaltje zijn wat bij zwangerschap hoort, en daarbij, je bent zwanger dus je word niet ongesteld, je krijgt dan een miskraam. Dat is heel wat anders dan ongesteld worden dus de afscheiding hoeft absoluut geen miskraam te betekenen. Probeer afleiding te zoeken want de komende 7 weken in onzekerheid kunnen lang duren.

Succes en rustig aan doen.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb ook twee mk's gehad in een half jaar tijd en kijk nu is naar mn banner!
    Ik heb in het begin bij alles wat ik voelde gedacht, o, nu gaat t mis en als ik het daarna niet meer voelde wist ik daar ook een negatieve draai aan te geven. Dus zo onzeker als je nu bent, ik denk dat het nog wel even aanhoudt. Is ook heel normaal als je uit ervaring weet dat t helemaal niet vanzelf sprekend is dat alles goed gaat.
    Weet je wat mij hielp (heel stom hoor) ik zei elke dag als ik me onzeker voelde, nee, nu gaat het goed drie keer is scheepsrecht en in oktober krijgen we een kindje.
    Als je t maar vaak genoeg zegt tegen jezelf, ga je t vanzelf geloven en positiviteit is natuurlijk wel lekker in zo'n onzekere tijd.
    Sterkte meis.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op de boodschap van de assistente, maarja: wat moet ze dan zeggen? Moet ze maar gewoon zeggen: Joh, meid, komt allemaal goed? Dat weet ze niet, dat weet jij niet, dat weet alleen God, (zie onderin je bericht dat je blijkbaar wel iets met God hebt, ;)).

Je kunt niets doen dan afwachten, hoe frustrerend dat ook kan zijn. Ik heb zelf altijd veel gehad aan het gebed van Franciscus van Assisi: God, help me om te veranderen wat ik kan veranderen, om te accepteren wat ik niet veranderen kan en geef me de wijsheid om het verschil tussen die twee te weten.
    Ik denk dat dit iets is wat je niet kunt veranderen en dan is het maar beter om te proberen het los te laten en de dingen zoals ze zijn en komen te nemen voor wat ze zijn. Zoek afleiding, vraag jezelf af of je datgene waarover je piekert kunt veranderen door je gepieker en zoniet: geef jezelf dan een duwtje om over te gaan tot de orde van de dag!
    Sterkte!

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    even offtopic; wat mooi zeg dit!

12. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik verlies ook ontzettend veel afscheiding. Bij deze en mijn vorige zwangerschap is het echt een zwangerschapssymptoom.

Kop op!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik begrijp je onzekerheid, ik heb ook meerdere mskramen gehad en kijk mijn banner nu eens!
    Ik geloofde er niet meer in, terwijl ik meestal heel optimistisch ben! Maar het kan allemaal hoor, kijk anders eens in het topic: zwanger na een miskraam, daar zitten allemaal meiden die weer zwanger zijn en die onzekerheid heel erg herkennen. Er zijn dames die net als jij pril zwanger zijn, maar ook die al wat langer zwanger zijn of net bevallen!

maar over je afscheiding, ik heb ook heel erg veel afscheiding als ik zwanger ben. Het hoort er waarschijnlijk bij.
    Nog 11 dagen doorbijten, ik weet dat het makkelijker gezegd is, maar dan heb je je echo!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Zena: ja, gaaf he? :)

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    We duimen voor je!

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Veel afscheiding kan ook een zwangerschaps symptoon zijn! Ik heb dit namelijk ook en normaal juist niet. Zolang er geen krampen of bloed zijn je geen zorgen maken. De eerste weken zijn voor mij ook slopend maar je moet proberen positief te blijven! 3x scheepsrecht toch?

17. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Thanks mensen.. alleen nu net heeeel veel donkerrood bloed verloren en krampen, het is weer mis :(

thanks voor jullie steun in iedergeval

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ach nee toch :(

*knuf*

19. Female24

Female24 Fanatiek lid