Even in de war

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dogs84, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

    dogs84 Bekend lid

    29 jul 2013
    882
    0
    16
    Hoi leden,

    Ik voel me beetje verdrietig, want ik ben even in te war over ovulatietest en kwaaltjes enz.
    Afgelopen 1 en 2 oktober was positief ovulatietest, daarna 3 okt iets langzaam over.
    We hebben wel sex gedaan sinds afg. 28 sept, 30 sept, 2 okt en 4 okt.
    Ik kreeg ook klachten van vroege signale zwangerschap!

    Vanaf 2 weken:
    - vermoeiend
    - ontlasting
    - rommelende darmen
    - gevoelige borsten
    - vaker moet plassen
    - ovulatiepijn
    - meer trek eten zonder honger

    Vanaf 3 weken:
    - ontlasting
    - gevoelige borsten
    - lage rugpijn
    - redelijk moet plassen
    - vermoeiend
    - raar gevoel van mijn baarmoeder dan oude lichaam
    - meer trek eten zonder honger

    Ik weet 't niet, dat voor of na ovulatie dan mag gewoon vrijen doorgaan? Of mag gewoon stoppen tot wanneer ben ik zwanger geraakt? Kun je me uitleggen of misschien heb je ook zelf meegemaakt zoals ik?

    Alvast bedankt!!
     
  2. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Als je ovulatie op 2 oktober geweest is, dan ben je vandaag 8dpo en is het te vroeg om te gaan testen. Succes met wachten!
     
  3. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Geduld meis kwaaltje zou heel goed kunnen van beginnende zwangerschap. Even doorbijten en lekker testen over zes dagen.
    Duim voor je
     
  4. dogs84

    dogs84 Bekend lid

    29 jul 2013
    882
    0
    16
    Dank je..
    Gisterenavond, ik lig in bed en kreeg even steken van linkse kant.. Misschien kan innesteling?? En vanmorgen lichte menstruatiekramp/pijn als lijkt een paar dagen komt ongesteld of niet..
     
  5. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Spannend hoor!
    Denk ook dat je geduld moet hebben. Over 4 dagen kun je best een testje doen, maar het is natuurlijk beter om te wachten tot je NOD.

    Over je andere vraag: je kunt gewoon doorgaan met vrijen :) Dat maakt helemaal niks uit
     
  6. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb 2/3 oktober mijn ei gehad. Sinds gisteren ook af en toe menstruatie achtige krampen en wat gerommel in mijn buik. Verder niet. We kunnen niks anders doen dan afwachten helaas. Ik weet hoe killing dat is.
     
  7. dogs84

    dogs84 Bekend lid

    29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ah spannend! :)
     
  8. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    Inderdaad nog even wachten met testen. Niet omdat ik de hoop wil wegnemen maar mijn lichaam heeft me de afgelopen maanden telkens opnieuw in de war gebracht. Ik had elke maand klachten waarvan ik dacht dat ik zwanger was en telkens waren de testen negatief. Je lichaam kan je flink in de war brengen! Echter hoop ik natuurlijk voor jou dat je een positieve test hebt over een aantal dagen!

    Liefs en ik duim met je mee!
     

Deel Deze Pagina