wild en achterover gooien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloem1972, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1972

    Bloem1972 Lid

    26 apr 2007
    29
    0
    0
    mijn dochter is nu 14 maanden en of ze zit in een sprong of er zit iets dwars want zojuist was ze niet te houden. Ze huilt nouja zeg maar brult voor mij lijkt het dan alsof ze pijn heeft ofzo en als je haar vasthoudt gooit ze zich achterover en is ze ook bijna niet te houden. Leg ik haar neer dan klimt ze weer wild op me om vervolgens in mijn armen weer wild te bewegen. Na een tijdje met vanalles geprobeerd af te leiden, zat ze rustig op schoot beetje tv kijken en een ontbijtkoek eten dus het was over. Ze is de laatste week 2 weken wel wat eenkennig en ook op het kdv laat ze van zich horen als ik wegga en overdag is ze huilerig.
    Herkent iemand dit ?
     
  2. Hoi,

    Niels heeft het ook sinds een paar weken dat hij (vooral als die z'n zin niet krijgt) zich huilend achterover gooit. Is nog een soort van link ook, want als je niet op let ligt die zo met z'n hoofdje op de grond...

    En inderdaad, ook ineens huilen als ik weg ga op het KDV en als die thuis is wil die continue bij me in de buurt blijven.

    Ik hoop inderdaad dat het een sprongetje is, alhoewel het hier dus al een paar weken duurt en da's wel lang voor een sprong?
     
  3. Irma1968

    Irma1968 Actief lid

    12 sep 2008
    145
    0
    0
    Hier nog een! vooral dat achterover gooien vind ik eng, maar goed zal wel "iets" tijdelijks zijn
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook dat achterover gooien, is hier als ze haar zin wil krijgen, of niet krijgt. En daarbij jengelend 'neeneeneeneeneeneenee!'. Een sprongetje is het niet, ze doet verder als altijd. Maar ze weet steeds beter wat ze wil en het moet ook vooral op háár manier ;).
     
  5. Ghaze

    Ghaze Actief lid

    19 dec 2007
    130
    0
    0
    Amersfoort
    Ehhmm..mijn zoontje van net 4 maanden doet dat ook..dan is hij boos en huilt hij en gooit zich dan achterover! Mijn moeder denkt dat hij dan buikpijn heeft. Denk je dat zo'n kleintje al weet hoe hij zn zin moet krijgen?
     
  6. Bloem1972

    Bloem1972 Lid

    26 apr 2007
    29
    0
    0
    Denk wel dat ze al weten hoe ze hun zin moeten krijgen maar wat bij mijn dochter het geval was weet ik bijna zeker dat dat het iig niet is.
    Denk toch eerder pijn, ze heeft op moment wel luieruitslag, waarschijnlijk vanwege tandjes...
    Naja vandaag ging het gelukkig allemaal goed ook op kdv ging het beter dus misschien dat toch ook een fase...
     
  7. marissie

    marissie Actief lid

    14 jun 2007
    348
    1
    0
    Mike gooit zichzelf ook al vanaf een maand of 4 achter over als hij huilt. Hij houdt gewoon van een beetje drama :)
     

Deel Deze Pagina