Wildlands Emmen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rannie, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rannie

    Rannie Actief lid

    21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Korte en bondige vraag: hebben jullie nog tips voor een tripje naar Wildlands met een 3 jarige? Dingen waar we rekening mee moeten houden? Ervaringen? :) alvast bedankt!!
     
  2. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.047
    3.512
    113
    Vrouw
    Geen tips, maar wel veel plezier gewenst!
    Wij hebben een jaar een abonnement gehad voordat zoon naar school ging. Ik vind het echt een leuk & mooi park.
     
    Rannie vindt dit leuk.
  3. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Mooi park. Maar ook erg duur. En de verblijven zijn erg groot (Wat heel goed is voor de dieren) maar je ziet ze soms minder goed.

    Kijk waar je goedkoper kunt parkeren. En neem eten en drinken mee (ook erg duur). Er zijn veel pretpark achtige onderdelen waar jullie kind nog niets aan heeft. Ik zou zelf eerder naar een kleinschalig dierenpark gaan als ze zo jong zijn.
     
    Rannie vindt dit leuk.
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    Mijn zoontjes vonden de boot in de jungle fantastisch!
    De jeepsafari was wat minder daar konden ze de dieren niet zo goed zien.
    Het is allemaal best ver lopen. Dus als je nog een buggy hebt kun je die misschien meenemen. Die is overal ook te stallen bij de “atracties”
    Veel plezier!
     
    Rannie vindt dit leuk.
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Kaartjes kopen met korting via de optimel
     
    Rannie vindt dit leuk.
  6. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Bij de ingang kun je refill zakjes kopen, die kun je dan op vertoon van je bon de hele dag laten bijvullen met ranja oid.
     
    Rannie vindt dit leuk.
  7. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mag ik even inbreken: wat is er allemaal te 'doen' voor grotere kinderen?
    Voor ons is het echt ver rijden, maar we willen er wel graag eens heen. Eerst checken of het moeite waard is tov bijv. Burgerszoo
     
  8. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.505
    873
    113
    Een soort korte achtbaan (heel kort) en dan idd een safari bus en een bootje in het binnen gedeelte,grote binnenspeeltuin met water en vlotjes. Verder nog wat informatieve/interactieve dingetjes.
    Wij hebben er lang voor gereden en vinden het eigenlijk achteraf niet waard. Hebben een leuke dag gehad hoor maar de verwachtingen waren hoger voor een normaal best duur dierenpark.
     
    amdaa vindt dit leuk.
  9. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.600
    3.848
    113
    Da
    Dat is ook vaak het punt....men verwacht een echte dierentuin, maar ze hebben zelf ook altijd gezegd een adventure park te zijn en geen echte dierentuin.

    In ieder geval vinden wij het wel een leuk park en onze kinderen van 7 en 9 vinden het nog steeds erg leuk. Er is genoeg te doen voor ze.
    Laatste tijd komen er steeds meer dieren bij. En de wat onhandige lange looproute in serenga wordt ook aangepast las ik.

    Of iemand het de moeite waard vind is denk ik (net als zoveel dingen) erg persoonlijk.

    Tip overigens om op de website te kijken. Daar staat precies op welke dieren niet te zien zijn ivm het weer of een verbouwing oid.
     
  10. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Ja het is erg persoonlijk inderdaad... tis geen standaard dierentuin, wij vinden het supermooi en leuk maar er zijn er zat die er niets aan vinden...wij wonen in het zuiden en vinden het ook te ver maar wij gaan de laatste jaren op vakantie in Drenthe en dan gaan we er naar toe. Elke keer ook mooi weer getroffen en dat vind ik daar wel sfeerverhogend persoonlijk.
     
    olleke vindt dit leuk.
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Ik zou er niet speciaal een dag voor heen en weer rijden, maar icm een weekendje weg in de buurt is het een erg leuk uitstapje.
     
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.808
    32.714
    113
    Ik had het niet de moeite waard gevonden. Wij wonen vrij dichtbij, maar het is erg duur en niet alleen toegang, maar zeker het drinken. Burgers Zoo vonden wij leuker.
    Het park is wel mooi en ruim opgezet en je vermaakt je er ook echt wel een dagje, maar vond het wel te duur in verhouding.
     
  13. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Wij vonden alles in wildlands exht heel erg de moeite waard. Mijn kinderen vonden vooral de “bustour door de savanne” en met het bootje door de jungle erg leuk.

    Het is wel kanonnenduur! Wij zijn toen met de dagje weg-munten van de Jumbo gegaan, dat scheelde aanzienlijk en dan nóg vond ik het een smak geld.

    Maar goed, wij vonden het wel by far de mooiste dierentuin waar we geweest zijn.
     
  14. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij wonen dichtbij de Beekse Bergen, dus de auto en de boot- tocht tussen de wilde dieren hebben we vaker gedaan.

    Wij waren meer benieuwd naar de combi pretpark-dierentuin.

    Als ik het zo lees is het een combi van Burgerszoo en Beekse bergen achtigiets?
    Dan is het niet de moeite waard..

    Bedankt voor jullie antwoorden!
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.808
    32.714
    113
    Het is zeker niet echt pretpark achtig vind ik. Vind zelf Beekse Bergen veel leuker, daar zie je tenminste nog wat dieren.
     
  16. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.505
    873
    113
    I
    Ik verwachte geen normale dierentuin maar juist de adventure "attracties" vielen erg tegen. Het is beide net niet in onze beleving.
    Ook wij wonen bij beekse bergen om de hoek dus zijn niet speciaal onder de indruk van de boot en bus tocht.

    In Amerika heb je echt combi van pretpark en dierentuin en daar lijkt wildlands in de verste verte niet op.
    Terwijl de prijs flink is.

    Maar inderdaad meningen verschillen dus je moet het voor jezelf afwegen.
     
  17. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.808
    32.714
    113
    Buiten dat moesten wij dus echt een uur wachten op de attracties.
     
  18. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113
    Volgens mij zijn ze al erg in prijs gezakt. En gaan ze zich toch weer meer toespitsen op dieren.
     
  19. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.121
    4.336
    113
    Home
    wij vonden het erg groot en soms lang lopen voordat je dieren kon zien
    het is wel leuk voor een dagje maar niet heel anders dan een andere dierentuin omdat ze een paar "attracties" hebben


    sowieso betalen wij nooit de volle prijs voor een entreeticket en is er altijd wel ergens goedkopere kaartjes te vinden
     
  20. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    De prijs is via de verschillende aanbieders al flink gezakt. Voor 15 euro volw ben je er al. En dit is dus best te doen. Onze kinderen 9 en 12 vinden het wel een leuk park. Vooral de afwisseling tussen beestjes kijken en actief bezig zijn.
    Het is niet te vergelijken met bijv burgers zoo. Het is gewoon heel anders.
     

Deel Deze Pagina