hoop voor je dat je zwanger bent... maar ben bang dat het nog altijd pregnyl is als het streepje niet direct verscheen.. hopelijk snel een duidelijke test in handen. fijne vakantie
Hej Hope, wat spannend weer meid! Ga je morgen weer testen? Hoop dat je vanaf je vakantie adres wat kan laten weten. In ieder geval een fijne vakantie meid en hopelijk morgen goed nieuws!
Net terug van vakantie! Donderdag had ik een duidelijke streep en dan ook onmiddelijk een digitale gedaan; en er stond 1-2weken zwanger,....!!!! De streepjes heb ik me dus zeker niet ingebeeld zoo blij blij blij
Ik heb niets meer van testen en wordt helemaal gek!!!! Ik heb echt nog bevestiging nodig tot we onze echo hebben gehad. 4rondes terug hadden we een miskraam en ben zoo ontzettend bang! Morgen haal ik een nieuwe lading!
Meis wat fijn dat het gelukt is. Van harte gefeliciteerd. Mbt testen, jumbo, Albert Heijn en ik geloof andere supermarkten verkopen ook testen.
Ik zou nu juist niet meer gaan testen. Je digi gaf aan dat je zwanger was, en ik zou nu afwachten tot de echo. Je maakt jezelf er echt alleen maar gek mee! Gefeliciteerd
Je hebt gelijk! Maar je hebt zo graag bevestiging! Ik hoop dat de gyn snel reageert op men mailtje, wanneer ik mag komen! Liefs
Oh, ik weet precies hoe je je voelt, mijn zwangerschap is een waar wonder, en ik ga van echo naar echo, omdat ik ook die bevestiging steeds wil. Ik heb 3 testen gedaan, een KV, een CB en een CB met weekaanduiding en daarna heb ik niet meer getest, ik ken mezelf, en 1 test die een lichter streepje zou hebben gegeven zou me knettergek gemaakt hebben.
Ik had getest, daarna cb digi en daarna toch nog 1 met streepjes, twijfelde nog zelfs na de digi haha na die knaller heb ik niet meer getest maar was ook onzeker.
Dat wordt een dure hobby dan Ik had 3+ maar toen was ik al bijna 7 weken (ik heb pas heel laat getest omdat ik dacht dat ik al in de overgang begon te komen). Ik zou het gewoon niet doen. Echt, veel beter voor je gemoedstoestand. Daarbij maakt iedereen andere hoeveelheden hcg aan.
Wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van, eindelijk!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!