Wij zijn nog steeds hard op zoek naar DE naam voor het brusje van Mees. Zouden jullie onderstaande namen willen "ranken" van 1 tot 10 (10 is de leukste naam, 1 de minst leuke) ook in combi met Mees Madelief Nina Lana Fee Lotte Saar Noa Veerle Tessa Sterre
1. Tessa Onze nummer 1! Wij krijgen een zoontje, maar als het een meisje was geweest had ze Tessa geheten! 2. Nina Stond na Tessa nr 2 op ons lijstje! 3. Fee Vind ik heel leuk, zou het persoonlijk alleen als Fay of Faye schrijven, ik vind dit teveel op het woord Fee (met vleugeltjes) lijken. 4. Noa Leuk, maar wel heel erg populair voor zowel jongetjes als meisjes. 5. Sterre Leuk! 6. Madelief Leuk! 7. Veerle Niet mijn smaak maar best leuk! De onderstaande namen vind ik echt helemaal niks, vooral Lana vind ik persoonlijk vreselijk, sorry. Ik hou niet van Lana, Lara, Mara en dat soort namen, klinkt gewoon niet lekker, alsof het niet klopt Lana Flore Saar
10 Veerle 9 Nina 8 Saar 7 Lotte 6 Madelief 5 Tessa de onderstaande namen vind ik echt niks: Lana (betekent wol) Fee (echt een verschrikkelijke naam, de sprookjesfee van 40 jaar oud straks...) Noa (niet mijn smaak) Sterre (en straks zusje Luna? Ik hou niet van dingen-namen)
10. Saar 9. Madelief 8. Nina 7. Lotte 6. Sterre 5. Veerle 4. Tessa 3. Lana 2. Noa 1. Fee Bij Mees vind ik zelf Roos, Noor, Floor, Fleur ook heel leuk!
10. Lotte 9. Tessa 8. Nina 7. Lana 6. Sterre 5. Veerle 4. Madelief 3. Saar 2. Noa 1. Fee ik zou dan zelf Fay doen!
1 Tessa 2 Veerle 3 Lotte 4 Nina 5 Lana 6 Saar 7 Sterre 8 Madelief mwoah ook niet super 9 Fee vind ik niet mooi 10 Noa ook helemaal niets de andere namen vind ik allemaal wel leuk.
Veerle is uit dit rijtje mijn absolute nr 1, gevolgd door Madelief. De rest is niet echt mijn ding, kan niet echt ranken, maar Fee vind ik echt het minst leuk
Mijn ranking en mening... (ongevraagd maar wel goed bedoeld..) Tessa leukste naam maar niet geweldig bij Mees Saar leuk (minder goed passend bij Mees) Lotte lief (goed passen bij Mees) Sterre lief (goed passend bij Mees) Nina Brink... ik vind het geen mooie naam Noa als jongensnaam leuker (noah) Lana ok Veerle erg Vlaamse naam, niet mijn smaak Madelief een vogel en een bloem.. is me wat te veel Fee tinkerbell