Willen jullie meedenken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AlwaysSmile, 9 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    Hoi lieve dames,

    zouden jullie eens met mij mee kunnen denken?

    Op dit moment ben ik 3 dagen over tijd, maar met een onregelmatige cyclus is dit niet erg bijzonder. Van 24.4 tot en met 27.4 zijn mijn partner en ik een paar dagen weggeweest. Elke avond hebben wij geklust. Zo ook donderdag 28.4 bij terugkomst thuis. Volgens mijn “menstruatie”-app had ik mijn eiersprong 21.4, dus ik dacht “lekker dan, misgelopen”.

    Sinds een paar dagen heb ik echter klachten, misselijk, hoofdpijn, gevoelige en grotere borsten, gevoelige tepels die donkerder zijn.. Maar, ik heb 7.5 vroeg in de ochtend een test van de Kruidvat gedaan en deze was negatief. Ik heb ook niet meer getest, maar de menstruatie blijft uit en de symptomen blijven.

    Mijn vraag is, in hoeverre kan ik vanavond positief testen al was mijn test zaterdag negatief? Ik durf niet te testen namelijk, haha, vandaar mijn vraag.

    In afwachting van jullie lieve reacties!
     
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Ik zou gewoon testen!!

    Ben benieuwd:)
     
  3. Juliemomof3

    Juliemomof3 Actief lid

    24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    Ik zou ook testen, dan heb je zekerheid
     
  4. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Kan zeker! Je bent bijna 48 uur verder, dus hcg zou dan echt hoger moeten zijn.
    En sommige mensen testen beter in de avond.
     
  5. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    #5 AlwaysSmile, 13 mei 2022
    Laatst bewerkt: 13 mei 2022
    Hoi dames,

    mij heb afgelopen maandag een CB test (niet de digitale) gedaan, maar deze bleef wit. Ondertussen nog steeds geen menstruatie. De afscheiding is al een paar dagen wat dikker, dus elke keer denk ik “nu zal het wel komen”, maar dan is er niets.
    Gisteren had ik ontzettend veel pijn in die streek, maar wederom niets.

    Gekke vraag misschien, maar zou het kunnen dat de eisprong toch ergens rond 29.4 is geweest? Stel dat het toen pas raak was, had de CB maandagavond dan positief moeten zijn?

    liefs.
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Als je eisprong (niet eiersprong ;)) op 29-4 was, dan was je maandag 9 dpo en zal je kantje wel of niet positief hebben gezeten.
    Vandaag zit je dan op 13 dpo en dus rond je nod.

    Echter als de klachten die je al ca. een week hebt hebt van een zwangerschap waren, dan had je inmiddels al positief moeten testen.
    Ik vermoed dan ook dat de klachten komen van progesteron en niet een zwangerchap.

    Je zou nog een keer kunnen testen.
    Mocht je eisprong de 29e zijn geweest en je bent nu zwanger, dan zal een test nu al heel duidelijk moeten zijn.
     
  7. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    Stom hè, als je zo een onregelmatige cyclus hebt, weet je het gewoon niet. Ik test morgenochtend nog een keer, voor de zekerheid.
    Of ik wordt ondertussen ongesteld. Haha

    bedankt voor het meedenken!
     

Deel Deze Pagina