Hai, Ik ben momenteel 13 dpo maar heb sinds mijn eisprong sterk het gevoel zwanger te zijn. Ik heb al 4 kindjes en mijn cyclus is altijd heel netjes geweest met altijd dezelfde klachten voordat mijn menstruatie begint. Nu is dat, voor het eerst, niet het geval. Geen klachten. Wel weer andere dingen zoals levendig dromen en verder gewoon een sterk onderbuikgevoel. Normaal testte ik dan ook vrij vroeg positief, tijdens de andere zwangerschappen. De test op de foto is helaas wel buiten afleestijd maar heb nog nooit zoiets gehad, het bleef altijd wit als het daadwerkelijk negatief was. Herkennen jullie dit van de K2V5 testen? En zou dit toch nog kunnen betekenen dat ik zwanger ben?
Hoi! Dit is inderdaad een ingedroogde test, dus lastig te beoordelen. De vraag is of een tweede streep verscheen binnen de afleestijd?
Helaas was dit niet binnen de afleestijd. Wel heb ik al jaaaren deze testen gebruikt, bij alle kindjes en tussendoor, en nog nooit zoiets gehad. Het bleef altijd wit als er geen HCG werd gedetecteerd. Vandaar dat ik dit zo vreemd vind, met de uitblijvende klachten die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden.
Deze testen zijn niet meer zoals ze jaren geleden waren.. Ik zou over 2 dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld bent.
Dit ziet er uit als een indroger. Bij 13 dpo zou je nu zeker wel een duidelijke streep binnen de tijd verwachten.
Helaas geven Kruidvat 2v5 juist vaak knallers van indroogstrepen. Totaal niet betrouwbaar na afleestijd dus. Als je zeker bent van je eisprong zou je op 13dpo een duidelijke streep net na het doorlopen verwachten.
Jeetje zeg Toch wel even "schrikken" als je zo'n streepje ziet. En vooral omdat het roze is. Ik moet morgen ongesteld worden.. Ben benieuwd, en anders overmorgen toch nog een testje wagen.
Ja ik ben zeker van mijn eisprong, deze voel ik altijd heeel goed en knal ovutesten. Dan tel ik er nog 1 of 2 dagen bij op en dan pas 1 dpo. En inderdaad, bij alle zwangerschappen heb ik op 13dpo gelijk 2 strepen gehad, waren ze zelfs nog niet eens helemaal doorlopen. Maar ja, de twijfel sloeg toch eventjes toe
Ik wist van de Kruidvat testen dat deze na afleestijd streepjes konden geven. Maar had het zelf net als jou nog nooit meegemaakt.
Vandaag met een clearblue test (niet de plus test) weer een heel vaag streepje, nu wel binnen 5 minuten. Snap er niks meer van. Probeerde een foto te maken maar krijg het er niet goed op. Zit niks anders op dan afwachten of ik vandaag ongesteld word..
Misschien is het zo wél te zien. Maar dit stond er binnen een paar minuten. Iemand ervaringen met deze testen van Clearblue?
Helaas CB met blauwe inkt is ook onbetrouwbaar. Vervelend zeg. Ik zou een AH eigen merk test kopen. Die is 25mIU, roze inkt en als je vandaag 14dpo bent moet er binnen de afleestijd echt een duidelijke streep staan…
Jeetje zeg, wat vervelend!! En goedkoop zijn ze niet!! Ik denk dat ik nu maar gewoon afwacht of mijn menstruatie wel of niet doorkomt. Nog nooit zulke testen gehad..
Ja klopt, met blauwe streepjes. Ik wacht nu maar gewoon af.. Zou nu idd al gewoon dik positief moeten testen als het vandaag mijn NOD is.