Winkels kinderkleding Rotterdam Centrum

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Youtan, 29 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Vrijdag ga ik voor het eerst met mijn 7-jarige dochter een heuse winkelmiddag houden. Normaal ga ik naar de kledingboetiekjes, maar ze heeft ‘opeens’ een eigen smaak en wil graag echt winkelen.
    Nu wil ik dus met haar naar Rotterdam Centrum. Welke winkels hebben meisjeskleding?
    Ik denk aan H&M, Zara, Mango, We en welke nog meer?

    Ik herinner me ook (opeens) de winkelmiddagjes met mijn moeder vroeger, lunchen in een oud-hollandsch koffiehuis, zelf kleren uitkiezen, passen, met al die tassen naar huis. Supergezellig vond ik dat :)
     
  2. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Ze hadden Grooot, maar die is helaas weg. Verder vind ik Rotterdam weinig aan om te winkelen.

    Peek & Cloppenburg misschien? Bijenkorf?

    De WE heeft twee verdiepingen. Eentje in de Koopgoot en een verdieping op straatniveau.
     
  3. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Er zitten twee WE's, een in de koopgoot (met 1 verdieping, die met twee is de mannen We) en 1 op de lijnbaan, verder heb je nog America today, Only, Esprit, c&a natuurlijk, TK Max (op binnenwegplein) en wat kleinere winkels.
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    Tegenover de TK Max zitten een Bristol en Zeeman en iets verderop zit een Wibra. Maar niet iedereen wil naar die winkels (ik heb er geen moeite mee ;)). Hema heeft ook kinderkleding. Qua leuke kleine zaakjes ed zit er weinig tot niets.
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    Is alexandrium geen optie? Vind ik persoonlijk leuker en daar heb je ook de primark, de name it
     
  6. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Nee, hier hoef ik hiervoor naar de stad.
     
  7. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Mijn man werkt in het centrum. De metro rijdt eindelijk (voor mensen die uit de buurt komen :) dit heeft 2 jaar geduurd), en mijn man man werkt in hetcentrum van Rdam en daar rijden we dan mee terug. Nadat we bij De Bazar hebben gegeten.
    Ik ben ook niet zo’n fan van de Primark, wil er nog wel een keer heen voordat we naar Disney gaan voor wat ‘rotzooi’.

    Name it zou wel prettig zijn voor spijkerbroeken.
     
  8. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Als je de wat duurdere winkels wil die zitten meer op de Karel Doormanstraat en van Olde Barneveldstraat. Verder heb je ook nog de winkels van GStar ect. Maar geen idee wat die aan kinderkleding want ik zelf koop daar nooit wat.

    Als je alleen maar in de koopgoot en op de lijnbaan blijft kom je alleen de grote ketens tegen.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Ik denk inderdaad dat het de koopgoot en de Lijnbaan wordt.
     
  10. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    De metro rijdt ook naar het Alexandrium. :roflmao::p

    Centrum vind ik echt weinig boeiends aan; ik kom er dan ook maar heel weinig. :D
     
  11. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Centrum heeft weinig leuke winkels. Voor kinderkleding ga ik zelf eerder naar zuidplein en alexandrium.
    Of zoetermeer, nog leuker vinden wij maar dat ligt wel erg uit je route:p
     
  12. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Het wordt sowieso centrum.. Zuidplein vind ik zelf echt niks, wat zit daar aan leuke winkels die ik dan mis? Alexandrium is wel leuk, een andere keer.
    En mijn man werkt in het centrum, die sluit later aan.
    Ik wil graag naar de Decathlon en naar de Bijenkorf. Verder maar een rondje lopen. Zara, Mango, HM, P&C, C&A. Hudson al dicht?
     
  13. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Zoetermeer is inderdaad ook leuk, daar komen we zaterdag wel, maar dan om te skiën.
    Wat vind jij leuk aan het Zuidplein?
     
  14. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Primark
    H&m
    Zara
    Claires
    Wibra
    Zeeman
    C&a
    En voorheen ook coolcat
     
  15. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Op de Zara na kom ik eigenlijk niet die andere winkels. H&M zit ook in de stad.
     

Deel Deze Pagina